Var det her noen hadde korona?

Datteren vår har også fått det. Jeg bare går å venter på positiv test nå. Håper virkelig det går bra!

Datteren min testet positivt nå i kveld. Kjenner det stresser meg mer å evt. skulle bli smittet, enn jeg trodde det ville gjøre. Je har isolert meg nå, bare sånn itilfellet, men det var jo jeg som tok testen på henne:p, så mulig jeg er smittet allerede. Håper lille spire tåler det❤️

Jaja da har mannen min testet positivt :confused: da får sikkert jeg det og ettersom at vi bør i en liten leilighet og ikke har sjans å isolere han alene et sted.. Var vell bare spørmål om tid. Håper jeg kommer unna med lett sykdom og at alt vil tå bra med den lille. ❤️
Mannen her fikk det ikke. Både jeg og eldstemann hadde det :)

Så bra :happy: Men sov dere i samme seng? :meh: For e det at vi har bare et soverom og et bad, så vi deler jo alt. Så føler ikke det e sjans å holde meg vekke fra det. Men tiden vil vell vise.

Så bra :happy: Men sov dere i samme seng? :meh: For e det at vi har bare et soverom og et bad, så vi deler jo alt. Så føler ikke det e sjans å holde meg vekke fra det. Men tiden vil vell vise.
Nei, barna sover på eget rom :) men har tatt på samme ting osv. men det har gått helt fint med meg, som en vanlig influensa :)

Trodde jeg fikk det, pga feber og hodepine, men bare hatt negative tester! Bedre i dag. Enda jeg sov i samme seng som datteren min da hun var syk:confused013 veldig rart…

Trodde jeg fikk det, pga feber og hodepine, men bare hatt negative tester! Bedre i dag. Enda jeg sov i samme seng som datteren min da hun var syk:confused013 veldig rart…
Så bra at du har negative tester :) deilig å være i bedre form da, hoster sitter i hos meg enda. 1 uke siden bare da, men :p

Så bra at du har negative tester :) deilig å være i bedre form da, hoster sitter i hos meg enda. 1 uke siden bare da, men :p
Hoste kan jo sitte i så lenge :meh: veldig kjedelig.. håpe det gir seg snart da :)

Hvordan går det med dere som har fått Covid? Tenker vi får det i hus innen 2-3 ukers tid. Har noen hørt noe fra lege eller lignende om hvorvidt det er farlig for fosteret? Vet jo at det er farlig for uvaksinerte gravide (noe som har kommet lite frem i media, dessverre).

Jeg testet positivt i dag, så godt å lese om dere som har kommet dere greit gjennom <3 Har kun hodepine som symptom foreløpig, håper det fortsetter sånn.

Hvordan går det med dere som har fått Covid? Tenker vi får det i hus innen 2-3 ukers tid. Har noen hørt noe fra lege eller lignende om hvorvidt det er farlig for fosteret? Vet jo at det er farlig for uvaksinerte gravide (noe som har kommet lite frem i media, dessverre).
Gått helt fint her :) som en vanlig influensa. Ikke hørt noe om at det er farlig, det er mer farlig senere i svangerskapet pga pusten. Utenom det, er det ikke noe farlig for fosteret, kan være farlig for mor fordi man kan få problemer med pusten

Gått helt fint her :) som en vanlig influensa. Ikke hørt noe om at det er farlig, det er mer farlig senere i svangerskapet pga pusten. Utenom det, er det ikke noe farlig for fosteret, kan være farlig for mor fordi man kan få problemer med pusten

Ja - jeg har tenkt at timingen gjerne ikke er så dårlig. Det er nok farligst uke 20-30, og så vil man jo kunne ta keisersnitt om det utvikler seg til å bli farlig etter det. Rakk ikke boosterdosen før jeg ble gravid, og tenker nå å vente til 2. trimester, men tenker jeg blir smittet før den tid.

Ja - jeg har tenkt at timingen gjerne ikke er så dårlig. Det er nok farligst uke 20-30, og så vil man jo kunne ta keisersnitt om det utvikler seg til å bli farlig etter det. Rakk ikke boosterdosen før jeg ble gravid, og tenker nå å vente til 2. trimester, men tenker jeg blir smittet før den tid.
Jeg rakk ikke boosterdosen jeg heller. Om du blir smitta går det nok helt fint :)

Da har jeg fått positiv corona test. Føler meg helt elendig. Og corona blandet med svangerskaps kvalme.. Har ikke vært en god start på dagen. Feber, kropsverk og hodeverk og forkjølelse. Og første gang jeg kastet opp i dag... Føler meg rett og slett dritt i dag :sad010

Da har jeg fått positiv corona test. Føler meg helt elendig. Og corona blandet med svangerskaps kvalme.. Har ikke vært en god start på dagen. Feber, kropsverk og hodeverk og forkjølelse. Og første gang jeg kastet opp i dag... Føler meg rett og slett dritt i dag :sad010
Åh :( masse god bedring. Ta paracet så kanskje det hjelper litt på :Heartred det hjalp meg :)

Huffda! Vi blir nok ganske mange i samme båt - masse god bedring!

Da har jeg også fått korona :( Håper virkelig det ikke har noe å si for frøet. Kjenner jeg er ganske bekymret ja. Er det noen av dere som har hatt det som har snakket med lege eller Jm om det er noe potensiell fare? :sorry:

Back
Topp