Skravletråd

Oooh må prøves! Jeg liker godt dry hopped clausthaler - veldig fin go-to-butikkøl :) jeg og elsker øl og DIGGER at utvalget er så bra på alkoholfritt bare siden de to forrige svangerskapene! I denne varmen er også radler sykt digg! Den fra munkholm med bringebær?? Assa nam!!
Enig, den Dry Hopped Clausthaler er også en av mine favoritter blant alkoholfri øl! Ellers veldig glad i Brewdog Nanny State og Aass uten (vanlig eller bayer) :happy:
 
Flere som begynner å få mage? :hilarious: kommer sikkert til å le av meg selv om noen mnd, men jeg føler det syns godt allerede :hilarious:

Ingen mage her foreløpig, men med forrigemann fikk jeg ikke antydning til mage før uke 19, babymagen kom uke 22 ❤️ Så sannsynligvis kommer det ingen mage her på noen uker. Jeg regner med den kommer tidligere enn sist, leser jo stadig det at magen kommer tidligere for hvert svg.skap, men ikke så tidlig som nå ❤️
 
I disse sommerdagene på Østlandet er det digg med en kald øl. Har endelig funnet en alkoholfri variant som smaker ca like godt som vanlig øl! Erdinger på glassflaske! Nam! Anbefales sterkt fra verdens største ølelsker :hilarious:
Må nok utfordre deg på den tittelen der ja:joyful:
Jeg er laaangt over gjennomsnittet glad i øl..
Beste ølen jeg har smakt var et lokalt bryggeri i Pennsylvania. Umulig å få importert hit dessverre. Den heter Yuengling :D Minner om corona, øl altså :joyful:
 
Klarer vi 2000 innlegg i løpet av kvelden, eller? :angelic:
 
Nå er det bare to dager til hjertet til lille skal starte og slå, og jeg kjenner jeg er SÅ nervøs for akkurat det. Jeg mener, for en prosess! Og så mye som skal fungere! Orker ikke tenke på det en gang (men gjør det hele tiden likevel). Altså, det jaggu ikke rart det kan gå galt når et hjerte på størrelse med et valmuefrø skal starte å fungere og pumpe blod. Stakkars lille bønna mi! Heia deg ❤️
 
Nå er det bare to dager til hjertet til lille skal starte og slå, og jeg kjenner jeg er SÅ nervøs for akkurat det. Jeg mener, for en prosess! Og så mye som skal fungere! Orker ikke tenke på det en gang (men gjør det hele tiden likevel). Altså, det jaggu ikke rart det kan gå galt når et hjerte på størrelse med et valmuefrø skal starte å fungere og pumpe blod. Stakkars lille bønna mi! Heia deg ❤️
Det er så fascinerende og litt skummelt å tenke på! Men det er jo helt fantastisk alt det som liksom er programmert til å skje helt av seg selv, og som vanligvis fungerer helt utmerket! :joyful:
 
Nå er det bare to dager til hjertet til lille skal starte og slå, og jeg kjenner jeg er SÅ nervøs for akkurat det. Jeg mener, for en prosess! Og så mye som skal fungere! Orker ikke tenke på det en gang (men gjør det hele tiden likevel). Altså, det jaggu ikke rart det kan gå galt når et hjerte på størrelse med et valmuefrø skal starte å fungere og pumpe blod. Stakkars lille bønna mi! Heia deg ❤️

Veeet!! Og eg tenker liksom at jo lengre tid forbi det tidspunkt uten at det går galt måå jo være positivt! Med mindre ny MA då
 
Veeet!! Og eg tenker liksom at jo lengre tid forbi det tidspunkt uten at det går galt måå jo være positivt! Med mindre ny MA då
De sier jo at hvis du først får se et bankende hjerte på ultralyd, er det lite sjans for at det skal gå gæli! Åhh, jeg orker ikke!! ❤️
 
De sier jo at hvis du først får se et bankende hjerte på ultralyd, er det lite sjans for at det skal gå gæli! Åhh, jeg orker ikke!! ❤️

Veeet. Er noe dritt. Jeg så et bankende hjerte 7+1, men det hadde lav frekvens og jeg ble satt tilbake en hel uke til 6+1 pga størrelsen og hjertefrekvensen. To uker etterpå på ny tul var det dødt og målt til 6+3, altså bare to dager større enn første tul..
 
Veeet. Er noe dritt. Jeg så et bankende hjerte 7+1, men det hadde lav frekvens og jeg ble satt tilbake en hel uke til 6+1 pga størrelsen og hjertefrekvensen. To uker etterpå på ny tul var det dødt og målt til 6+3, altså bare to dager større enn første tul..
Ånei! Så utrolig leit! Sånn skal det ikke gå denne gangen ❤️
 
Da har jeg vært hos legen for å fylle ut skjema om svangerskapspenger, og i samme slengen tok hun urinprøve og serum-hcg. Veldig spent på hvor høy hcg har blitt! jeg skal jo ikke måle stigning, men hun ville ta HCG for å få en indikasjon på hvor langt jeg har kommet i svangerskapet. Legen og jeg er nemlig uenig om menstermin for det går jo ikke an å ha en syklus på mer enn 28 dager. jaja, urinprøven kom jo uansett tilbake som positiv, ikke at det var noen overraskelse, men det er likevel godt å få det ordentlig bekreftet. Det blir liksom litt mer ekte?
 
Da har jeg vært hos legen for å fylle ut skjema om svangerskapspenger, og i samme slengen tok hun urinprøve og serum-hcg. Veldig spent på hvor høy hcg har blitt! jeg skal jo ikke måle stigning, men hun ville ta HCG for å få en indikasjon på hvor langt jeg har kommet i svangerskapet. Legen og jeg er nemlig uenig om menstermin for det går jo ikke an å ha en syklus på mer enn 28 dager. jaja, urinprøven kom jo uansett tilbake som positiv, ikke at det var noen overraskelse, men det er likevel godt å få det ordentlig bekreftet. Det blir liksom litt mer ekte?

Nei, gud forby at man kan ha syklus på mer enn 28 dager:hilarious: Blir spennende med svar på hcg! Hvor langt mener du at du er kommet?:)
 
Back
Topp