Gjør du?!I morgen blir det tydelig strek!
Men, jeg ser jo en svak strek på denne testen og jeg, daHåper det ikke er noe juks på gang!
Så spennende! Nå ble jeg plutselig mye mer positiv til morgendagens test
Håper du har rett!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du?!I morgen blir det tydelig strek!
Men, jeg ser jo en svak strek på denne testen og jeg, daHåper det ikke er noe juks på gang!
Så spennende! Nå ble jeg plutselig mye mer positiv til morgendagens test
Håper du har rett!Jeg ser også en svak antydning på den nederste testen, men utrolig vanskelig å vite om det er reell strek eller bare oopsugingslinjen. Denne spenningen,altså!Ønsker å se strek
Her er dagens test på morgenurin. Skal ta en i kveld også, for kvelden har pleid å funke best for meg. Begge bildene er av samme test. Den øverste er tatt etter 3 min., mens den nederste er tatt ca. 10-15 min. senere.
Drømmeren i meg ønsker veldig å se en strek, men er redd det bare er i hodet mitt. Men med veeeeldig godvilje kan jeg synes at jeg så vidt skimter antydning til strek på det nederste bildet. Vet at det ikke teller hvis det kommer etter den angitte tiden, men de andre negative testene mine fra tidligere har ikke fått skyggestrek selv om det har gått langt over tiden.
Konklusjon: Det blir spennende med kveldstesten og morgendagens test.
Ja, det er så nervepirrende!Jeg ser også en svak antydning på den nederste testen, men utrolig vanskelig å vite om det er reell strek eller bare oopsugingslinjen. Denne spenningen,altså!
Dagene kan ikke gå fort nok!

Kveldens test, 11 dpo
Her er kveldens test. Bildet er tatt etter 3 min. Synes jeg her kan skimte den samme streken som tidligere i dag først kom etter ca. 15 min. Igjen med en veldig god porsjon godvilje. Men hadde håpet og trodd den skulle vært sterkere nå, hvis det hadde vært noe. Så nå begynner håpet å dale litt. Men skal fortsette å teste fram mot mensen, og ingenting er motbevist før mensen kommer.
![]()
Bra noen blir optimistiske mens jeg selv blir mer pessimistOi, så spennende! Så på den forrige du la ut og syns det så ut som en skygge, men nå er jeg optimistisk! Spennende å se i morgen da![]()
Men skal prøve å holde motet oppe litt til!Takk for at du hjelper meg å holde motet oppeSkjønner godt at du vil være litt realistisk. Hadde selv også tenkt at det burde være en mer synlig strek der nå. Samtidig opplevde jeg forrige gang jeg ble gravid at jeg fikk negativ test 11 dpo og svak strek 12 dpo. Har du prøvd å dyppe en test i vann, bare for å sammenligne og se om skyggen dukker opp på den?
Har ikke testet i vann, men har testet hver dag siden 7 dpo, og har ikke kunnet se lignende skygge på de tidligere testene.
. Da føler jeg løpet er ganske kjørt for denne prøveperioden. Føler det burde ha begynt å bli positive tester nå, siden festeblødningen er over. Men da har det nok gått til grunne før det begynte å produsere særlig med hCG. 
Ååh, det var jo ikke sånn testen skulle se ut!Test på morgenurin, 12 dpo
Kan dessverre ikke se noen skygge lenger på morgenens test. Da føler jeg løpet er ganske kjørt for denne prøveperioden. Føler det burde ha begynt å bli positive tester nå, siden festeblødningen er over. Men da har det nok gått til grunne før det begynte å produsere særlig med hCG.
Har fortsatt de samme symptomene, og jeg vet at det fortsatt kan komme en positiv test så lenge mensen ikke kommer, men jeg går nå over i en modus hvor jeg forbereder meg på at mensen kommer til å komme. Håper bare den da kommer til vanlig tid, slik at jeg slipper mer syklustull videre. Vil starte ny prøveperiode NÅ!![]()
Test på morgenurin, 12 dpo
Kan dessverre ikke se noen skygge lenger på morgenens test. Da føler jeg løpet er ganske kjørt for denne prøveperioden. Føler det burde ha begynt å bli positive tester nå, siden festeblødningen er over. Men da har det nok gått til grunne før det begynte å produsere særlig med hCG.
Har fortsatt de samme symptomene, og jeg vet at det fortsatt kan komme en positiv test så lenge mensen ikke kommer, men jeg går nå over i en modus hvor jeg forbereder meg på at mensen kommer til å komme. Håper bare den da kommer til vanlig tid, slik at jeg slipper mer syklustull videre. Vil starte ny prøveperiode NÅ!![]()

