Bilstol

Noen av dere som har vurdert slik Wrap istedenfor pose i bilstol? Syns det så så praktisk ut i forhold :p

Enig. De var mye søtere <3
Jeg har allerede kjøpt pose på salg, søren også :hilarious:
Jeg var rask og slo til forrige gang jeg og. Denne gangen har jeg tatt meg god tid for å finn ut hva jeg virkelig vil ha siden det er siste barnet:D
Unner meg alt jeg sparte penger på sist:p

Jeg var rask og slo til forrige gang jeg og. Denne gangen har jeg tatt meg god tid for å finn ut hva jeg virkelig vil ha siden det er siste barnet:D
Unner meg alt jeg sparte penger på sist:p

Herlig ;-)
Her er vi enige om at dette skal bli det mest økonomiske barnet. Ikke noe ekstra, men det har jo allerede sklidd ut :hilarious::hilarious:

Herlig ;-)
Her er vi enige om at dette skal bli det mest økonomiske barnet. Ikke noe ekstra, men det har jo allerede sklidd ut :hilarious::hilarious:

Førstegangs her, og få rundt meg som jeg kan spørre! Så prøver å være økonomisk, fått/kjøpt mye brukt, men noe nytt må jo vi (mamma) ha :D:D

Men såå forelska i wrap :p

Førstegangs her, og få rundt meg som jeg kan spørre! Så prøver å være økonomisk, fått/kjøpt mye brukt, men noe nytt må jo vi (mamma) ha :D:D

Men såå forelska i wrap :p

Ja, hadde jeg ikke allerede kjøpt pose, så hadde nok en wrap vært noe jeg hadde kjøpt.

Jeg husker jeg kjøpte alt nytt med første, helt sinnsykt. Men morsomt da :-D

Et lite tips i tillegg til de mer viktige som å sjekke at stolen passer i bil osv, er å teste og bære stolen så man bærer mest mulig riktig. De fleste av oss skal sikkert ha adapter på vogn osv, men ofte må vi løfte med oss dette beistet. Jeg klarte ikke bære maxi cosi stolen behagelig, men besafe er lettere syns jeg. Man bør ikke bære ved å henge stolen på underarmen slik mange gjør.

https://www.tv2.no/a/9216351

Vedlegg

• D5CDDA67-8142-4F9A-8D4C-FCE2FB1EAA21.jpeg
    D5CDDA67-8142-4F9A-8D4C-FCE2FB1EAA21.jpeg
    504 KB · Visninger: 8
Back
Topp