Mammatilto❤️Venter en ny liten skatt❤️
Blir kjent med forumet
Som overskriften sier, hva tenker dere? For eller i mot?
jeg er gravid i uke 21 og er ikke vaksinert. Jeg er virkelig redd for å ta vaksinen som gravid da jeg ikke føler meg trygg nok på den
Men jeg er også virkelig redd for å bli smittet også, og kjenner på denne redselen hele tiden. Og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre, skal jeg ta vaksinen? Eller skal jeg ta sjansen på å ikke bli smittet?
Hittil har jeg vært veldig flink på å bruke både munnbind og god håndhygiene osv, jeg nærmest isolerer meg så mye jeg kan og er generelt veldig forsiktig med alt, og spesielt nå som smitten skyter i været. Men jeg har også to barn som går på skolen og som jeg da er redd for kan ta med seg smitte hjem. Det er slitsomt å gå rundt å tenke på dette vær dag og gå rundt å bekymre seg så mye hele tiden, og spesielt når man leser i avisene om hvor farlig det er for gravide å bli smittet og at det kan føre til fosterdød osv
men jeg har også tanker om «tenk vis vaksinen ikke er bra for babyen, eller at den kan skade babyen min» osv. bah!
så jeg skriver dette for å høre andres meninger rundt dette da jeg ikke har så mange å snakke med. Noen av de jeg snakker med er veldig for at jeg skal ta vaksinen osv, og andre er veldig i mot og har mange grunner til hvorfor jeg ikke burde ta den som gravid. Det er klart at man da blir veldig usikker.
så hva mener dere? Har dere tatt den? Hvorfor? Hvorfor ikke?
på forhånd takk for svar
jeg er gravid i uke 21 og er ikke vaksinert. Jeg er virkelig redd for å ta vaksinen som gravid da jeg ikke føler meg trygg nok på den

så jeg skriver dette for å høre andres meninger rundt dette da jeg ikke har så mange å snakke med. Noen av de jeg snakker med er veldig for at jeg skal ta vaksinen osv, og andre er veldig i mot og har mange grunner til hvorfor jeg ikke burde ta den som gravid. Det er klart at man da blir veldig usikker.
så hva mener dere? Har dere tatt den? Hvorfor? Hvorfor ikke?
på forhånd takk for svar