Skravletråd - nov 21

Hvordan går det med dere? :Heartred
Jeg fant ut i dag at det skjuler seg to små skatter i magen, er mildt sagt i sjokk og litt paff! Men også overlykkelig, tror bare jeg er litt overveldet av tanken! Noen av dere som har erfaring med tvillinger?
 
Hvordan går det med dere? :Heartred
Jeg fant ut i dag at det skjuler seg to små skatter i magen, er mildt sagt i sjokk og litt paff! Men også overlykkelig, tror bare jeg er litt overveldet av tanken! Noen av dere som har erfaring med tvillinger?

Det må ha vært et sjokk, men et fint sjokk! Har ingen erfaring med tvillinger men ønsker deg lykke til :cat:
 
Hvordan går det med dere? :Heartred
Jeg fant ut i dag at det skjuler seg to små skatter i magen, er mildt sagt i sjokk og litt paff! Men også overlykkelig, tror bare jeg er litt overveldet av tanken! Noen av dere som har erfaring med tvillinger?
Åå, så spennende. Skjønner det var et sjokk ja. Men så koselig :love7
Har du vert på ul tidligere i svangerskapet? Eller var dette første? :) hvor langt er du på vei? gratulerer så mye me to små skatter i magen:Heartbigred helt fantastisk :notworthy:love7
 
Åå, så spennende. Skjønner det var et sjokk ja. Men så koselig :love7
Har du vert på ul tidligere i svangerskapet? Eller var dette første? :) hvor langt er du på vei? gratulerer så mye me to små skatter i magen:Heartbigred helt fantastisk :notworthy:love7


Tusen takk :love7Jeg hadde en vanlig svangerskapskontroll hos fastlegen i uke 12 uten ultralyd. Men har kjent meg så utrolig uvel og kvalmen gir seg ikke så jeg spurte om en ny kontrolltime og da ble jeg undersøkt med ultralyd :Heartred Er 16+0 i dag!
 
Hvordan går det med dere? :Heartred
Jeg fant ut i dag at det skjuler seg to små skatter i magen, er mildt sagt i sjokk og litt paff! Men også overlykkelig, tror bare jeg er litt overveldet av tanken! Noen av dere som har erfaring med tvillinger?
Gratulerer så masse :Heartred trodde en stund det var to her også pga veldig dårlig form, men tidlig ul viste bare en liten skatt :Heartpink
 
Her gikk jeg på en smell i går og bestilte babynest! Lovte meg selv at jeg ikke skulle handle noe særlig før etter OUL, men fristelsen ble for stor:p:joyful:
 
Hvordan går det med dere? :Heartred
Jeg fant ut i dag at det skjuler seg to små skatter i magen, er mildt sagt i sjokk og litt paff! Men også overlykkelig, tror bare jeg er litt overveldet av tanken! Noen av dere som har erfaring med tvillinger?

Gratulerer, så heldig du er:happy:
 
Dytter opp denne, og håper vi kan bli litt bedre kjent. :)
 
Jeg ble så glad etter jeg våknet opp fra luren min. Der lå endelig innkallelsen til jordmor i forbindelse med igangsetting. Jippi. :)
 
Jeg ble så glad etter jeg våknet opp fra luren min. Der lå endelig innkallelsen til jordmor i forbindelse med igangsetting. Jippi. :)
Kan jeg spørre hvorfor du skal bli satt i gang? Fikk tidlig beskjed med jordmor at jeg ikke skulle gå over termin. Siden den gang har det ikke blitt nevnt noe mer. Jeg har glemt å ta det opp :hilarious:
 
Kan jeg spørre hvorfor du skal bli satt i gang? Fikk tidlig beskjed med jordmor at jeg ikke skulle gå over termin. Siden den gang har det ikke blitt nevnt noe mer. Jeg har glemt å ta det opp :hilarious:
Jeg hadde traumefødsel sist gang, og har vel egentlig nevnt ved hver samtale med jordmor hvor viktig det er å ha kontrollen denne gangen. :)
 
Det er herlig! :D Hvordan blir din dato satt, i forhold til termin?

Jeg lurer også veldig på hvordan dato blir satt i forhold til termin? Og hvor langt har dere vært på vei når dere har fått innkalling til igangsettelse?
 
Det er herlig! :D Hvordan blir din dato satt, i forhold til termin?
Jeg ble satt igang av samme lege som jeg skal til samtale på sist (2 år siden), da jeg var 38+0, og tror det blir noe sånt nå også:) De setter sjelden igang fødsel før 38+0 hvis det ikke er medisinske grunner til det. Min årsak er maserier i ukesvis som gjør at jeg knapt sover og er utslitt (har startet allerede nå og er 29+0;)), som brått går over i raske styrtfødsler uten forvarsel. Har ikke født prematurt hittil, og håper jeg slipper det denne gangen, men at det først skjer ved igangsettelse uke 38. Har jo født 5 ganger på 8 år hittil, så kroppen er litt ‘for’ godt vant? :rolleyes:
 
Jeg lurer også veldig på hvordan dato blir satt i forhold til termin? Og hvor langt har dere vært på vei når dere har fått innkalling til igangsettelse?
Jeg vet ikke enda. Jeg har samtale på sykehuset på tirsdag ettermiddag. :)
 
Kan jeg spørre hvorfor du skal bli satt i gang? Fikk tidlig beskjed med jordmor at jeg ikke skulle gå over termin. Siden den gang har det ikke blitt nevnt noe mer. Jeg har glemt å ta det opp :hilarious:
Du burde snakke med jordmor eller jordmor ved sykehuset ditt da, så får du svar på om du skal komme til en time og planlegge litt. :)
 
Du burde snakke med jordmor eller jordmor ved sykehuset ditt da, så får du svar på om du skal komme til en time og planlegge litt. :)
Skal til vekstkontroll om to uker. Så tenkte å høre da :happy:
 
Skal til vekstkontroll om to uker. Så tenkte å høre da :happy:
Ja, gjør det. :) Det hjelper nok å få litt svar på plass snart. Det er tross alt ikke SÅ lenge igjen til november... :woot:
 
Back
Topp