Var det her noen hadde korona?

Positiv her idag, 8+2

Jeg har masse symptom på korona. Hoste, feber, hodepine og skikkelig kraftløshet/utmattelse. Jeg kjenner meg ikke kvalm lenger og føler meg ikke gravid lengre…mulig korona overskygger det helt, men det bekymrer meg. Er 7+1. tror jeg bestiller TUL med en gang jeg er ute av isolasjon/frisk…andre som syns graviditetssymptomer forvant ved korona?

Har vært utmattet hele uka. Feber og muskelsmerter har gitt seg, nå har det gått over til vansker med pusten. :grumpy:

Testet positivt her i dag. Noen tøffe dager med ekstrem kvalme i tillegg. Her er det mye muskelsmerter, feber, slakk, hodeverk og forkjølelse :)

Da har jeg også fått korona :( Håper virkelig det ikke har noe å si for frøet. Kjenner jeg er ganske bekymret ja. Er det noen av dere som har hatt det som har snakket med lege eller Jm om det er noe potensiell fare? :sorry:

Første jeg gjorde var å ringe legekontor og en jordmor og høre.. Det var lite svar å få, men eneste de har forskning på er korona langt uti svangerskapet, det kan føre til tidlig fødsel.

De fleste får milde forløp av sykdommen nå, så tenker personlig at det bør gå greit.

Jeg har masse symptom på korona. Hoste, feber, hodepine og skikkelig kraftløshet/utmattelse. Jeg kjenner meg ikke kvalm lenger og føler meg ikke gravid lengre…mulig korona overskygger det helt, men det bekymrer meg. Er 7+1. tror jeg bestiller TUL med en gang jeg er ute av isolasjon/frisk…andre som syns graviditetssymptomer forvant ved korona?
Jeg hadde det sånn! Svangerskapssymptomene kom tilbake igjen ettersom covid-symptomene ble svakere :shy:. Har fortsatt en del symptomer på covid,nå to uker etter, og samtidig masse svangerskapssymptomer:gen053

Hvordan går det med alle dere som har hatt corona? Det er ca 12 dager siden jeg fikk symptomer,og jeg er ennå ikke helt bra igjen. Fortsatt tett,hoster (slimhoste) og har generelt sykdomsfølelse i kroppen hvis jeg gjør noe annet enn å ligge/sitte. Smak-og luktesansen har forsvunnet for andre gang nå. I tillegg er jeg veldig sliten og trøtt (noe skyldes graviditeten også da). Flere som det sitter i hos?

Fortsatt forkjølet, tungpustet og blir veldig fort sliten av aktivitet! Må ligge litt på sofaen hver dag etter jobb, men noe kan jo komme av graviditeten også. Er 13 dager siden jeg testet positivt på korona.

Fredag og lørdag var alle symptomer på covid + graviditet i krig, i dag har jeg bare kjent symptomene på covid. Man blir jo usikker…

Jeg bestiller nok en UL for sikkerhetsskyld om en ukes tid, bare for å roe ned egne nerver.

Testa positivt på søndag, og merka i går kveld at jeg ikke følte meg så gravid lenger. Mindre kvalm og brystene er ikke ømme og på spreng som de har vært til nå.. Har og hatt litt blod på papiret, men det hadde jeg mange ganger ved sist svangerskap, som jo gikk bra. Blir jo bekymret, men må bare vente å se. Ikke så mye å gjøre til/fra så tidlig.

Før covid forrige helg var jeg bare småkvalm. Grei nok form til å stå i jobb. Så kom korona og slo meg i bakken og jeg har vært sengeliggende i 8 dager nå. Sa til sjefen på onsdag at jeg kommer mandag. Men koronasymptom gikk over til kvalme og jeg kommer meg ikke ut av sengen eller i dusjen. kun opp for å spy. Heilt tappa for krefter‍ hvordan er det med dere andre? Ble dete bedre når symptomene på korona forsvant?

Fikk korona i helgen. Om jeg ikke var sliten og kvalm fra før av, så gjorde hvertfall dette susen! Fryktelig svimmel i tillegg, lav feber. Uff håper dette gir seg fort!! :dead:

Ble akutt dårlig i natt, testa positivt i dag. Er så utrolig dårlig. Får ikke i meg noenting uten at det kommer rett opp. Verken paracet, kvalmestillende eller drikke. Beveger jeg meg for fort i sengen så spyr jeg, setter jeg meg opp så spyr jeg. Venta så lenge med å gå på do å tisse i frykt for å spy at jeg spydde i et bøtte på sengekanten og tissa på meg :sorry::(
Angsten og traumene etter sist svangerskap er høyst tilstede. Jeg håper det verste gir seg etter coronaen. Blir det ikke noen bedre i dag så et det sykehuset i morgen. :(

Testet samtidig positivt på både graviditet og korona gikk fint, men det har tatt veldig lang tid for å komme seg..

Er på dag 3 med covid.. har vært å er egentlig ganske dårlig. Veldig høy feber, verking i hver hårsekken i kroppen, vondt i lungene. Har 3 vaksine doser. Alle reagerer forskjellig på covid, enkelte blir veldig dårlige mens andre «sklir» lett gjennom det med snufsete nese.

Jeg testet akkuratt positiv for korona. Har vært forkjøla siden fredag men fikk ikke positiv før nå.. Føler meg skikkelig dårlig.

Er 8+2 i dag... Er det farlig for baby? :arghh:

Jeg testet akkuratt positiv for korona. Har vært forkjøla siden fredag men fikk ikke positiv før nå.. Føler meg skikkelig dårlig.

Er 8+2 i dag... Er det farlig for baby? :arghh:
Nei det skal ikke være farlig :) men om du får feber bør du ta paracet, feber er ikke bra for baby :)

Jeg prøvde meg på å gå tur i dag. Ble bare rett borti veien og så hjem igjen. Jeg blir svimmel og det brenner i beina. Er blytungt å gå. Fikk symptomer sånn onsdag/torsdag og positiv test på fredag. Høy feber og vondt i hele kroppen har jeg hatt. Vært feberfri nå i dag. Nå hoster jeg slim og blod. :hungover: Satser på at det blir bra igjen.

Back
Topp