Vis vedlegget 378938klarer ikke holde meg til i morgen... kan vel senke skuldrene litt nå. Er så glad
Ååååh så deilig å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 378938klarer ikke holde meg til i morgen... kan vel senke skuldrene litt nå. Er så glad
Tusen takk, for en deilig følelse.Ååååh så deilig å se!![]()

Fantastisk!! Og ikke på morgenurin engang. Da kan du slappe avVis vedlegget 378938klarer ikke holde meg til i morgen... kan vel senke skuldrene litt nå. Er så glad
Nå kan du slappe godt av!
Håper jeg kan snike meg inn her etterhvert, testen er fra i dag 14 dpo. Hadde kjemisk forrige pp, og har prøvd snart ett år, så tørr ikke helt slippe jubelen løs enda. Men det ser da lovende ut så langt? Hadde ikke så sterke tester da det endte med kjemisk. Har en digital test liggende, vurderer å ta den i morgen. Når fikk dere 2-3 på digital?Håper jeg kan snike meg inn her etterhvert, testen er fra i dag 14 dpo. Hadde kjemisk forrige pp, og har prøvd snart ett år, så tørr ikke helt slippe jubelen løs enda. Men det ser da lovende ut så langt? Hadde ikke så sterke tester da det endte med kjemisk. Har en digital test liggende, vurderer å ta den i morgen. Når fikk dere 2-3 på digital?

Wow, dette var jo en veldig sterk test til å være 14 dpo. Jeg sier gratulerer jegHåper jeg kan snike meg inn her etterhvert, testen er fra i dag 14 dpo. Hadde kjemisk forrige pp, og har prøvd snart ett år, så tørr ikke helt slippe jubelen løs enda. Men det ser da lovende ut så langt? Hadde ikke så sterke tester da det endte med kjemisk. Har en digital test liggende, vurderer å ta den i morgen. Når fikk dere 2-3 på digital?
Ååååå så bra!!Vis vedlegget 378938klarer ikke holde meg til i morgen... kan vel senke skuldrene litt nå. Er så glad

Gratulerer så masseHelt i sjokk å sååå gla!!! 3+2 idag❤
Endelig 3+!
Så langt kom jeg ikke de to siste gangene!Håper dette er ett godt tegn!
Vis vedlegget 378922

skal jeg bare vente nå og gjøre ingenting liksom. Sååå utålmodig 
Gratulerer3+ på CB Digital i dag 4+6![]()
Følelsen av å få en sånn test, var bare såå god

Vis vedlegget 378986
Testen idag var enda sterkere!Lurer på å kjøpe en siste digital. Tror dere den slår ut imorgen?

Jeg tok digital fem dager før forventet mensturasjon og uten å ha tatt annen form for test, og den slo ut med 1-2 i alle fall![]()
Tenker uansett å vente et par dager for å være sikkerDette gjelder for å få 3+Tenker uansett å vente et par dager for å være sikker