:)

Glemt å legge ut behandlingsplanen så her kommer den:
There is the explanation of the stimulation:


When your period starts, it´s Day 1 (D1) As soon as you get your period, write and let me know.

The start of the period is the heavier red blood loss, not just the light brown loss / streaks/ spotting.

If your period starts after 3:00 p.m., it is day 0. The next day is day 1. E.g. period starts Saturday night, Sunday is day 1, Monday is day 2.

If your period starts before 3:00 p.m., it is day 1. The next day is day 2.


On Day 2 - please start treatment with:


Estrofem - 3 times a day (morning,afternoon, evening)

Anopyrin - once a day (evening)


Day 10 - you will do an ultrasound to control the height of your endometrium.

Then we can planify your arrival.

Jeg hadde samme behandlingsplan, andre preparater men samme innhold. :Heartbigred
 
Hvordan går det med deg? :)
 
Det ser ut til at hele greia vil komme på ca 30 000,- med embryo, medisiner, reise og opphold. Det er fantastisk ok pris synes jeg.
Det hadde kostet det samme med et ivf forsøk i Norge, men har større odds for å lykkes med dette.
Om det tar tre reiser, så skal det gå greit:D

Oj! Ville dette være prisen for meg som aleneprøver også? Det er jo halv pris av hva ett ett ivf-forsøk her hjemme koster meg! Med donorsæd så kommer jeg opp i ca 60 000,- om jeg skal ta ett nytt forsøk etter at jeg har brukt opp 3-pakken jeg har nå. Med unge, friske egg så er jo oddsen for å lykkes mye større også!
 
Selve embryadopsjonen/embryoet koster ca 20 000,- pr stk, 30 000,- om man går for to/tvillingrisiko. Og reise til Praha er veldig rimelig, spesielt om du bor mere sentralt enn meg;)
Men om du får gjort det som aleneprøver vet jeg ikke. Ikke alle land tillater dette dessverre. :Heartred
Men om de tillater deg er det jo faktisk 60% sjanse for å lykkes.

Spørs vel om de tillater det, ja, men prisen var overraskende lav!

Høres lovende ut! Håper den sitter på første forsøk for dere! Blir spennende å følge deg :Heartred
 
:Heartred Så spennende!
 
Fantastisk, gleder meg til videre oppdateringer :love2
 
Back
Topp