Nå begynner jeg å føle på at jeg vil ha det meste i orden snart! Jeg er veldig usikker på om vi har nok klær for det er så kjipt å måtte vaske klær hele tiden, samtidig så vil jeg ikke kjøpe inn for mye i de minste størrelsene. Mangler også badebalje, det er kanskje lurt å ha på plass før fødselhvordan bilstolpose har dere valgt? Eller tenker dere at det holder med flere lag ull og oppvarmet bil? Kanskje lurt med votter?
Valgte denne bilstol posen. Den skal holde også neste vinter. Valgte den fordi du kan åpne bunnen også slik at den blir helt flat og kan brukes som leketeppe på besøk feks. Vi har bilstol som kan festes på vogna. Ser for meg at det da er praktisk at man slipper kle av og på baby avhengig av kald varm bil eller om man er på butikk eller en kort trilletur, kan bare åpne og lukke bilstolposen ut fra temp. Denne har også åpning i bunn så om baby har sko neste vinter kan disse henge utenfor posen.
Ang klær har jeg tenkt at nå koster det omtrent mer å vaske enn å kjøpe, og man får nok solgt klespakker etterpå også. Pluss at det er jo så mye søtt og fint. Miljømessig vet jeg ikke hva som er verst av shopping og vasking. Men bruktshopping er kanskje vinneren?
hvordan bilstolpose har dere valgt? Eller tenker dere at det holder med flere lag ull og oppvarmet bil? Kanskje lurt med votter?
Og desto mer klær vi kjøper nytt desto mer blir produsert
Meen, da ble det nytt i stedet.
) og insisterte på kjøpe ny vippestol fra Babybjorn (selv vi egentlig ville kjøpt brukt fra Finn).
Også har vi kjøpt stellebord idag! Skal skrus opp på badet i løpet av helga, er så gøy å ordne og fikse til hun kommer