Bare 5+2, så ikke så mye lengre akkuratt4+6 menstermin og 4+4 el terminså tidlig
enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 5+2, så ikke så mye lengre akkuratt4+6 menstermin og 4+4 el terminså tidlig
enn du?
Her er mine (mange) tester. Synes ikke jeg ser stor stigning på de to siste og i hår og i dag har symptomene blitt mindre :/ er redd dette ikke går
Er du usikker så kan du måle hCG hos lege. Og symptomer - de kan variere så det trenger ikke å bety noe 
Mål dem annenhver dag, da ser du god stigningHva tenker dere om stigningen her?![]()
Fikk denne idag, 5+3Så da er jeg offisielt ferdig med testingen og kan bare nyte at jeg er gravid
![]()
Vis vedlegget 365547
5+3 i dag. Så testene øker normalt. Tror spira sitter der den skal! Klarer ikke vente snart mer på ul. Men så glad for at testene et normale, og hcg økning normal![]()
Jeg tok også 3+testen 5+3.
Skulle egentlig ønske det fantes en 4+ og en 5+ også. Føler det er sykt lenge siden jeg testet.
Jeg skal ennå ta en ny hcg blodprøve hos legen på mandag. Da er det en uke siden forrige. Så jeg kan glede meg til svar på den i neste uke. Så er det tidlig ul mandag 20/9Vet nøyaktig hvordan du har det. Jeg hadde en MA august 2019, ble gravid igjen oktober 2019, konstant bekymret, var på ultralyd fra uke 8, og ca hver 3 uke frem til fødsel! Kjenner litt på det denne gangen også, men prøver å ikke tenke så mye på det. Selvom jeg kommer til å dra på mange ultralyder nå også![]()
Ganske lik som min, hvor langt er du på vei?Hva tenker dere om stigningen her?![]()
Har ingen formening om hvor langt jeg er.. medisinsk abort 12/08 og embryoet kom ut 16/08(denne dagen går jeg ut i fra som siste mens).
Det vil si at jeg i dag er 11/12 Dpo, men syns stigningen er litt dårlig. Har testa siden tirsdag! Hvordan syns dere disse testene er i forhold til dpo?
Jeg fikk alle dekt, har ei fantastisk lege som så hva jeg trengte og henviste megSå trist med MA, vet altfor godt hvordan det følesfikk du dekket noen ultralyder etter MA, eller tok du alle privat? Håper selv på bedre oppfølging denne gangen!
var på en privat for 3D bilder Jeg fikk alle dekt, har ei fantastisk lege som så hva jeg trengte og henviste megvar på en privat for 3D bilder
helt på slutten fikk jeg ekstra oppfølging da hun lå i seteleie, snudde seg heldigvis 39+3, noe ingen trudde kom til å skje. Hehe
4+1 i dag. Hva med deg?Ganske lik som min, hvor langt er du på vei?

4+1 i dag. Hva med deg?![]()

Krysser fingrene for degtusen takk for svar! Da håper jeg at jeg er så heldig som deg og får hyppige ultralyder og god oppfølging![]()
satser på at jeg kan få litt ekstra oppfølging denne gang også, skal til legen til uka