Våre innkjøp

Vårt 4. barn, men har solgt alt etter de andre.

Har kjøpt:
•Sebra seng
•Babyjogger City Elite 2 vogn
•Cybex Aton babybilstol
•Easygrow grandma vognpose
•Voksi Move bilstolpose
•Baby bjørn vippestol
•Stokke tripp trapp babysete
•Liewood babygym
•Dema V21 babycall
•Ikea Stellebord
•Stokke flexi bath
•Ergobaby Omni Dream bæresele
•Konges sløjd stelleveske + vognkroker
•Konges sløjd stellematte
•Medela swing
•Gulpekluter og håndklær m/ hette
•Easygrow nattpose
•2×babynest
•Moonie sovebamse med lyd og nattlampe
•Koseklut med navn
•Lille lam ullteppe
•Dundyne
•Sleepee babypute
•Konges sløjd sengehimmel
•Div. klær
•Smokker


Mangler dette: (som jeg kommer på..sikkert mere vi mangler )
•Regntrekk og myggnetting
•Klær
•Uro
•Sengesett

Vi har også solgt alt fra de to første.:hungover:
Så det blir unødvendig dyrt..! Men, har du kjøpt alt dette helt nytt? #cash
 
Klarer ikke å finne en stellesekk jeg liker til en akseptabel pris :wideyed:
Sjekket Biltema? Vi er veldig fornøyd 250kr. Tre ulike farger. Mange praktiske lommer utenpå og inni. Åpningen står av seg selv når den er åpen
 

Vedlegg

  • EB72317C-20F1-4A76-86C7-D1B29D97E7B1.png
    EB72317C-20F1-4A76-86C7-D1B29D97E7B1.png
    1 MB · Visninger: 56
  • EBF9DFED-B160-4448-8F94-8A83BEE301D7.jpeg
    EBF9DFED-B160-4448-8F94-8A83BEE301D7.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 55
Sjekket Biltema? Vi er veldig fornøyd 250kr. Tre ulike farger. Mange praktiske lommer utenpå og inni. Åpningen står av seg selv når den er åpen

Denne skal jeg ha i bakhodet hvis vi får bruk for sekk :) har kjøpt en enkel stelleveske nå og lurer på om den er litt liten. Håper å få en bærebaby og da kan jo stellesekk være veldig praktisk.
 

Jeg hadde noe tilsvarende med mitt første barn. Er genialt om du klarer å holde det ryddig, men min brukes i dag i strikketøyet. Jeg fant ut at det beste for min del var å ha en stellematte ala den nedenfor med bleier, 1 skift og tørre engangskluter og våtservietter tilgjengelig, slik at det var lett og oversiktlig å stelle hvor som helst (det være seg i bagasjerommet, på et gulv i butikken, i parken osv): https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/twistshake-portabel-stelleunderlegg-gra
 
Jeg hadde noe tilsvarende med mitt første barn. Er genialt om du klarer å holde det ryddig, men min brukes i dag i strikketøyet. Jeg fant ut at det beste for min del var å ha en stellematte ala den nedenfor med bleier, 1 skift og tørre engangskluter og våtservietter tilgjengelig, slik at det var lett og oversiktlig å stelle hvor som helst (det være seg i bagasjerommet, på et gulv i butikken, i parken osv): https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/twistshake-portabel-stelleunderlegg-gra
Den så genial ut..
Den tar jo ikke så stor plass heller.. Grunnen til jeg vurderte den over var så jeg slipper «to» vesker..
 
Den så genial ut..
Den tar jo ikke så stor plass heller.. Grunnen til jeg vurderte den over var så jeg slipper «to» vesker..

Det er ikke helt den jeg har, men helt tilsvarende. Syns den er kjempegenial, og ble mye brukt både oppi stelleveska, men også alene når vi kun skulle på små ærender og vi bare hadde med typ bilstol. Ferjeturer, inn på butikken, på besøk osv. Mannen brukte utelukkende den fremfor stelleveske.
 
Har folk kjøpt babycall? Hadde bestemt meg for å kjøpe Neonate 8000 et eller annet med kamera, men ser de slapp en ny versjon nå. Uten kamera vel å merke, men bedre batteri osv.. Hva er folks erfaringer rundt dette?
 
Har folk kjøpt babycall? Hadde bestemt meg for å kjøpe Neonate 8000 et eller annet med kamera, men ser de slapp en ny versjon nå. Uten kamera vel å merke, men bedre batteri osv.. Hva er folks erfaringer rundt dette?
Vi fikk en dema v21 til jul. Har testet den og er veldig fornøyd med kvalitet og funksjonalitet! :D Men den er veldig dyr da.
 
Har folk kjøpt babycall? Hadde bestemt meg for å kjøpe Neonate 8000 et eller annet med kamera, men ser de slapp en ny versjon nå. Uten kamera vel å merke, men bedre batteri osv.. Hva er folks erfaringer rundt dette?

Har ikke kjøpt enda og vet ikke om vi kjøper før fødsel, men har tenkt til å kjøpe det en eller annen gang i alle fall:p ser ikke for meg at vi trenger det de første ukene, men litt etterhvert. Jeg vil ha uten kamera da
 
Back
Topp