IKM uke 24 - 2021

Symptom jakten er i gang!! Stup trøtt som jeg pleier Å bli som preggo og litt små kvalm. Så får man se om denne spiren vil sitte eller ei... har en følelse at det gir utslag på testen pga symptomemr om et par tre dager, men får mensen igjen..
 
JEG OGSÅ! Man blir litt sprø :hilarious: nå har det gått tre timer siden forrige dobesøk, så kanskje jeg skal ta den nå. Eller drøye det litt til :hilarious:
Herremin spent selv på testen din! :) Må da jaggu holde med å vente tre timer ❤️
 
Negativ! Da vet jeg ikke hva kroppen holder på med.. merklig syklus. burde hvertfall vært strek her om jeg er gravid. For bare vente til TR dukker opp:happy: Lykke til alle her og gratulerer til gravide:love7
 

Vedlegg

  • CD3F3A67-3793-4EE2-A437-56C3831EE679.jpeg
    CD3F3A67-3793-4EE2-A437-56C3831EE679.jpeg
    384,7 KB · Visninger: 95
Ikke gravid.. tja, jeg tror nå at jeg er det :p tok disse samtidig.
 

Vedlegg

  • E198E90B-31E0-4B94-ADC8-1680F8AFCEB1.jpeg
    E198E90B-31E0-4B94-ADC8-1680F8AFCEB1.jpeg
    760,2 KB · Visninger: 136
Negativ! Da vet jeg ikke hva kroppen holder på med.. merklig syklus. burde hvertfall vært strek her om jeg er gravid. For bare vente til TR dukker opp:happy: Lykke til alle her og gratulerer til gravide:love7

Det var synd! Lykke til videre ❤️
 
Er rfsu tidlig kjent for skygger forresten? Dukket opp en etter 5 min.. men veldig svak. Aldri prøvd det merket.. lover at jeg skal gi meg på det snart:bag::bag:
 

Vedlegg

  • 8CF17EE1-C7FF-44EF-ADDB-3A383781DBDE.jpeg
    8CF17EE1-C7FF-44EF-ADDB-3A383781DBDE.jpeg
    651,6 KB · Visninger: 100
Er rfsu tidlig kjent for skygger forresten? Dukket opp en etter 5 min.. men veldig svak. Aldri prøvd det merket.. lover at jeg skal gi meg på det snart:bag::bag:

De er dessverre kjent for skygger ja.. men vet jo aldri, kan også være en babystrek som dukket seint opp. Tror en del opplever det ved tidlig testing? Så spørs om du ikke må kjøpe enda flere tester:hilarious:
 
De er dessverre kjent for skygger ja.. men vet jo aldri, kan også være en babystrek som dukket seint opp. Tror en del opplever det ved tidlig testing? Så spørs om du ikke må kjøpe enda flere tester:hilarious:
Ok, da er det nok bare skygge. Tror streken hadde vært tydligere nå 13dpo. Nå blir ikke det flere tester på en stund:yuck: får et lass fra babyplan ila uken:angelic:
 
Det var synd ❤️ Hvorfor har dere fått avslag? Aktuelt å kontakte noen private? Jeg har et vennepar som har prøvd i flere år uten hell, og som har blitt møtt med å «gi det litt tid» siden de enda er unge. Hun byttet lege, og nå har de vært gjennom utredning og skal begynne med assistert. Så ikke gi opp!

Er nok pga av at jeg har for høy BMI, de har en grense de ikke vil over.
 
Tok en tidelig test fra metode nå altså 10 mlu/ml
Å har hatt mye smerter i magen i dag å mens i morgen å helt hvit utfold så her kommer nok tante
 

Vedlegg

  • 20210614_165855.jpg
    20210614_165855.jpg
    1,6 MB · Visninger: 109
Er rfsu tidlig kjent for skygger forresten? Dukket opp en etter 5 min.. men veldig svak. Aldri prøvd det merket.. lover at jeg skal gi meg på det snart:bag::bag:
De er kjent for det ja. Ikke bare skyggestrek, jeg fikk en ordentlig fin lyserosa strek. På 2 av testene. Jeg er ikke gravid nei :shifty:
 
Har plutselig blitt bekymret for at jeg kanskje ikke er gravid likevel, fordi digital test ikke har slått ut. Fikk første antydning til strek på lørdag, og testene har blitt sterkere, men de er fremdeles svake. Er 13 dpo i dag, ikm på onsdag..
 
Har plutselig blitt bekymret for at jeg kanskje ikke er gravid likevel, fordi digital test ikke har slått ut. Fikk første antydning til strek på lørdag, og testene har blitt sterkere, men de er fremdeles svake. Er 13 dpo i dag, ikm på onsdag..

Håper for deg! Men jeg har dessverre fått liknende skygge på babyplan. Faktisk også rosa skygge/strek som tydeligvis ikke var graviditet. Men håpet er ikke ute før tr. kommer. Digital har ca 90% sjanse for riktig resultat 3 dager før IKM, så det er fortsatt godt mulig du er gravid:love7
 
Back
Topp