Skravletråd

Er medlem i termin gruppe på fb, ellers er jeg bare her på forumet. Syns det har blitt mer å mer dødt her inne den siste måneden? Er ikke med i noe snap gruppe
Mye mindre etter at snapgruppen kom. Men er bare å pøse på her å :woot:

jeg har to uker igjen før permisjon!! Synes tiden går altfor fort! Har så mye på jobb jeg må gjøre før jeg blir borte, så blir to intensive uker på 80% sykmelding :blackeye: straffen for å utsette…

Her er det 44 dager igjen til permisjon starter.
Har gått hjemme siden midten av november og føler derfor at jeg har vært mye å se på den her siden tiden har liksom ikke alltid gått så fort når en går hjemme hele tiden

Vi er fortsatt litt aktive på september 2020-skjult forumet, elsker det :love2 Vi lagde en egen facebook og snap-gruppe for medlemmene på skjult da ungene var ca 3 måneder men aktiviteten døde aldri helt ut på skjult. Det er ei ganske stor felles facebookgruppe med over 1k medlemmer også.

Har jo innsett at forum begynner å dø mer ut nå, men syntes det er fint det fortsatt er litt aktivitet her ☺️

Mye mindre etter at snapgruppen kom. Men er bare å pøse på her å :woot:

jeg har to uker igjen før permisjon!! Synes tiden går altfor fort! Har så mye på jobb jeg må gjøre før jeg blir borte, så blir to intensive uker på 80% sykmelding :blackeye: straffen for å utsette…
Tiden går fort ja!
I dag har jeg sterilisert smokker og flasker og pumpeutstyr. Vi testet og ut bilstolen i bilen , så nå ligger den likegodt klar der. Godt med alt som er gjort :D

Tiden går fort ja!
I dag har jeg sterilisert smokker og flasker og pumpeutstyr. Vi testet og ut bilstolen i bilen , så nå ligger den likegodt klar der. Godt med alt som er gjort :D
Så koselig!! Gleder meg til første dag i permisjon, da skal jeg vaske babyklær og sengetøy, og pakke fødebag etterhvert å. Vi er så heldige som går inn i permisjon i dette været å :woot: man blir litt mer glad og motivert. Kan sitte i sola og føle det hjelper for symfysen å pga varmen sola gir mellom beina :hilarious:

Nå er 100% sjukemelding på plass og eg håper eg får litt meir overskudd til å starte å gjere klart til mini kjem.

Så koselig!! Gleder meg til første dag i permisjon, da skal jeg vaske babyklær og sengetøy, og pakke fødebag etterhvert å. Vi er så heldige som går inn i permisjon i dette været å :woot: man blir litt mer glad og motivert. Kan sitte i sola og føle det hjelper for symfysen å pga varmen sola gir mellom beina :hilarious:
Sola gjør så mye :love7

Har allerede begynt og pakke fødebagen

Fødebagen har jeg begynt på, men ingen klesvask. Sparer det til permisjon om 3 uker! Gleder meg til å henge opp de bittesmå klærne:love017

Fødebagen har jeg begynt på, men ingen klesvask. Sparer det til permisjon om 3 uker! Gleder meg til å henge opp de bittesmå klærne:love017
Jeg pakker sikkert fødebagen 10 ganger i løpet av den siste tiden, alltid noe som blir byttet, lagt til osv :cool:

Ikke starta enda :bag: tenker liksom at mini kommer over tid uansett, så har goood tid

Tenkte eg skulle begynne litt på bagen nå denne veka. Første kom i veke 37 så tenkte det er greitt å være ferdig pakka tidlig.

Tenkte eg skulle begynne litt på bagen nå denne veka. Første kom i veke 37 så tenkte det er greitt å være ferdig pakka tidlig.
Åh, for en drøm å få baby så tidlig. Det er jo neste uke for min del, hadde virkelig blitt glad da! Er så ferdig :blackeye:

Jeg også! Så klar for å ha baby på utsiden. Selv om jeg ikke ønsker noe prematurbaby er hun hjertelig velkommen fra uke 37:happy:
Ja det var ganske greit, sjølv om ingenting var ferdig pakka. Vi var egentlig på ferie men hadde reist heim til svigers ein dag tidligare enn planlagt, heldigvis. Vi var litt vel langt unna "vårt" sjukehus før det...

Nr 2 kom til termin, var godt å ha permisjon også før baby kom. Hadde hatt ei ganske tøff tid i svangerskapet med svigermor som var sjuk og døde ganske rett før babyen kom, så det var mykje følelser som måtte behandlast dei vekene med permisjon.

Nå er eg ganske klar for at mini skal komme kjenner eg, men som de seier kan ho gjerne vente til 37 så ho ikkje er prematur.

Har funnet frem klærne fra førstemann og sortert det som kan brukes igjen, der det var endel ull og tykkere klær, da han var marsbaby. Men har ikke begynt å vaske klærne og fikse kommodeplass osv ennå. Gleder meg!! Og gleder meg til å montere den fine nye slyngevuggen, kjøpe ny tripptrapp med nyfødtdel og sette inn bilstolen og alt:happy093 Åh, det blir fint. Avventer fortsatt litt, er i baktroppen i uke 31, så er fortsatt «leeenge» igjen:p Men blir fint å få på plass disse tingene, ikke minst for kommende storebror på fire år, så det kan bli litt mer håndfast og konkret med denne ventetiden for han:love7

Fødebagen - den får også vente noen uker :p:p

Er også i baktroppen (31+4 idag) :) Har gjort klart det meste og skrudd sammen, men det står på et eget rom klart til å bæres opp. Klær er sortert og mye vasket og lagt på plass. Tenkte jeg ville gjøre det før det blir for tungt, kjenner det er godt. Fødebagen er ikke lagt til, men det er ikke så voldsomt arbeid..
Blir godt å få kroppen igjen, men jeg håper han blir værende til skoleferien begynner, etter det kan han bare komme :happy:

I dag kom pakke i posten med dei få tinga eg hadde kjøpt til mini kjem. Det førte til både entusiasme og litt sjalusi hos begge ungane. Men det var i grunnen greit å begynne å gjere ting litt meir håndfast nå som det nærmer seg. 3åringen blei mest sjalu på at babyen skulle få smokk, dei ville ho gjerne ha. Men det løyste seg med at ho fekk finne sin eigen ei lita stund.

Nå er tripp trapp stolen montert og eg tenkte at jentene kunne prøve den så mykje dei vil framover.

I dag kom pakke i posten med dei få tinga eg hadde kjøpt til mini kjem. Det førte til både entusiasme og litt sjalusi hos begge ungane. Men det var i grunnen greit å begynne å gjere ting litt meir håndfast nå som det nærmer seg. 3åringen blei mest sjalu på at babyen skulle få smokk, dei ville ho gjerne ha. Men det løyste seg med at ho fekk finne sin eigen ei lita stund.

Nå er tripp trapp stolen montert og eg tenkte at jentene kunne prøve den så mykje dei vil framover.
Kjekt når ting blir mer visuelt/ fysisk , nå er de små her snart altså :love7

Jeg fant frem babyleker i går så minste får leke med dem så mye hun vil. Håper det vil dere sjalusi senere.

Back
Topp