Jubeltråd!

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Her kan vi skrive om alt vi kan juble for og andre ting som gir hos glede! :Heartred
 
Jeg vil juble for at hcg prøven min var høy og fin!
Satser på at den har doblet seg på prøve 2 som jeg skal få svar på mandag!
:blob7
 
Jubler fordi mannen er i butikken og handler ting som jeg orker å spise :blob6
 
Jubler over 3+ på digital og teststrek sterkere enn kontrollstrek :D da kan jeg offisielt legge testetrangen på hylla for denne gang :D 5+2/3 i dag ❤️
 

Vedlegg

  • 5AD5100D-B58C-4355-AE63-CFC03B7BC25C.jpeg
    5AD5100D-B58C-4355-AE63-CFC03B7BC25C.jpeg
    886,2 KB · Visninger: 18
Jubler over 3+ på digital og teststrek sterkere enn kontrollstrek :D da kan jeg offisielt legge testetrangen på hylla for denne gang :D 5+2/3 i dag ❤️
Wohoo! :talk017
Jeg fikk 3+ på testen allerede på tirsdag (?)
 
Jubler over at jeg har klart å få i meg et helt rundstykke etter legebesøk og resepter på kvalmestillende.
 
At jeg fikk gå å legge meg noen timer mens gubber og guttungen koser seg med tegnefilm
 
jubler for at jeg har sluppet unna kvalmen i noen timer nå! :hilarious:
 
Jubler for at denne dagen som startet med oppkast og formiddagslur har tatt en helomvending og jeg har vært ute på treningstur i strålende sol :dance008
 
Jubler for time hos jordmor om en times tid. Derfor bare halv dag på jobb i dag, det var godt med denne kvalmen :bag:
 
Jubler over fint vær, egentid og 6+0 i dag
 
Jubler for kun en uke til første svangerskapskontroll! Da er jeg 10+4 og skal til jordmor. Gleder meg skikkelig til å få papirer og føle at svangerskapet er mer «i gang», om dere skjønner?! :joyful:
 
Jubler for at jeg overlevde fly tur/retur selv med ekstrem kvalme og overtrøtt jente!
 
Jubler over at jeg bestilte nipt-kit fra Danmark i dag! Og at det bare er en uke til neste legetime. Han har ultralydutstyr til utvendig UL, så hååper vi ser noe da. Vil vel være ca 8+3 da.
 
Bestilte er NIPT-kit fra Danmark idag jeg også! :cat: Nå gleder jeg meg til det kommer i posten og jeg får sendt det inn for å bli bedre kjent med den lille :Heartred I tillegg er det bare 9 dager til neste ultralyd :love7 Jubler!
 
Back
Topp