Ny tilgangsansvarlig

Åh... Jeg har ikke ord på hvor lettet og glad jeg er nå, vennen! :love7:happy093
Så da har vi fortsatt termin på samme dato?
Ble ikke flyttet noe?
:excited001
Hun sa jeg kunne være litt lengre på vei men forholder meg til min egen dato enn så lenge siden jeg tempa, så da har vi hvertfall samme termin en stund til :Heartred Nå vokser lille bølla 1 mm i døgnet ca, rart å tenke på :love7

Hun sa jeg kunne være litt lengre på vei men forholder meg til min egen dato enn så lenge siden jeg tempa, så da har vi hvertfall samme termin en stund til :Heartred Nå vokser lille bølla 1 mm i døgnet ca, rart å tenke på :love7
Ja, det er helt merkelig!
:love7
Og fantastisk!

Hvor mye blødde du og hvor lenge varte det? Blør du enda? jeg er noen dager lenger på vei enn deg, jeg begynte med rosa utflod i går og blod i natt (typ rødbrunt). Har hatt to SA tidligere men det var i 2017 :( håper ikke det er enda en SA nå :(
Det var et par tørk med mørkerødt/rødbrunt, så ga det seg og ble bare brunt et døgns tid når jeg tørka meg men mindre og mindre. Har ikke blødd mer, jordmor fant ingen åpenbar årsak til blødningen heller så hun regna med det var helt ufarlig. Håper du slutter å blø❤️

Det var et par tørk med mørkerødt/rødbrunt, så ga det seg og ble bare brunt et døgns tid når jeg tørka meg men mindre og mindre. Har ikke blødd mer, jordmor fant ingen åpenbar årsak til blødningen heller så hun regna med det var helt ufarlig. Håper du slutter å blø❤️
Okei, godt det gav seg fort da! :)
Håper det slutter å blø snart, vil virkelig ikke gå igjennom en tredje spontanabort :(

Det forstår jeg ❤️ Er det mye blod?
Det er en del, men ingen skikkelige klumper. Det er litt sånn lyserødt blod med litt slim på en måte :(
Litt smerter innimellom, men ikke sånn som det har vært de andre spontanabortene, de har vært verre :/

Kanskje bestill deg en TUL så du slipper å lure?❤️
Jeg har egentlig en på fredag, men det er innmari lenge til. Den timen bestilte jeg for 2-3 uker siden, og det var det første de hadde ledig..
Kan jo hende det er noe ledig andre steder så jeg får sjekke litt :)

Back
Topp