Alt vi ønsker oss

Jeg har kjøpt bisolvon nå siden de var tomme.. den smaker helt grusom jordbær smak:hungover: Håper den har samme effekt..

Syntes å lese ett sted at bronkyl kunne funke på det samme. Veldig usikker om dette stemmer, men det smaker mye bedre :hilarious:. Finner ikke tilbake dit jeg leste det heller :yuck:

Syntes å lese ett sted at bronkyl kunne funke på det samme. Veldig usikker om dette stemmer, men det smaker mye bedre :hilarious:. Finner ikke tilbake dit jeg leste det heller :yuck:
Ja kanskje det! Jeg får undersøke litt, men kanskje holder det bare med grapefruktkjerneekstrakt også?

Ja kanskje det! Jeg får undersøke litt, men kanskje holder det bare med grapefruktkjerneekstrakt også?

Håper det! Hvis jeg ikke ser synlig EL-slim nå blir jeg meget skuffet etter å tvunget i meg den hostesaften :hilarious::hilarious:

Tusen takk❤️ Hvordan går det med deg? Følger litt med i dagboken din

Jaa jeg håper virkelig det❤️ Har du fått TR enda?
Ikke enda…har egentlig antatt at tr kommer 14 dpo, men har jo ikke hatt så mange normale sykluser etter jeg startet å bli kjent med kroppen, så vet jo egentlig ikke det helt sikkert. Ikke noe tr enda i hvert fall:love2 Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

Ikke enda…har egentlig antatt at tr kommer 14 dpo, men har jo ikke hatt så mange normale sykluser etter jeg startet å bli kjent med kroppen, så vet jo egentlig ikke det helt sikkert. Ikke noe tr enda i hvert fall:love2 Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Nei det er jo ikke så lett å vite..ser nå at jeg pleier å få TR rundt 15 dpo.. det syns jeg er lenge å vente:joyful:

Last edited:
Gratulerer med salg av leilighet! Og lykke til denne pp’en ❤️ Håper gullegget kommer nå!

Tusen takk!❤️ Hyggelig at du leser, har ikke sett deg her inne enda. Prøver du også nå?❤️
Vi starter prøving på nr 3 neste syklus, altså om litt under 3 uker til:love7

Hang her på forumet mye sist da vi prøvde på nr 2 og fant mye glede i det! Nå er jeg bare så utålmodig etter å starte prøving selv at jeg sitter og sniker i andres dagbøker mens jeg venter :laughing002

Vi starter prøving på nr 3 neste syklus, altså om litt under 3 uker til:love7

Hang her på forumet mye sist da vi prøvde på nr 2 og fant mye glede i det! Nå er jeg bare så utålmodig etter å starte prøving selv at jeg sitter og sniker i andres dagbøker mens jeg venter :laughing002
Masse lykke til med prøvingen når dere setter i gang❤️ Håper 3. mann sitter raskt! Haha kjenner meg veldig igjen der, jeg sniker alt for mye i grupper her inne som jeg ikke hører til og i andres dagbøker:joyful::joyful:

Masse lykke til med prøvingen når dere setter i gang❤️ Håper 3. mann sitter raskt! Haha kjenner meg veldig igjen der, jeg sniker alt for mye i grupper her inne som jeg ikke hører til og i andres dagbøker:joyful::joyful:
Tusen takk! :love7

Samme her, lever liksom litt gjennom andres prøving og svangerskap nå :hilarious:

Hei :happy: Artig å følge med på dagboken din. Så leit at du har mistet i 2 SA. Jeg har selv nylig mistet i MA i uke 9 (fosteret uke 8), så jeg er litt i samme båt som deg, og prøver nå på nytt.
Så litt spennende å følge med på noen andre som er i litt samme situasjon som en selv.

