7+5 og stadig nærmere den "magiske" 12 ukers grensa. Glad det er ferie nå så jeg har en del annet å fokusere på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

første hele dag uten cyclogest i dag, fått bra hittil. Pille annen hver dag fra i kveld til og med søndag. Så faller dommen torsdag når jeg er 12+4
ekstra stressende er det å tenke på at jeg skal 4 dager til Kristiansand, med dyreparken og mye annet de dagene jeg går helt uten pille
vil helst bare ligge hjemme i sengen og få dagene til å gå
har heldigvis advart de vi skal dra med at jeg er et nervevrak nå og at de dagene i Kristiansand ikke blir noe bedre 
11 ukerførste hele dag uten cyclogest i dag, fått bra hittil. Pille annen hver dag fra i kveld til og med søndag. Så faller dommen torsdag når jeg er 12+4
brent seg fast i hodet at jeg mister når jeg slutter helt på cyclogest, siden det var det som skjedde sist men så får jeg beskjed om at det ikke er det så prøver å roe meg med det men er rimelig stresset om dagen
ekstra stressende er det å tenke på at jeg skal 4 dager til Kristiansand, med dyreparken og mye annet de dagene jeg går helt uten pille
har heldigvis advart de vi skal dra med at jeg er et nervevrak nå og at de dagene i Kristiansand ikke blir noe bedre
![]()
EnigKrysser fingrene for deg❤ Kanskje det å være bortreist kan hjelpe på å få tida til å gå litt fortere...? Håper ihvertfall at det er det som vil skje. Uansett fint å si ifra til de man reiser med så får man forståelse og støtte❤
11 ukerførste hele dag uten cyclogest i dag, fått bra hittil. Pille annen hver dag fra i kveld til og med søndag. Så faller dommen torsdag når jeg er 12+4
brent seg fast i hodet at jeg mister når jeg slutter helt på cyclogest, siden det var det som skjedde sist men så får jeg beskjed om at det ikke er det så prøver å roe meg med det men er rimelig stresset om dagen
![]()
Mistet uke 9, babyen døde et par dager før.Hvor langt var du på vei når du mistet etter å ha sluttet på Cyclogest?
Sluttet et par dager før skulle det stå.Hvor langt var du på vei når du mistet etter å ha sluttet på Cyclogest?
Okei, ja jeg mistet også i uke 8 etter å ha sluttet på progesteron. Men er ganske sikker på at det ikke hadde noen sammenhengSluttet et par dager før skulle det stå.
Okei, ja jeg mistet også i uke 8 etter å ha sluttet på progesteron. Men er ganske sikker på at det ikke hadde noen sammenheng
Nå er jeg 12+5 og har trappet ned til 1 cyclogest annenhver kveld før jeg stoppet helt.
Morkaken skal jo stå for produksjonen av progesteron nå, så da skal det jo ikke være noe problem å slutte![]()

Samme situasjon som meg da. Jeg får også høre at pillene ikke skulle være skylden i aborten men når det skjedde så direkte etter så får jeg det ikke ut av hodet.
Jeg tar 1 annen hver kveld nå, fra 10+5 til 11+6, helt slutt til mandag da er jeg i uke 12. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne gå på det utover uke 12, så får bare stole på at det går bra
Når stoppet du?