Introdukjonstråd

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Hei damer! Tenkte å starte en liten introduksjonsstråd. Jeg er gravid for andre gang. Hadde MA/SA i uke 7 den 15. Mai i år. Ble overraskende raskt gravid igjen å håper det går veien nå! Termin 1. Mars 2022 ❤ Bruker Crinone pga mistenkt progesteronsvikt.
 
Hei hei!

Jeg har IKM uka som kommer, men har testa positivt i dag, 10 DPO, så melder meg forsiktiiiiig inn her!:angelic:

Prøver å la være å juble for høyt enn så lenge, men testen var mye sterkere enn i januar (forrige PP) da det endte med kjemisk.

Menstermin 5. mars, tror jeg:D (kalkulatorene klarer ikke bli enige:p)
 
Last edited:
Hei :D Tørr også såvidt å snike meg inn her, med denne testen min idag 11 dpo :nailbiting:

Går også på progesteronstøtte pga kort lutealfase, og håper den sitter denne gangen! :smiley-angelic001
Barn nr 2 her, som vi har prøvd på neeeesten 1 år nå :)

Menstermin 3. Mars
 

Vedlegg

  • 7BFCF079-311B-4217-A4E9-929C5BCDB3C3.jpeg
    7BFCF079-311B-4217-A4E9-929C5BCDB3C3.jpeg
    992,5 KB · Visninger: 90
Hei. Jeg prøver også å melde meg inn her :) Fikk disse testene i går, 9 dpo. Det er ikke veldig sterk strek på strimmelen, men litt sterkere i virkeligheten enn på bildet. Blir første barn på oss, men 3. graviditet. Hadde to SA, i juni i fjor og i oktober, begge i uke 7. Hadde mista litt håpet etter at det tok lang tid å bli gravid igjen etter siste SA. Har prøvd å slappe av og glemme det litt denne måneden, kanskje var det det som skulle til... Er jo veldig redd for at det skal gå galt igjen, og klarer nok ikke å slappe av før jeg evt er kommet lenger enn det. Håper veldig det går denne gangen.
IMG_20210619_101359.jpg IMG_20210619_165424.jpg
 
Hei! Er det mulig å både melde seg inn i både februar-gruppa og mars-gruppa? Ut ifra første dag i forrige mens, er termin 25. februar 2022. Men med tanke på at jeg fikk litt sen positiv test, og februar bare har 28 dager, så kan jeg jo fort havne i mars. Er straks 37 år og fått positiv test for første gang på 9 forsøk :happy:
 
Hei! Er det mulig å både melde seg inn i både februar-gruppa og mars-gruppa? Ut ifra første dag i forrige mens, er termin 25. februar 2022. Men med tanke på at jeg fikk litt sen positiv test, og februar bare har 28 dager, så kan jeg jo fort havne i mars. Er straks 37 år og fått positiv test for første gang på 9 forsøk :happy:
Er bare å henge begge plasser for min del:) koselig det! Basert på tidligere erfaringer burde jeg egentlig melde meg inn i februar også (har født en uke før 2 ganger), men holder meg på en plass foreløpig. Pluss at jeg ser for meg det er gøyere å være en av de første til å føde, enn en av de siste:hilarious:
 
Hei! Er det mulig å både melde seg inn i både februar-gruppa og mars-gruppa? Ut ifra første dag i forrige mens, er termin 25. februar 2022. Men med tanke på at jeg fikk litt sen positiv test, og februar bare har 28 dager, så kan jeg jo fort havne i mars. Er straks 37 år og fått positiv test for første gang på 9 forsøk :happy:

Gratulerer! ❤ Jeg tenker at du kan henge i akkurat de gruppene du selv vil. Velkommen!
 
Har fått svakpositive strimler lørdag , søndag og igår så idag tok jeg en digitaltest som viste garavid1-2 uker. Er 4+0 idag og termin ca. 4.mars. Jeg er 30 år og dette er mitt tredje barn og den satt på andre syklus.
 
Hei alle!
Jeg er 4+4 i dag og har termin 1. Mars. Fikk endelig bekreftet det med en digital test.:happy:
Jeg fikk en jente i april 2020, og håper virkelig dette svangerskapet blir like smertefritt. Tipper det blir langtfra det:nailbiting:
 
Sniker meg forsiktig inn her… tror jeg er 4+1 idag❤️Ikke helt sikker da dette var min første syklus etter fødsel:love017
 

Vedlegg

  • 7D03CD3E-A2F5-425E-8CAA-9C07AA4054E0.jpeg
    7D03CD3E-A2F5-425E-8CAA-9C07AA4054E0.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 85
Last edited:
Blir to veldig tette da! Så koselig var litt nysgjerrig for har omtrent begynt å planlegge nummer to selv om jeg bare er 4+5 med nummer en
Ja de blir veldig tette, men jeg tror det blir fint❤️ Vi prøvde i nesten 2 år med første så vi trodde det skulle ta litt tid denne gangen også:hilarious:
 
Sniker meg forsiktig inn. Fikk positiv idag 10dpo med menstermin 10. mars. Blir vårt 2.barn :Heartred
 

Vedlegg

  • 831B6FC7-9013-4370-B177-F9AFD7A4826B.jpeg
    831B6FC7-9013-4370-B177-F9AFD7A4826B.jpeg
    266,6 KB · Visninger: 63
Hei damer! Tenkte å starte en liten introduksjonsstråd. Jeg er gravid for andre gang. Hadde MA/SA i uke 7 den 15. Mai i år. Ble overraskende raskt gravid igjen å håper det går veien nå! Termin 1. Mars 2022 ❤ Bruker Crinone pga mistenkt progesteronsvikt.

Hvor lenge skal du gå på progesteron? :)
 
Back
Topp