~Juli 2021 ~

Ja han skal begynne å «bygge» det snart. Vi har plass til litt av hvert. Her er funksjonalitet viktigere enn utseendet.
Her var begge deler viktig for meg :p dvs hadde funnet utseendet jeg ville ha, og da tegne noe bra ut fra det :hilarious:

Er nok det dessverre
Otrolig synd pga det er en god hjelp og lettelse at ha med noen da man kanskje har flere barn med seg som oxå trenger tilsyns og man ikke kan gå på ting aleine. I vår tilfælle så har vi 2 andre barn der det ikke er lett att vær aleine med pga lillebror.

Otrolig synd pga det er en god hjelp og lettelse at ha med noen da man kanskje har flere barn med seg som oxå trenger tilsyns og man ikke kan gå på ting aleine. I vår tilfælle så har vi 2 andre barn der det ikke er lett att vær aleine med pga lillebror.
Nettop , her er det en lillesøster på 2 år så da må de alltid dele seg

Nettop , her er det en lillesøster på 2 år så da må de alltid dele seg
Så synd :( Skjønner ikke helt systemet jeg.
sko vart lik linje for alle alder . Før det er mye en vil gjør sammen med alle barn fast de ikke er over 8 år og ikke enkelt at vær aleine.

Så synd :( Skjønner ikke helt systemet jeg.
sko vart lik linje for alle alder . Før det er mye en vil gjør sammen med alle barn fast de ikke er over 8 år og ikke enkelt at vær aleine.
Mhm er det , synes systemet til tider er håpløst

God morgen :) regn regn ikke mye kjekt som skjer her idag. 1 er i bhg og 2 hjemme. Må nok sende eldste til pappaen sin jobb for at unnvike krangel mellom de 2 som er hjemme :rolleyes:

God morgen:) Kunne vert varmere og mindre vind, det er fare for regn og torden/lyn. I dag har me ingen planer. I morgen skal me pakke og fredag reise me videre:)

God formiddag

I karantene jeg likegodt

Minstemor fikk nok den forkjølelsen som gikk /går i bhg hennes. Hennes siste dag på fredag var 4 stk på avdelingen hjemme.
Så har hun smittet meg.

I dag ble det test, så da er det karantene til svaret kommer.

Siste positive test i kommunen er et par uker siden så de hadde ikke korona de ungene/familiene i bhg forrige uke og det har neppe vi heller. Men vi drar på ferie til helga og vi hoster. Da er det greit å ha en negativ test i bagasjen.

Svar tar 1-2 dager da han. Kanskje allerde i kveld.

Det er ikke kveld enda. Det er ikke det. Jeg trenger ikke logge inn på helsenorge enda...

Svar tar 1-2 dager da han. Kanskje allerde i kveld.

Det er ikke kveld enda. Det er ikke det. Jeg trenger ikke logge inn på helsenorge enda...
Hoppas negativ svar. Føles som svar alltid kommer sånn litt etter kl 15:p du er god som ikke klikker deg in på helsenorge

Man får sms når svaret ligg på helse Norge:) Men det blir litt som når man venter lønn eller positiv graviditetstest, man sjekke hele tida:)

Her har jeg 2 valg av kjøkken til de nye huset:p
Det blir kjøkken fra drømmekjøkken :)
De er reden lagret på ett lager og venter på hus skall bygges opp

Man får sms når svaret ligg på helse Norge:) Men det blir litt som når man venter lønn eller positiv graviditetstest, man sjekke hele tida:)

Får man?

Vi har ikke tatt test på lenge. Og da fikk man ikke det. Men fastlegen vår la deretter inn et brev om "du har testet negativt, men hold deg hjemme til du er frisk" og brev fra fastlegen, DET fikk vi varsle om. Men det kom jo gjerne minst en halv time etter selve svaret

Back
Topp