Var det her noen hadde korona?

Da har jeg også fått korona :( Håper virkelig det ikke har noe å si for frøet. Kjenner jeg er ganske bekymret ja. Er det noen av dere som har hatt det som har snakket med lege eller Jm om det er noe potensiell fare? :sorry:
Jeg snakka med Jordmor. Var ikke noe å være bekymra for så tidlig :) ingenting viser til at det øker abortfaren, eller noe skade på fosteret. Det kan være farlig for mor når det begynner å bli tungt

Jeg snakka med Jordmor. Var ikke noe å være bekymra for så tidlig :) ingenting viser til at det øker abortfaren, eller noe skade på fosteret. Det kan være farlig for mor når det begynner å bli tungt
Tusen takk for svar :Heartbigred Kjente jeg ble litt roligere nå :Heartred

Jeg hadde positiv graviditetstest på lørdag og positiv koronatest på søndag. Ikke den letteste helgen jeg har hatt akkurat! Jeg er litt plaget, men har ikke hatt feber. Så satser på dette skal gå fint, selv om det ikke akkurat er tidenes kuleste situasjon å være i..

Godt å lese at det foreløpig har gått bra med lille spira deres sammen med smitte!

Samboeren testa positivt på lørdagen, så her venta jeg bare på å få det også. Tirsdag morgen fikk jeg to streker, kun litt sår i halsen. Testen viste svak positiv, men i følge nett var det positivt uansett styrke på streken. Har kun tatt to vaksiner, så skulle ta en bekreftende pcr test tirsdag kveld, når jeg kom tid tok de vist bare hurtigtester, denne var negativ. Fortsatt sår i halsen, litt tungt å puste til tider pga slim, utrolig raskt sliten. Så tok en hurtigtest til i dag tidlig, denne var enda sterkere positiv enn på tirsdagen.. Var igjen hos kommunen idag å fikk denne gangen tatt en pcr test. Hvis denne ikke positiv så skjønner jeg ingenting..

Til dere som har hatt covid nå,samtidig med graviditet. Fikk dere veldig mye høyere puls? Jeg testet positivt i dag,og formen er relativt dårlig. Pulsen øker til 125 når jeg går rundt og «småpusler». Hvilepuls på rundt 100

Da har jeg fått positiv corona test. Føler meg helt elendig. Og corona blandet med svangerskaps kvalme.. Har ikke vært en god start på dagen. Feber, kropsverk og hodeverk og forkjølelse. Og første gang jeg kastet opp i dag... Føler meg rett og slett dritt i dag :sad010
Jeg fikk bekreftet covid i dag. Tidenes verste dag i går-så mange vonde tanker og følelser. Denne coviden har slått meg ut både fysisk og mentalt…kanskje med god hjelp av søvnmangel og hormoner så klart :shy:. I dag er en dårlig dag rent fysisk-feber,hoste,hodepine og tungpust. Heldigvis bedre sånn følelsesmessig:love017. Hvordan går det med deg nå? :Heartpink

Jeg fikk bekreftet covid i dag. Tidenes verste dag i går-så mange vonde tanker og følelser. Denne coviden har slått meg ut både fysisk og mentalt…kanskje med god hjelp av søvnmangel og hormoner så klart :shy:. I dag er en dårlig dag rent fysisk-feber,hoste,hodepine og tungpust. Heldigvis bedre sånn følelsesmessig:love017. Hvordan går det med deg nå? :Heartpink

Off, jeg forstår så godt hvordan du har det. Den første dagen var jeg helt ødelagt både i kroppen og mentalt! Men så glad for å kunne fortelle deg at det blir bedre. Og at både dagen i går og dagen i dag har vært mye bedre ❤️ har en hoste som sitter godt i, men ellers føler jeg meg grei forutenom denne grusomme kvalmen som alltid skal komme rett før middag :yuck: God bedring ❤️ er lys i enden av corona ❤️

Off, jeg forstår så godt hvordan du har det. Den første dagen var jeg helt ødelagt både i kroppen og mentalt! Men så glad for å kunne fortelle deg at det blir bedre. Og at både dagen i går og dagen i dag har vært mye bedre ❤️ har en hoste som sitter godt i, men ellers føler jeg meg grei forutenom denne grusomme kvalmen som alltid skal komme rett før middag :yuck: God bedring ❤️ er lys i enden av corona ❤️
Så godt å høre at du føler deg såpass mye bedre allerede,og takk for at du tok deg tid til å svare:Heartred. Da kan jeg forhåpentligvis gå en finere helg i imøte. Har jo hatt en bedre dag i dag jeg også egentlig,emosjonelt iallfall. Ikke grått en eneste gang :hello2.

