:)

Ingen egenerfaring, men jeg kjenner til flere som har lyktes med embryoadopsjon:) Masse lykke til!
 
Så spennende! Håper det vil fungere for dere!
 
Så spennende! En venninne gjorde det i Riga. Eller - er det det hvis hun hadde dobbel donasjon? (Hennes egg var dårlig og hun er enslig)
 
Jeg har heller ingen erfaring selv, men en enslig venninne av meg lyktes på første forsøk med eggdonasjon. Da hadde hun vært gjennom to runder IVF med egne egg, men begge forsøkene ble avbrutt pga at ingen egg var gode nok til befruktning/innsett. Hun lyktes derimot på første forsøk med dobbeldonasjon og har termin til sommeren!

Jeg har hørt at sjansen for å lykkes med eggdonasjon er 60% uansett alder siden eggene er fra en ung kvinne. DET tenker jeg er et stort pluss!
 
Det er dobbel donasjon ja.
Gikk det bra med henne?

Hun fikk 2 barn på det ene uttaket :) Totalt 5-6 egg tror jeg, to inn og gravid før hun satt inn da første var 1 år igjen og fikk en til :)
 
Hei er det noen her inne som har prøvd embryo adopsjon?
Hvordan gikk det eventuelt?

Vi har vel landet på dette, uten runder med ivf, egguttak, mye hormoner og stress.
En tur til utlandet, ca 50 000,- med reise og over 63% sjanse for å lykkes på første forsøk med friskt embryo.
Hei RainbowDash, så spennande planar de har!! ❤️ Det er mange par og single som gjer både embryoadopsjon og eggdonasjon på min klinikk, i tillegg til vanleg IVF med PGT-A-testing som me gjer. OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg! Med veldig gode resultat. Dei er veldig dyktige, verdt å sjekka ut! :happy:
 
I morgen er det Skype samtale med lege fra klinikken.
Noen glupe spørsmål å stille? Forslag mottas med glede, hjernen min er tom/full for tiden:knegg:

Jeg ville spurt om så mye info om donor(er) som mulig, samt om hvilke(n) tester de evt har gjort på embryoene allerede og om det/de embryoene som er brukt allerede (av andre) førte til levende barn født.

Og så ville jeg spurt om hvilken støttebehandling de tenker er bra for deg både før og etter innsett - særlig etter innsett.

Lykke til!! :Heartred:Heartblue
 
Vi ønsker å dra så snart som mulig, men hva gjør en? Snart blir det umulig å reise uten vaksine, men jeg er siste gruppen som får vaksine og etter det bør man vel vente 3mnd før en blir gravid?
Hei! Ville bare si at fra klinikken jeg er hos, har jeg fått beskjed om minst 2 uker fra vaksinedose er satt, til embryo kan settes inn :) Så å vente 3 mnd tror jeg nok ikke du trenger.
 
Hei! Ville bare si at fra klinikken jeg er hos, har jeg fått beskjed om minst 2 uker fra vaksinedose er satt, til embryo kan settes inn :) Så å vente 3 mnd tror jeg nok ikke du trenger.
Men fra vaksinedose 1 til vaksinedose 2, må det vel også gå noen uker? Vet du dette?
 
Men fra vaksinedose 1 til vaksinedose 2, må det vel også gå noen uker? Vet du dette?
Ja, det må det. Hvor lenge mellom kommer vel an på hvilken vaksine du tar. Men én dose er vel bedre enn ingen..? Jeg personlig hadde ikke satt alt av forsøk på pause pga. vaksinering, men hadde absolutt diskutert saken med en lege, ang. din situasjon:) Var det jeg gjorde.
 
Back
Topp