Herregud. Min yngste begynner på skolen i 2023. Håper vi slipper sfo daI 2021 så har det ligget på 2650 + kostpenger på 230, så stiger det til 3315 + kost i 2022![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud. Min yngste begynner på skolen i 2023. Håper vi slipper sfo daI 2021 så har det ligget på 2650 + kostpenger på 230, så stiger det til 3315 + kost i 2022![]()

Håper vi ikke trenger å ha det for lengeHerregud. Min yngste begynner på skolen i 2023. Håper vi slipper sfo da![]()

Uff det var dyrtVi kommer til å betale 3315kr +236kr i kostpenger for 5dager i ukajeg vet at noen steder i kommunen har kommunalt ansatte kunne levere turnusen sin slik at de ikke har måttet ha full plass, men får høre hvordan det er her. Det er ikke akkurat slik at jeg hver mandag, onsdag, fredag jobber dag
![]()
Men det burde absolutt vært noe søskenrabatt av noe slag, i og med at hvertfall sfo og vår bhg er kommunaltSfo er jo dyrt fordi de ikke dår støtte, sånn som bhg.
Det er søskenrabatt hos oss, sikker på at det ikke er det hos dere også?Men det burde absolutt vært noe søskenrabatt av noe slag, i og med at hvertfall sfo og vår bhg er kommunaltdet dyreste året for oss er det året vi har frøkna på skolen og minsten i bhg. Da ryker samme beløp som 1/3 av lønna mi
![]()
Det var ikke det for to år siden hvertfall, de snakket om det, to venninner av svigerinne mens jeg var der (da hadde de søskenrabatt i bhg)Det er søskenrabatt hos oss, sikker på at det ikke er det hos dere også?
Det har de nok ikke , hadde det vært to på sfo såMen det burde absolutt vært noe søskenrabatt av noe slag, i og med at hvertfall sfo og vår bhg er kommunaltdet dyreste året for oss er det året vi har frøkna på skolen og minsten i bhg. Da ryker samme beløp som 1/3 av lønna mi
![]()
Nei, de hadde hvertfall ikke det for to år siden, men vi får seDet har de nok ikke , hadde det vært to på sfo så

Her i UK koster barnehage 10 000 kr i mndNei, de hadde hvertfall ikke det for to år siden, men vi får seskjønner hvertfall godt at folk (ufrivillig) setter ned foten på antall barn. Tre barn her i kommunen hadde kommet på 10tusen bare i de avgiftene (og ja, jeg vet at det sånn sett koster mye mer, og skolen skal være gratis, men krever diverse utstyr, bekledning osv)
Det er kun et år, så begynner minsten også på sfo, så kanskje vi får noe rabatt da![]()
for ett barn. Og en månedslønn er på ca 14
make it make senseJoda, skal ikke klage, for all delHer i UK koster barnehage 10 000 kr i mndfor ett barn. Og en månedslønn er på ca 14
make it make sense
vi klarer oss, men vi har vært bortskjemte, og får vondt av dem som sliter mer enn vi gjør.Åhh. Jeg har lyst å plante blodbeger. Har noen gamle frø. Men usikker på om de er blir for gamle og der er ikke så mange. Jeg har såååå lyst å få den til i år! Du fikk til i fjor?Plantelys, ja.
Det minner meg på, jeg skal få sendt deg en liten "julegave"
Har et stort overskudd at blodbegerfrø
Det gjorde jeg, er derfor jeg har et stort overskudd av frøÅhh. Jeg har lyst å plante blodbeger. Har noen gamle frø. Men usikker på om de er blir for gamle og der er ikke så mange. Jeg har såååå lyst å få den til i år! Du fikk til i fjor?

Man kan klage selv om det er ille andre steder og!Joda, skal ikke klage, for all delhar månedslønn på 21 her (75% stilling helsefagarbeider). Så når strømmen, maten, bhg og alt øker i utgifter, men lønna fortsatt står stille, så merkes det mer og mer
vi klarer oss, men vi har vært bortskjemte, og får vondt av dem som sliter mer enn vi gjør.
normale folk kan jo ikke sende barn i barnehagen og sitte igjen med 4000 kr til alt av regninger og mat hahahDet er galskapMan kan klage selv om det er ille andre steder og!
Jeg bare skjønner ikke tankegangen om at det skal være så dyrt hernormale folk kan jo ikke sende barn i barnehagen og sitte igjen med 4000 kr til alt av regninger og mat hahah

Nydelig!!!!Det gjorde jeg, er derfor jeg har et stort overskudd av frø
Dette er litt tidlig på året, veggen på 1*3 m ble veldig fin i løpet av sommerenVis vedlegget 374070
Er vel derfor det er mange hjemmeværende ? Kusina mi var det, manen jobbet derimot ekstrent myeMan kan klage selv om det er ille andre steder og!
Jeg bare skjønner ikke tankegangen om at det skal være så dyrt hernormale folk kan jo ikke sende barn i barnehagen og sitte igjen med 4000 kr til alt av regninger og mat hahah