Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, datteren min er hjemme forkjølet den uka vi skal få nytt kjøkken. Kunne også kommet på ett bedre tidspunkt XDSmitte på sfo. Besøk av familie i morgen og oppstart i ny jobb. Kunne ikke kommet på et litt bedre tidspunkt i allefall ?![]()
Enig.Jeg vil tilbake på gult nivå og barn som må i karantene når det er smitte i lassen/bhg, sånn det er nå er det helt håpløst.
Jeg vil tilbake på gult nivå og barn som må i karantene når det er smitte i lassen/bhg, sånn det er nå er det helt håpløst.
Kraftig økning i smitte her også, og alle skolene i grønt.I Bergen er det over 1000 elever i karantene. Eg teste barn mesteparten av dagen. Det er grønt nivå i Bergen også.
Kraftig økning i smitte her også, og alle skolene i grønt.
Virker heldigvis som om det har roet seg på skolen vår, men nabo kommunen har store problemer i skolen selv om de i helhet har lavere smitte tall enn oss.
Ser Oslo sliter veldig, sånn sett er jeg egentlig glad for at Lille U har begynt på skolen siden vi hadde barnehageplass i Oslo.
Vi får se hvor lang tid dette tilbake på kontoret holder med den smitteøkningen som er nå.
Både vi og Oslo har høyere tall enn Bergen
Jeg sammenligner alltid smitte pr 100k siste 14 dager og da ligger Oslo skyhøyt over Bergen, og Ålesund ligger mellom der. (sjekket på VG. Det er jo litt avvik fra kommunenes tall pga VG henter fra msis som går på folkereg adresse. Mens kommunene går på hvor de bor. Studenter har avvik derJa men det er større plass enn oss, fleire folk?
Det er det, men når jeg sier at smittetrykket er større mener jeg at tallet for antall smittede pr. 100.000 over de 14 siste dagene er høyere og det er uavhengig av plass og antall folk.Ja men det er større plass enn oss, fleire folk?
Det er det, men når jeg sier at smittetrykket er større mener jeg at tallet for antall smittede pr. 100.000 over de 14 siste dagene er høyere og det er uavhengig av plass og antall folk.
Er helt Texas herI Bergen er det over 1000 elever i karantene. Eg teste barn mesteparten av dagen. Det er grønt nivå i Bergen også.
Det er jo ikke mer normalitet når barn testes i hytt og pine, hele klasser rammes av corona, læreee jobber seg i hjel. Gult nivå rr bedreJeg synes egentlig grønt nivå er fint jegSå lenge ikke kapasiteten på sykehusene trues og det ikke er økning i antall alvorlige tilfeller og død, så synes jeg det er fint med litt mer normalitet nå
![]()
Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men her er det også stigende smitte (234 per 100k innbyggere, så ikke nådd toppen vi hadde tidligere) og i bhg viser de ikke noe til det. Altså, vi følger de vanlige reglene, men ellers leker ungene på tvers av avdelingene osv. Og jeg syns det er fintGrønt på skolen og "normalitet" kan være fint på steder med lite smitte. For oss som bor på steder med stadig økende smitte føles det ikke like kjekt. For dem som har enda mer smitte enn oss føles det nok slett ikke normalt heller.
Må si meg enig med degJeg synes egentlig grønt nivå er fint jegSå lenge ikke kapasiteten på sykehusene trues og det ikke er økning i antall alvorlige tilfeller og død, så synes jeg det er fint med litt mer normalitet nå
![]()
Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men her er det også stigende smitte (234 per 100k innbyggere, så ikke nådd toppen vi hadde tidligere) og i bhg viser de ikke noe til det. Altså, vi følger de vanlige reglene, men ellers leker ungene på tvers av avdelingene osv. Og jeg syns det er fint![]()