Dilla på noe?

Har ikke dilla på noe, bare mange ting jeg vanligvis liker som smaker dritt.: :p
 
Brødskive med kyllingpostei, majones og agurk + 1/2 kald melk hver morgen. Jeg spiser til vanlig ALDRI brød.Sykt dilla på is og jeg HATER is !.
 
Sjokomelk, melon i alle varianter, kiwi og kjenner en dragning mot gjærbakst, men prøver å styre unna for magen liker det ikke.
 
Begynner å lure på om jeg er rar fordi jeg ikke har noen cravings:hilarious:
Er generelt litt matlei...
Og jeg som hadde gledet meg til å få dilla på noe:hilarious:
 
Pringles.. + holiday dipp :sorry: har gått opp nesten 2 kg siden sist legetime som er forsovet bra pga ekstrem svangerskapskvalme..
 
Pringles.. + holiday dipp :sorry: har gått opp nesten 2 kg siden sist legetime som er forsovet bra pga ekstrem svangerskapskvalme..

Her også går det i holiday dipp, med gulrøtter da :D Ellers har jeg heeelt dilla på Fanta lemon! Har lagt merke til at vi har mange like plager, kanskje cravingene forblir like også :hilarious:
 
Her også går det i holiday dipp, med gulrøtter da :D Ellers har jeg heeelt dilla på Fanta lemon! Har lagt merke til at vi har mange like plager, kanskje cravingene forblir like også :hilarious:
Har fått helt avsmak på kjøtt til mannens store fortvilelse.. :sorry: Tror det er noe med guttesvangerskapene mine altså :hilarious: blir skamdårlige med gutter, mens med jenta taklet jeg kvalmen og kjøtt helt strålende :hilarious:
 
Har fått helt avsmak på kjøtt til mannens store fortvilelse.. :sorry: Tror det er noe med guttesvangerskapene mine altså :hilarious: blir skamdårlige med gutter, mens med jenta taklet jeg kvalmen og kjøtt helt strålende :hilarious:

Jeg har også avsmak på kjøtt!! Dette begynner å bli veldig vittig :D Har generelt dårlig med matlyst, sliter med kvalme og oppkast selv. Jeg har ikke fått vite kjønn enda, har ei jente fra før og er enda dårligere denne gangen. Magefølelsen sier jente, blir spennende å se :rolleyes:
 
Béarnaisesaus……. Kan lett koke opp ris og bare spise ris og saus. Hver dag. Gjør ikke det da, men kunne ønska jeg kunne:hungry:
 
Jeg synes også Holiday-dipp er ekstra godt om dagen, sammen med Sour Cream & Onion :) Ellers er jeg maks skuffet over mangelen på cravings, var så klar for å le godt av dette siden :rolleyes: Men det er kanskje ikke for sent?
 
Frykten min tidligere for å være rar som ikke hadde cravings er nå over! Totalt hekta på jordbær! :hilarious: Egentlig er jo bringebær mitt favotittbær, nå er det altså jordbær som trumfer alt. Ikke akkurat det verste å være hekta på :D
 
Er bare generelt veldig sulten :p
 
Tror jeg har mistet cravings, men det er tider der jeg MÅ ha ting.. slik som troika sjokolade, melk, pepperkaker, julekaker osv.. velkommen julekiloene! :hilarious::hilarious:
 
Er ikke noe jeg må ha, men julekaker er veldig lett å spise og julebrus lett å drikke.
Ellers så trenger jeg en del Melk hver dag til å drikke :)
 
Back
Topp