Gratulerer med første positive test!

Nivået har mer enn doblet seg på to dager. Det er faktisk et godt tegn.
Og, jeg har nå regnet litt på det for deg. Hvis du hadde 148 17 dpo, og 320 19 dpo, kan en grov utregning bety at du
kan ha hatt 55,5 14 dpo. Det stiger jo ikke nøyaktig med dobling osv., men som sagt, grovt sett kan du ha hatt det.
Jeg er ikke så god i matte, og håper jeg har gjort riktig! ^
Nå vil jeg sitere ei fantastisk og klok dame på assistert som jeg har fått utrolig god hjelp av, når jeg selv var bekymret for at hcg var 93 når jeg var 15 dpo (jeg har selv hatt over dobling til 415 19 dpo). I følge de forklaringene jeg har fått finnes det studier der cut-off settes rundt 50 i hcg, 12 dager etter tilbakeførsel av 2-dagers (14dpo). Det betyr at hcg over 50 gir høy sjanse for suksess, og under 50 lavere. Sannsynligheten for levendefødt barn er 90% hvis hcg er over 50 på dag 14 og normal stigning deretter.
Jeg er optimistisk på dine vegne!

Vi skal absolutt være realister også, og det finnes jo i tillegg mange andre variabler som vi heller ikke har kontroll over. Men, akkurat her, basert på hcg-nivå og mer enn dobling, tør jeg å være optimistisk på dine vegne. Jeg har selv gravd meg ned i undersøkelser om dette pga. evige bekymringer som sliter meg helt ut. Uansett hvordan dette går, så er du endelig gravid etter over 10 innsett! Bare det i seg selv er et stort steg i riktig retning. Er det gjort noe annerledes dette innsettet, støttemedisiner?