Hei, ganske sikker på at jeg mister da jeg har en del rosa utflod nå og livmortappen er myk og åpen.. Håper noen kan ta over å være tilgangsansvarlig 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ingen smerter, men leser at blødningen ofte kommer først..Vennen... vet ikke hva jeg skal si, jeg.
Men håper selvfølgelig at det skal gå bra med deg!
Jeg er sikker på at det er noen som kan ta over den rollen dersom det blir sånn, men jeg håper jo i det lengste at dette er uskyldig.
Har du smerter?
Regnet egentlig med at jeg måtte bli en del av «statistikken» før spira sitter..Åneiii..håper du tar feil! Det står alle steder at rosa utflod som regel er helt ufarlig! Krysser fingrene for at dette kommer til å gå heeelt fint!Hei, ganske sikker på at jeg mister da jeg har en del rosa utflod nå og livmortappen er myk og åpen.. Håper noen kan ta over å være tilgangsansvarlig![]()
Slutt å tafse på tappen!!!Måtte bare sjekke om mistanken min stemte.. har hatt brun utflod av og på i noen dager også så har regnet med at det er en begynnende SAÅneiii..håper du tar feil! Det står alle steder at rosa utflod som regel er helt ufarlig! Krysser fingrene for at dette kommer til å gå heeelt fint!Slutt å tafse på tappen!!!

Ja,jeg forstår at du ville sjekke. Ikke meningen å være så strengMåtte bare sjekke om mistanken min stemte.. har hatt brun utflod av og på i noen dager også så har regnet med at det er en begynnende SA![]()
,ville bare være tydelig. Jeg er ikke like overbevist som deg om at dette er negativt. Det er veldig mange som har blødninger,og som regel er det helt uskyldig

Jeg har fulgt med litt på sidelinjen her jeg. Husk at det er kjempevanlig å blø i svangerskapet. Jeg vet det er vanskelig, men ikke ta sorgen på forskudd. Jeg har skjønt at du har blitt veldig bekymret av å lese så mye om SA her inne. Det syntes jeg er veldig leit, men forstår deg godt. Jeg hadde samme følelse da jeg først ble forum-jente.Og der begynte jeg å blø![]()

HuffOg der begynte jeg å blø![]()
Ikke mye, våkna halv 4 av at jeg måtte tisse og da rant det litt mørkerødt ned i do og kom endel på 2-3 tørk. Så tissa jeg igjen i 8-tiden og da var det brunt.. så vet ikke jeg..Huffmye eller? Hvordan går det nå?
Høres ut som mine blødninger. Nå har jeg bare litt brunt, ikke hatt blod siste 2 døgn, så virker som det har roet seg litt foreløpig her. Kanskje det gjør det hos deg ogsåIkke mye, våkna halv 4 av at jeg måtte tisse og da rant det litt mørkerødt ned i do og kom endel på 2-3 tørk. Så tissa jeg igjen i 8-tiden og da var det brunt.. så vet ikke jeg..

Håper det, er fremdeles bare brunt her. Bestiller TUL til i morgen så får jeg nok et svar men tørr ikke å ha så mye håpHøres ut som mine blødninger. Nå har jeg bare litt brunt, ikke hatt blod siste 2 døgn, så virker som det har roet seg litt foreløpig her. Kanskje det gjør det hos deg også![]()

Bare så du er forberedt så var det for tidlig og se hjerteslag her, så jeg fikk time om 1 uke igjen. Bare så du ikke blir alt for skuffet hvis ikke du ser detHåper det, er fremdeles bare brunt her. Bestiller TUL til i morgen så får jeg nok et svar men tørr ikke å ha så mye håp![]()

Ja, har ingen forhåpninger om det men vil bare se om det er noe der i det hele tatt og om hun eventuelt kan se om det er en begynnende abort. Eller hvor blødningen kommer fra.Bare så du er forberedt så var det for tidlig og se hjerteslag her, så jeg fikk time om 1 uke igjen. Bare så du ikke blir alt for skuffet hvis ikke du ser det![]()

Maser lykke til fine du! Jeg har fortsatt troen på at dette kommer til å gå helt fintJa, har ingen forhåpninger om det men vil bare se om det er noe der i det hele tatt og om hun eventuelt kan se om det er en begynnende abort. Eller hvor blødningen kommer fra.![]()