:)

Oppdatering:
Blir østrogen fra CD 2, sjekk av livmor på ca dag 10. Så blir det progrestron støtte 5dager før innsett til eventuelt :smiley-angelic001 uke 12. Ser fra nettsidene de vanligvis bruker det merket jeg allerede har brukt.
Er veldig spendt på østrogentilskudd:smiley-ashamed004 Hvilke bivirkninger kan jeg forvente?

Jeg fikk ikke noen bivirkninger, men har hørt at andre har hatt litt hetetokter med østrogentilskudd. I tillegg til hva du er blitt foreskrevet fikk jeg blodfortynnende fra innsett, preventivt da legen ønsket å sikre at det vil være godt blodomløp i livmor (har aldri hatt noen grunn/mistanke for å gå på blodfortynnende), fikk også en gonapeptyl sprøyte dagen etter innsett da klinikken sa de hadde god erfaring med dette.
 
Last edited:
Nå har jeg bestilt ul før eggløsning som klinikken ønsket:D
Pengene er på sparekontoen og venter på å bli brukt, depositumet betales neste mnd.
Så håper jeg på vaksinering snart eller åpne grenser uten karantene ;)
Tipper vi kommer til august før alt er klart til å reise.
Åå så spennende! Tenk nå ser dere at det skjer noe:woot:
 
Oppdatering:
På ul så alt perfekt ut, livmor og eggstokker var fine. Klarsignal fra gynekologen til Praha tur:thumleft
Men på CD 16 kom tr, dette gjør syklusen ustabil. Det stresser meg litt, når ting skal times og reise bestilles:nailbiting:
Har bestemt for at vi reiser i august/september ca. om vi får fri fra jobb:confused:

Så spennende! Lykke til med de siste forberedelsene! Dette blir bra!
 
Hei er det noen her inne som har prøvd embryo adopsjon?
Hvordan gikk det eventuelt?

Vi har vel landet på dette, uten runder med ivf, egguttak, mye hormoner og stress.
En tur til utlandet, ca 50 000,- med reise og over 63% sjanse for å lykkes på første forsøk med friskt embryo.

Jeg tenker igjennom dette med embryoadopsjon men tror mannen ønsker kun av sine egne gener. Jeg tenker at gener spiller ingen rolle for jeg deltar i å bruke eggdonasjon pga min alder.

Dette høres spennende ut ❤. Har ikke prøvd det men interessant tema.
 
Jeg tenker igjennom dette med embryoadopsjon men tror mannen ønsker kun av sine egne gener. Jeg tenker at gener spiller ingen rolle for jeg deltar i å bruke eggdonasjon pga min alder.

Dette høres spennende ut ❤. Har ikke prøvd det men interessant tema.
Når blir det eggdonasjon på dere?
 
Last edited:
Er det flere som vurderer embryadopsjon?
Føler jeg er veldig alene om å velge dette.

Har ikke lest om andre fra Norge men følger en dame på insta som valgte det :) https://instagram.com/thewallacechronicles_ivf

Jeg har vurdert det, men vi landet foreløpig på å prøve med mine egg + donorsæd. Jeg er amerikansk og dersom vi ikke får barn med de mulighetene som finnes i Norge så vil vi nok vurdere embryoadopsjon i utlandet, kanskje USA. Jeg synes det er et veldig praktisk og logisk alternativ ❤️
 
Er det flere som vurderer embryadopsjon?
Føler jeg er veldig alene om å velge dette.

Ikke aktuelt for oss, men har en venninne som har fått 2 stk. Eller dobbelt-donasjon, som de kalte det. Hun er singel og hadde dårlige egg. Tror hun var i Riga.
 
Back
Topp