Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her fikk det ikke. Både jeg og eldstemann hadde detJaja da har mannen min testet positivtda får sikkert jeg det og ettersom at vi bør i en liten leilighet og ikke har sjans å isolere han alene et sted.. Var vell bare spørmål om tid. Håper jeg kommer unna med lett sykdom og at alt vil tå bra med den lille.
![]()
Men sov dere i samme seng?
For e det at vi har bare et soverom og et bad, så vi deler jo alt. Så føler ikke det e sjans å holde meg vekke fra det. Men tiden vil vell vise.Nei, barna sover på eget romSå braMen sov dere i samme seng?
For e det at vi har bare et soverom og et bad, så vi deler jo alt. Så føler ikke det e sjans å holde meg vekke fra det. Men tiden vil vell vise.
veldig rart…Så bra at du har negative testerTrodde jeg fikk det, pga feber og hodepine, men bare hatt negative tester! Bedre i dag. Enda jeg sov i samme seng som datteren min da hun var sykveldig rart…
Hoste kan jo sitte i så lengeSå bra at du har negative testerdeilig å være i bedre form da, hoster sitter i hos meg enda. 1 uke siden bare da, men
![]()
veldig kjedelig.. håpe det gir seg snart da Ja den er bedre altså, så det kommer segHoste kan jo sitte i så lengeveldig kjedelig.. håpe det gir seg snart da
![]()
Gått helt fint herHvordan går det med dere som har fått Covid? Tenker vi får det i hus innen 2-3 ukers tid. Har noen hørt noe fra lege eller lignende om hvorvidt det er farlig for fosteret? Vet jo at det er farlig for uvaksinerte gravide (noe som har kommet lite frem i media, dessverre).
Gått helt fint hersom en vanlig influensa. Ikke hørt noe om at det er farlig, det er mer farlig senere i svangerskapet pga pusten. Utenom det, er det ikke noe farlig for fosteret, kan være farlig for mor fordi man kan få problemer med pusten
Jeg rakk ikke boosterdosen jeg heller. Om du blir smitta går det nok helt fintJa - jeg har tenkt at timingen gjerne ikke er så dårlig. Det er nok farligst uke 20-30, og så vil man jo kunne ta keisersnitt om det utvikler seg til å bli farlig etter det. Rakk ikke boosterdosen før jeg ble gravid, og tenker nå å vente til 2. trimester, men tenker jeg blir smittet før den tid.

ÅhDa har jeg fått positiv corona test. Føler meg helt elendig. Og corona blandet med svangerskaps kvalme.. Har ikke vært en god start på dagen. Feber, kropsverk og hodeverk og forkjølelse. Og første gang jeg kastet opp i dag... Føler meg rett og slett dritt i dag![]()
det hjalp meg Da har jeg fått positiv corona test. Føler meg helt elendig. Og corona blandet med svangerskaps kvalme.. Har ikke vært en god start på dagen. Feber, kropsverk og hodeverk og forkjølelse. Og første gang jeg kastet opp i dag... Føler meg rett og slett dritt i dag![]()
Åhmasse god bedring. Ta paracet så kanskje det hjelper litt på
det hjalp meg
![]()
Huffda! Vi blir nok ganske mange i samme båt - masse god bedring!