Dilla på noe?

En tråd i 'April 2022' startet av Student jente!, 12 Aug 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Student jente! Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Noen som har fått dilla på noe ennå?
    nyskjerrig på om det er andre enn meg!

Jeg har et søtsug etter alt med sjokolade i :happy090

2. TilPanama Forelsket i forumet Marshmallows 2022

Pæreis! (Sniker frå marsgruppa :))

• Liker Liker x 1
  3. Im96 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsipanene 2019 Påskeliljene 2022 ❤️

Forrige svangerskap hadde jeg dilla på Litago lett. Merker at jeg allerede trekkes mot den på butikken og tenker på den veldig ofte, er kun 4+2 :angelic:

• Liker Liker x 1
  4. fennikel Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Jeg spiser nok litt for mye søtt ellers, men har mye mindre søtsug nå! Det er bare salt mat som frister nå!

• Liker Liker x 1
  5. *overrasket* Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Ikke fått dilla på noe enda

• Liker Liker x 1
  6. Yaudagauda Blir kjent med forumet

Har ikke fått dilla på noe men er mange ting jeg ikke liker lengre. Kaffe, brød, billukt, samboeren og barna lukter vondt. Vaska begge barna idag for jeg ble kvalm av lukten demmes! Er jo helt forferdelig at jeg sliter å vær i nærheten av dem:( Gleder meg til denne kvalmeperioden i første trimester er over!!!!

• Liker Liker x 1
  7. Mammantil_N_W Andre møte med forumet

Våkna natt til i dag og fikk sjuuukt lyst på kanelsnurra. Så i dag måtte eg bake det:hilarious:

• Liker Liker x 1
  8. Emfi Glad i forumet Vi som prøver :) Påskeliljene 2022 ❤️

Ikke dilla på noe enda, men klarer ikke Pepsi Max.. og jeg drakk MYE Pepsi Max før jeg fikk avsmak:angelic:

• Liker Liker x 2
  9. Student jente! Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Uff ja det skjønner jeg! Håper på at kvalmen går over etter første trimester!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Drømmer❤️ Betatt av forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Vet ikke om jeg kan kalle det dilla, men det eneste jeg får i meg uten å spy er appelsinjuice :yuck:

• Liker Liker x 1
  11. Aleksing Elsker forumet *MIA* Påskeliljene 2022 ❤️

Røde epler og boble med granateple, spiser og drikker veldig mye mer av det nå. Det gjør at jeg tenker det her er ei jente, for med gutten min hadde jeg bare dragning til usunne ting, men med jenta mi var det sunne ting. Blir spennende å se om det stemmer nå;)

• Liker Liker x 1
  12. Strikkemamma88 Blir kjent med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

jeg drakk også MYE pmax, nå blir jeg kvalm av en slurk

• Liker Liker x 1
  13. Mammasjenter Blir kjent med forumet

Fiske suppe med scampi av alle ting :wtf: Det har jeg spist noen ganger nå, kunne aldri falle meg inn å spise det tidligere, men i dag craver æ veldig etter det :(
    Appelsinjuice er også en ting, jeg hadde også det med mi første husker jeg.
    Avsmak på brus har jeg fått :yuck:
    Alt som er søtt av godteri :eek:

14. Optimist1 Forelsket i forumet Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️

Varierer fra dag til dag :hilarious: akkurat nå er det ristet brød med nugatti. Men så går det over etter å ha kastet det opp noen ganger og det er noe nytt jeg vil ha.. er så lei av kvalme og oppkast!

15. Iddi10 Blir kjent med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Ååå de knekkebrødene fra Wasa som man får ferdigsmurt i små pakker- de smaker helt fantastisk nå. Går for French herbs og brunost- nam!!!

16. Mrs.ME Flørter med forumet

Ikke dilla på noe enda. Håper jeg får dilla på noe sunt denne gangen :hilarious:

• Enig Enig x 1
  17. Sol med liten spire Andre møte med forumet

Hittil leverpostei (ulikt meg) og sunne ting! Jeg som vanligvis alltid craver junk!

18. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Ikke dilla på noe, men har ikke lyst på snop :eek: jeg elsker sjokolade, men det frister ikke:wideyed:

• Enig Enig x 1
  19. fennikel Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Samme her! :hilarious:

20. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Og pepsi max smaker heller ikke det samme :eek:

Del denne siden