Jeg er herTenker på baby 24/7, rart at jeg forrige uke var usikker på om vi skulle beholde, og nå tenker jeg bare på å ikke miste
Gruer meg til time hos kvinneklinikken/ gyn i morgen , håper de gir meg håp og at de tar ul. Må se et bankende hjerte![]()
Når er timen din i morgen? Krysser fingrene for deg! Sjekket min egen journal i stad, og så fosteret var målt til 6+3 og da så vi sterke hjerteslag. Vet ikke helt hvor grensen går, men mulig du er akkurat i grenseland? Hver eneste lille dag teller, så om egget festet seg en dag eller to senere enn man tror i forhold til eggløsning.. Skal så lite til når man er akkurat i grenseland. Men håper håper for din skyld! Og at du kan få en ny time om en uke om dere ikke ser noe enda i morgen
Tenker på baby 24/7, rart at jeg forrige uke var usikker på om vi skulle beholde, og nå tenker jeg bare på å ikke miste 

men dette er 100% sikkert siste, har INGENTING fra de to andre. Så jeg titter på brukt. Heller nok mot fox 2, så greit å se ann bruktmarkedet
Hovedgrunnen til at vi bytter den ut nå er pågrunn av det + vi vil kunne senke styre ned i forskjellige stillinger
vurderer emmaljunga nxt90 nå, men har også sett litt på britax smile 3 her og
lett å legge sammen og blir nesten helt flat. Bør sjekkes ut vertfall, knallgod vogn! Har prøvd den litt selv+mange venniner har den og er superfornøyd 
veldig fint å lese at de er en god vogn også