Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Kan det være sant?!
Her er dagens tester på morgenurin (øverste bilde). Jeg «pleier» (basert på den ene gangen jeg var veldig kortvarig gravid + denne gangen) å få sterkest test om ettermiddagen/kvelden. Jeg forventet derfor at testene nå skulle være litt svakere enn ettermiddagstestene fra i går, for så å (forhåpentligvis) bli litt sterkere i kveld igjen. Men jeg synes disse er like sterke som i går ettermiddag! Og kanskje heller en anelse sterkere enn svakere
De er uansett definitivt sterkere enn testene jeg tok på gårdagens morgenurin (nederste bilde). Spottingen ser heller ut til å avta enn å gå mot mensen, så jeg begynner å ane et ørlite håp om at dette kan utvikle seg til noe
. Å, herregud! Kan det virkelig være sant?!
![]()
Her er det åpenbar økning, hurra! Jeg er så utrolig glad på dine vegne

) å få sterkest test om ettermiddagen/kvelden. Jeg forventet derfor at testene nå skulle være litt svakere enn ettermiddagstestene fra i går, for så å (forhåpentligvis) bli litt sterkere i kveld igjen. Men jeg synes disse er like sterke som i går ettermiddag! Og kanskje heller en anelse sterkere enn svakere
De er uansett definitivt sterkere enn testene jeg tok på gårdagens morgenurin (nederste bilde). Spottingen ser heller ut til å avta enn å gå mot mensen, så jeg begynner å ane et ørlite håp om at dette kan utvikle seg til noe
. Å, herregud! Kan det virkelig være sant?!

. IKM i går 

. Jeg vil skåne ham for opp- og nedturer unødvendig, så med tanke på hvordan det gikk sist, vil jeg gjerne være enda litt sikrere før jeg forteller det.
Jeg er så glad på dine vegne