Skravletråd

Itsgonnabe3

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Enhver termingruppe trenger en skravletråd! :D

jeg sitter her og gremmes over å ha drukket opp dagens kaffekvote allerede og klokka er ikke en gang 0930 :shifty:
 
Kjenner meg veldig igjen:hilarious: Vanvittig lett når man jobber som barrista da:p
 
Noen som vil lage terminliste? :) jeg kan godt gjøre det, men hører jo egentlig til januar så er jo litt juks at jeg er her :p men det begynner vel å bli en liten gjeng her :D
 
Noen som vil lage terminliste? :) jeg kan godt gjøre det, men hører jo egentlig til januar så er jo litt juks at jeg er her :p men det begynner vel å bli en liten gjeng her :D

Men vi liker så godt når du styrer og steller for oss:hilarious::troll:
 
Haha, var hos legen i stad for å ta blodprøver (jeg vil sjekke hcg-nivået). Da jeg var ferdig gikk jeg bort til automaten for å betale, men det kom ikke noe opp på mitt fødselsnummer. Prøvde flere ganger, men kom ikke noe .. Satt og ventet litt, prøvde igjen. Etter 10 minutter gikk jeg til skranken for å få hjelp. Da sa hun "åja, du er gravid? da er det gratis". Hahaha. Har på følelsen at dette ikke er første gang jeg kløner det til :hilarious:
 
Fått svar på første hcg-prøve og den var på 82. Innenfor normalen :woot: Veldig fornøyd med det! Spent på mandagens måling :)
 
Sniker meg sakte inn her, svak positiv test, men greier ikke helt å tro på den riktig enda! Er bare 10dpo, men kvalmen meldte sin ankomst for noen dager siden, noe som ikke er helt supert, siden jeg var plaget med kvalme hele forrige svangerskap.
 
Jeg slet med voldsom kvalme sist.. Gruer meg.. Var dere kvalme? :hungover:
 
Jeg slet med voldsom kvalme sist.. Gruer meg.. Var dere kvalme? :hungover:
Jeg var kvalm heeeele svangerskapet, og kjenner jeg blir helt nervøs av tanken... Særlig siden jeg allerede er småkvalm...