Men det positive er at jeg nå allerede kan gå over på nytt forsøk og på ny begynne å telle de eviglange dpo-dagene
. Men juhu! Da blir jo denne syklusrunden veldig kortVaksinekluss delux!
I alle dager! Her sitter jeg med en eggløsningstest som er positiv! Og med det er kaoset komplett
Var jo usikker på om jeg virkelig hadde hatt eggløsning til vanlig tid den 24. august, men siden symptombildet i etterkant stemte mer med slik graviditeten var i juni enn med vanlige symptomer jeg får mellom eggløsning og mens, antok jeg at jeg bare måtte ha gått glipp av en positiv eggløsningstest. Leste på forumet om en som hadde fått eggløsning 15 dager senere pga. vaksinen, og det ser jammen meg ut til at det gjelder meg også! For nå har jeg altså fått positiv eggløsningstest 13 dager etter den antatte eggløsningen!
Hvorfor jeg da har hatt gravid-symptomer disse dagene imellom, må gudene vite…Men det positive er at jeg nå allerede kan gå over på nytt forsøk og på ny begynne å telle de eviglange dpo-dagene
.
Regner med at eggløsningstesten «peaker» i kveld, og at jeg får eggløsning i morgen. Med mindre denne allerede er synkende og eggløsning er i dag. Bare å kjøre på i et par dager for sikkerhetsskyld, og fortsette å teste for å følge utviklingen. Legger ved bilder av dagens tester som viser at utslaget ikke skyldes hCG, samt bilder fra Premom-appen som viser utviklingen på eggløsningstestene.

Ja, det var jo veldig greit å hoppe rett til halvveis i neste syklus!Men juhu! Da blir jo denne syklusrunden veldig kortHer hoppet du rett fra det du trodde var mens til midt i syklusen! Nå blir det positiv test om noen uker
![]()

Vaksinekluss delux!
I alle dager! Her sitter jeg med en eggløsningstest som er positiv! Og med det er kaoset komplett
Var jo usikker på om jeg virkelig hadde hatt eggløsning til vanlig tid den 24. august, men siden symptombildet i etterkant stemte mer med slik graviditeten var i juni enn med vanlige symptomer jeg får mellom eggløsning og mens, antok jeg at jeg bare måtte ha gått glipp av en positiv eggløsningstest. Leste på forumet om en som hadde fått eggløsning 15 dager senere pga. vaksinen, og det ser jammen meg ut til at det gjelder meg også! For nå har jeg altså fått positiv eggløsningstest 13 dager etter den antatte eggløsningen!
Hvorfor jeg da har hatt gravid-symptomer disse dagene imellom, må gudene vite…Men det positive er at jeg nå allerede kan gå over på nytt forsøk og på ny begynne å telle de eviglange dpo-dagene
.
Regner med at eggløsningstesten «peaker» i kveld, og at jeg får eggløsning i morgen. Med mindre denne allerede er synkende og eggløsning er i dag. Bare å kjøre på i et par dager for sikkerhetsskyld, og fortsette å teste for å følge utviklingen. Legger ved bilder av dagens tester som viser at utslaget ikke skyldes hCG, samt bilder fra Premom-appen som viser utviklingen på eggløsningstestene.

TakkOida, ny runde i dpo-land når du akkurat trodde du var ferdig, det må kreve litt tålmodighetmen fint å få en ny mulighet til å legge aksjer - lykke til!
![]()
Ja, men kunne heldigvis hoppe over mensen!