Symtpomer

Hormoner er det rareste!! Jeg så en reportasje på NRK om en mann som mistet kona til korona, hvor han sa at han ønsket mer tid med henne. Altså, jeg hylgrein. Så slo mannen en vits, og jeg lo meg i hjæl. Så etterpå bare rant tårene og han spurte om jeg var lei meg eller om jeg lo, men det visste jeg ikke, mens jeg både lo og gråt.

Vi har så like seanser her hjemme nå! :laughing001 Bare blandet med plutselig sinne også :shy:

Har våknet grytidlig denne uken. Sånn mellom 04.00 og 06.00. Våkner av at jeg må så sykt tisse. Så da er jeg jo oppe, og har ikke sjans å sovne igjen! Nå er kjøkkenet ryddet og en maskin med klær er satt på. Jeg skal spise frokost og se film alene i stuen:joyful:

Har våknet grytidlig denne uken. Sånn mellom 04.00 og 06.00. Våkner av at jeg må så sykt tisse. Så da er jeg jo oppe, og har ikke sjans å sovne igjen! Nå er kjøkkenet ryddet og en maskin med klær er satt på. Jeg skal spise frokost og se film alene i stuen:joyful:
Samme her, våkner i fem tiden hver dag. Egentlig litt deilig å ha noen timer alene på morgenkvisten

Samme her, våkner i fem tiden hver dag. Egentlig litt deilig å ha noen timer alene på morgenkvisten

Ja, faktisk! Er jo ikke ofte man får vært helt alene. Merkelig at man våkner så tidlig. For senere så blir jeg stuptrøtt og driver og hangler helt til kvelden

Våknet grytidlig i dag jeg også, 4.30 og fikk ikke sove igjen... Ligger på sofaen og ser på Gossip Girl :rolleyes:

Samme her! Sover så dårlig for tiden, veldig uvant!

Våkner tidlig og da er det dags:eek::happy::happy:
Så (!)sulten konstant, tenker kanskje jeg er heldig og slipper unna kvalmen denne gangen:joyful:
Ellers veldig oppblåst, ser ut som jeg er langt på vei .

Så (!)sulten konstant, tenker kanskje jeg er heldig og slipper unna kvalmen denne gangen:joyful:

Jeg tror også kanskje jeg slipper unnav kvalmen, det dukker opp litt på kvelden men så går det over hvis jeg får spist noe. :p Sliter også med at jeg er oppblåst! Fryktelig plagsomt! :wtf: Hehe..

Shit, her har kvalmen kommet for fullt.. Hadde virkelig ikke trodd det skulle komme så tidlig. Blir festlig på jobb fremover :hilarious:

Takk!! Det er noe med å både komme seg igjennom og i tillegg ikke avsløre seg selv for omgivelsene :bag: Lykke til med din uke også❤️

Nettopp! Kan bli utfordrende, dét. Takkxsmile3

Samme her. Oppblåst! Ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei..

Våknet og stod opp. Gikk på badet, gikk inn i stuen. Åpnet kjøleskapet og tok ut noe pålegg. Smurte meg et rundstykke og satte meg i sofaen. Klokken viser da 01:35. Jada... Trodde nå klokken var et par timer mer enn det i det minste! Jeg MÅ sove mer enn dette. Snart inn i sengen, bare litt serie først:joyful:

Jaa! Endelig en hel natts søvn. Det er lenge siden:joyful:

Vedr denne gravidkvalmen. Jeg kjenner meg utrolig uggen innimellom, men ville ikke kalt det direkte kvalm. Har liksom ikke følt at jeg må spy. Føles mer som en kvalme "i magen" på en måte?? Som en begynnende matforgiftning, er det beste jeg kan beskrive det som :p Noen andre som kjenner på det samme?

Back
Topp