Dilla på noe?

Student jente!

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har fått dilla på noe ennå?
nyskjerrig på om det er andre enn meg!

Jeg har et søtsug etter alt med sjokolade i :happy090
 
Forrige svangerskap hadde jeg dilla på Litago lett. Merker at jeg allerede trekkes mot den på butikken og tenker på den veldig ofte, er kun 4+2 :angelic:
 
Jeg spiser nok litt for mye søtt ellers, men har mye mindre søtsug nå! Det er bare salt mat som frister nå!
 
Har ikke fått dilla på noe men er mange ting jeg ikke liker lengre. Kaffe, brød, billukt, samboeren og barna lukter vondt. Vaska begge barna idag for jeg ble kvalm av lukten demmes! Er jo helt forferdelig at jeg sliter å vær i nærheten av dem:( Gleder meg til denne kvalmeperioden i første trimester er over!!!!
 
Har ikke fått dilla på noe men er mange ting jeg ikke liker lengre. Kaffe, brød, billukt, samboeren og barna lukter vondt. Vaska begge barna idag for jeg ble kvalm av lukten demmes! Er jo helt forferdelig at jeg sliter å vær i nærheten av dem:( Gleder meg til denne kvalmeperioden i første trimester er over!!!!
Uff ja det skjønner jeg! Håper på at kvalmen går over etter første trimester!
 
Røde epler og boble med granateple, spiser og drikker veldig mye mer av det nå. Det gjør at jeg tenker det her er ei jente, for med gutten min hadde jeg bare dragning til usunne ting, men med jenta mi var det sunne ting. Blir spennende å se om det stemmer nå;)
 
Fiske suppe med scampi av alle ting :wtf: Det har jeg spist noen ganger nå, kunne aldri falle meg inn å spise det tidligere, men i dag craver æ veldig etter det :(
Appelsinjuice er også en ting, jeg hadde også det med mi første husker jeg.
Avsmak på brus har jeg fått :yuck:
Alt som er søtt av godteri :eek:
 
Varierer fra dag til dag :hilarious: akkurat nå er det ristet brød med nugatti. Men så går det over etter å ha kastet det opp noen ganger og det er noe nytt jeg vil ha.. er så lei av kvalme og oppkast!
 
Ååå de knekkebrødene fra Wasa som man får ferdigsmurt i små pakker- de smaker helt fantastisk nå. Går for French herbs og brunost- nam!!!
 
Ikke dilla på noe, men har ikke lyst på snop :eek: jeg elsker sjokolade, men det frister ikke:wideyed:
 
Back
Topp