Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da har jeg også fått koronaHåper virkelig det ikke har noe å si for frøet. Kjenner jeg er ganske bekymret ja. Er det noen av dere som har hatt det som har snakket med lege eller Jm om det er noe potensiell fare?
![]()
Jeg hadde det sånn! Svangerskapssymptomene kom tilbake igjen ettersom covid-symptomene ble svakereJeg har masse symptom på korona. Hoste, feber, hodepine og skikkelig kraftløshet/utmattelse. Jeg kjenner meg ikke kvalm lenger og føler meg ikke gravid lengre…mulig korona overskygger det helt, men det bekymrer meg. Er 7+1. tror jeg bestiller TUL med en gang jeg er ute av isolasjon/frisk…andre som syns graviditetssymptomer forvant ved korona?
. Har fortsatt en del symptomer på covid,nå to uker etter, og samtidig masse svangerskapssymptomer
Hvordan går det med alle dere som har hatt corona? Det er ca 12 dager siden jeg fikk symptomer,og jeg er ennå ikke helt bra igjen. Fortsatt tett,hoster (slimhoste) og har generelt sykdomsfølelse i kroppen hvis jeg gjør noe annet enn å ligge/sitte. Smak-og luktesansen har forsvunnet for andre gang nå. I tillegg er jeg veldig sliten og trøtt (noe skyldes graviditeten også da). Flere som det sitter i hos?
Jeg har masse symptom på korona. Hoste, feber, hodepine og skikkelig kraftløshet/utmattelse. Jeg kjenner meg ikke kvalm lenger og føler meg ikke gravid lengre…mulig korona overskygger det helt, men det bekymrer meg. Er 7+1. tror jeg bestiller TUL med en gang jeg er ute av isolasjon/frisk…andre som syns graviditetssymptomer forvant ved korona?

Nei det skal ikke være farligJeg testet akkuratt positiv for korona. Har vært forkjøla siden fredag men fikk ikke positiv før nå.. Føler meg skikkelig dårlig.
Er 8+2 i dag... Er det farlig for baby?![]()
Satser på at det blir bra igjen.