Kunne ikke vært mer einigPepsi max smaker ikke godt som gravid![]()
Her har det nå blitt endel avokado med gastromat og salt lakris som frister
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ikke vært mer einigPepsi max smaker ikke godt som gravid![]()
Wææææ jeg er HELT lik!! Bortsett fra at jeg elsker isBrødskive med kyllingpostei, majones og agurk + 1/2 kald melk hver morgen. Jeg spiser til vanlig ALDRI brød.Sykt dilla på is og jeg HATER is !.

Pringles.. + holiday dipphar gått opp nesten 2 kg siden sist legetime som er forsovet bra pga ekstrem svangerskapskvalme..

Har fått helt avsmak på kjøtt til mannens store fortvilelse..Her også går det i holiday dipp, med gulrøtter daEllers har jeg heeelt dilla på Fanta lemon! Har lagt merke til at vi har mange like plager, kanskje cravingene forblir like også
![]()
Tror det er noe med guttesvangerskapene mine altså
blir skamdårlige med gutter, mens med jenta taklet jeg kvalmen og kjøtt helt strålende 
Har fått helt avsmak på kjøtt til mannens store fortvilelse..Tror det er noe med guttesvangerskapene mine altså
blir skamdårlige med gutter, mens med jenta taklet jeg kvalmen og kjøtt helt strålende
![]()
Egentlig er jo bringebær mitt favotittbær, nå er det altså jordbær som trumfer alt. Ikke akkurat det verste å være hekta på