Hvordan har formen deres vært teoss graviditet og corona? Jeg har blitt slått helt ut:wideyed::nailbiting:

Første dagen var jeg i fin form, gikk en times tur til og med :) Dag 2 og 3 var jeg hekt utslått, vondt i alle muskler i kroppen, særlig i ryggen. Nå dag 4 er jeg bare forkjølet og har litt feber, det passer fint siden resten av familien ble syke i dag

Første dagen var jeg i fin form, gikk en times tur til og med :) Dag 2 og 3 var jeg hekt utslått, vondt i alle muskler i kroppen, særlig i ryggen. Nå dag 4 er jeg bare forkjølet og har litt feber, det passer fint siden resten av familien ble syke i dag
Akuratt :) jeg verker også ekstremt i rygg og bein, så håper dette gir seg snart:nailbiting: mannen testet også positivt ikveld så håper han sin form holder seg fin til jeg er på bedringens vei iallefall:p
Redd for å ta for mye paracet også, men for å komme meg gjennom dagen er jeg helt nødt!:nailbiting:

Akuratt :) jeg verker også ekstremt i rygg og bein, så håper dette gir seg snart:nailbiting: mannen testet også positivt ikveld så håper han sin form holder seg fin til jeg er på bedringens vei iallefall:p
Redd for å ta for mye paracet også, men for å komme meg gjennom dagen er jeg helt nødt!:nailbiting:

Ja, jeg måtte og ta paracet hver 4.time for å komme gjennom! Men tenker at noen få dager med paracet går nok helt fint :)
Når jeg ble oppringt for å ta pcr spurte de om symptomer, da sa hun at veldig mange rapporterer verk i kroppen.
Er det lenge siden du ble smittet? Håper du blir bedre snart :) I dag har jeg klart meg med 2 paracet, og verken er mye mindre. I natt våknet jeg og føltejeg hadde rielignende smerter i lårene, måtte opp å gå for at det skulle gi seg. Men bedre nå!

Ja, jeg måtte og ta paracet hver 4.time for å komme gjennom! Men tenker at noen få dager med paracet går nok helt fint :)
Når jeg ble oppringt for å ta pcr spurte de om symptomer, da sa hun at veldig mange rapporterer verk i kroppen.
Er det lenge siden du ble smittet? Håper du blir bedre snart :) I dag har jeg klart meg med 2 paracet, og verken er mye mindre. I natt våknet jeg og føltejeg hadde rielignende smerter i lårene, måtte opp å gå for at det skulle gi seg. Men bedre nå!
Ok, så godt å høre:) tenker også at et par tre dager med paracet får gå fint, orker ikke å gå rundt med enorm verk:nailbiting:
Jeg testet positivt idag tidlig, lå med vondt i halsen og brystet inatt og begynnte å verke i rygg og bein på formiddagen idag.. håper virkelig at formen er litt bedre i morgen:smiley-angelic001

Ok, så godt å høre:) tenker også at et par tre dager med paracet får gå fint, orker ikke å gå rundt med enorm verk:nailbiting:
Jeg testet positivt idag tidlig, lå med vondt i halsen og brystet inatt og begynnte å verke i rygg og bein på formiddagen idag.. håper virkelig at formen er litt bedre i morgen:smiley-angelic001

Krysser fingrene for at du blir bedre før mannen din blir syk :) God bedring <3

Har ingen erfaring selv! Men for et år siden så testet en bekjent av meg positiv på korona og graviditet samme dag! Hun var vell rundt 10/11 dpo da, hun har en frisk og fin baby i dag:Heartred

Jeg testet positivt for korona og graviditet på bursdagen min nå den 3.2. Har blitt beroliget med at det ikke skal være noen fare.

Jeg har også fått positiv corona test :grumpy: Er i uke 7+0 og føler meg helt elendig. Feber, det verker i kroppen, ekstremt til hodepine. Til dere andre som har vært dårlige hvor mye Paracet har dere tatt (dose), hvor ofte og hvor lenge? Kjenner at jeg nesten ikke holder ut :( Full av hormoner og følelser og synes ekstremt synd på meg selv:p

Jeg har også fått positiv corona test :grumpy: Er i uke 7+0 og føler meg helt elendig. Feber, det verker i kroppen, ekstremt til hodepine. Til dere andre som har vært dårlige hvor mye Paracet har dere tatt (dose), hvor ofte og hvor lenge? Kjenner at jeg nesten ikke holder ut :( Full av hormoner og følelser og synes ekstremt synd på meg selv:p

Den dagen jeg var mest elendig tror jeg at jeg tok 2 paracet, 3 ganger. Og de neste dagene 2 ganger. Var ingen annen måte å overleve på. :rolleyes:

Da har huset her også fått positiv test. Kjenner jeg er litt nervøs men godt å se at det har gått bra med så mange andre!

Hvordan går det med alle dere som har hatt corona? Det er ca 12 dager siden jeg fikk symptomer,og jeg er ennå ikke helt bra igjen. Fortsatt tett,hoster (slimhoste) og har generelt sykdomsfølelse i kroppen hvis jeg gjør noe annet enn å ligge/sitte. Smak-og luktesansen har forsvunnet for andre gang nå. I tillegg er jeg veldig sliten og trøtt (noe skyldes graviditeten også da). Flere som det sitter i hos?

Back
Topp