Håper spiren sitter på neste forsøk :love7

Hei :happy: Artig å følge med på dagboken din. Så leit at du har mistet i 2 SA. Jeg har selv nylig mistet i MA i uke 9 (fosteret uke 8), så jeg er litt i samme båt som deg, og prøver nå på nytt.
Så litt spennende å følge med på noen andre som er i litt samme situasjon som en selv.

Håper spiren sitter på neste forsøk :love7
Hei❤️ Så hyggelig at du leser! Jeg synes også det er veldig «fint» å se at det er andre i samme situasjon❤️ Håper du også får en ny spire veldig snart, som sitter hele veien

Pp 7 13 DPO

Tok en test til i dag bare for å kunne nyte vin i helga med god samvittighet, og det kan jeg absolutt❤️ Den var helt hvit.
Synes det er litt tungt akkurat nå i tiden mellom negativ test og TR.. det er ulempen med å teste tidlig. Neste runde skal jeg begynne på progesteron etter EL og det er derfor ikke like stress med å teste tidlig, så da skal jeg virkelig låve meg selv å ikke teste før tidligst 11 dpo, helst 12. Jeg fikk testene mine i posten i dag og så dessverre at jeg har bestilt vanlig babyplan tester og ikke tidlig.. men det er vell ikke store forskjellen når jeg uansett skal vente til 11/12 dpo.
Grapefruktkjerneekstrakt fikk jeg også i posten i dag, så den skal jeg begynne med så fort TR melder adkomst her, etter planen skal hun komme på søndag, men jeg håper hun velger å komme en dag før bare så jeg får kommet i gang med ny runde❤️

God helg alle sammen!

PP8, CD1

Da har TR meldt adkomst en dag før forventet IKM, det synes jeg er helt supert når hun uansett tenker å komme❤️ Det føles godt å legge den gamle prøveperioden bak seg og se frem mot den nye! Denne perioden har jeg høye forhåpninger om at det skal gå vår vei og da er fallhøyden veldig stor. Dessverre er jeg ikke en person sol greier å dempe følelser, glede eller forventninger, det er supert når jeg er glad og livet går min vei, men det blir ekstra vondt når det ikke gjør det.
I dag begynte jeg for første gang med grapefruktkjerneekstrakt som jeg skal ta hver dag nå fra CD1 og frem til EL, litt lite informasjon om dosering her så jeg bare prøver meg litt frem. Det smakte ingenting så dette blir ikke noe problem å ta hvertfall. Årsaken til at jeg ønsker å prøve dette er fordi jeg skjeldent har sett noe til el slim og håper at dette kan gi meg litt mer av det!❤️

Det er faktisk en del ting jeg tenker å gjøre denne runden for å få spira til å sitte så jeg skriver en liten liste her

1. Jeg skal ta denne grapefruktkjerneekstrakten fra CD1 og til EL
  2. Jeg skal drikke slimløsende hostesaft i dagene rundt EL
  3. Jeg skal ta progesteron støtte fra EL og frem til 11/12 dpo dersom jeg får negativ test og ut uke 12 hvis jeg blir gravid
  4. Jeg skal begynne på blodfortynnende ved positiv test
  5. Vi bruker conceive pluss både ampuller og glidemiddel, dette har vi gjort alle periodene så tror ikke det har sånn super virkning, bruker det nå bare for å bruke opp det vi har

Håper det blir januarbaby på dere! :)
Vi er i slik ca akkurat samme syklus, men vi har bare kommet til Pp1 nå.. Så blir spennende å se hvor mange runder vi må igjennom..

Veldig smart med den lista over positive ting ved å ikke bli gravid! Den skal jeg ta med meg :Heartred

Håper det blir januarbaby på dere! :)
Vi er i slik ca akkurat samme syklus, men vi har bare kommet til Pp1 nå.. Så blir spennende å se hvor mange runder vi må igjennom..

Veldig smart med den lista over positive ting ved å ikke bli gravid! Den skal jeg ta med meg :Heartred
Så hyggelig❤️ Er det første barnet?

Back
Topp