Skravletråd

Her går det i grunnen fint! Storebror er tilbake i barnahagen igjen nå. Må si det er litt deilig med litt roligere dager hjemme! Her er det forsatt varierende. Når han legger seg men skal ikke kalge. Storsett boken eller eller to ganger for å spise om natten. Første sove økt for natte. Er ofte fra 3-5t! Nets er litt kortere på ca 2. Men så kan ha sove i 3t igjen. Så er ganske fornøyd med det! Kan ikke fatte han allerde er 5 uker!
Så deilig å få noen gode timer sammenhengende!:) Nei det er så merkelig hvor fort tiden går! Her er lille 6 uker i dag!
 
Så deilig å få noen gode timer sammenhengende!:) Nei det er så merkelig hvor fort tiden går! Her er lille 6 uker i dag!
Ja luksus. Man har glemt hvor krevende den første perioden er med de små og godt er det ellers spørrs det hvor mange flere det hadde blitt :laughing021
6 uker ja! Tiden bare flyr!
 
Ja luksus. Man har glemt hvor krevende den første perioden er med de små og godt er det ellers spørrs det hvor mange flere det hadde blitt :laughing021
6 uker ja! Tiden bare flyr!
Du sier noe der!
Jeg savner allerede å gå gravid jeg da..:p
 
Du sier noe der!
Jeg savner allerede å gå gravid jeg da..:p
Hehe kan ikke si jeg deler den, er en san glede ikke være gravid. Men må til for å få verdens beste gave. Så får en se om en klarer det en gang til. :laughing021
 
Back
Topp