Skravletråd

Rart hvis det framprovoserer spontanabort når det brukes til å hjelpe mot kvalmen.
Jeg hadde tenkt at ingefærøl, te og kjeks ville være greit iallefall.
Mulig at masse syltet ingefær kan bli for mye da?

Jeg googlet det litt bedre nå, og ser det står at store mengder eller ingefær i konsentrert form ikke er anbefalt:happy: men som det nervevraket jeg er så dropper jeg det helt, så kan jeg heller maule når det er helt trygt igjen :hilarious:
 
Drikker vanligvis kombucha med ingefær, men det frister ikke i det heeeeele tatt nå, faktisk!
 
Kan vi drikke ingefærøl? Jeg er såå glad i ingefær (syltet ingefær, ingefærøl, kokt ingefær..), men leste et sted at det kan provosere frem spontanabort?:nailbiting:
Aldri hørt om. Det er jo snakk om en i ny og ne. Kan ikke tenke meg at det fremprovoserer spontanabort
 
Tar dere noen andre vitaminer enn folat? Ser det finnes en sånn «gravidpakke» man kan kjøpe på apoteket. Er det nødvendig? Kan jeg fortsette å ta omega3?o_O:rolleyes:

Jeg tar multivitamin, omega 3, folat og magnesium ❤️ Har tatt alt fra før graviditeten og har bare fortsatt med de istedenfor å kjøpe nye omtrent samme vitaminer bare at det står «gravid» på pakken istedenfor. Får i meg de viktigste vitaminene som gravide skal ha i vanlig multivitamin også (utenom folat som jeg tar ved siden av) ❤️
 
Jeg tar multivitamin, omega 3, folat og magnesium ❤️ Har tatt alt fra før graviditeten og har bare fortsatt med de istedenfor å kjøpe nye omtrent samme vitaminer bare at det står «gravid» på pakken istedenfor. Får i meg de viktigste vitaminene som gravide skal ha i vanlig multivitamin også (utenom folat som jeg tar ved siden av) ❤️
Takk for svar:Heartred:Heartred
 
Og jeg har kjøpt min første body:hilarious::Heartred

Så kos ❤️❤️ Vi har massssssse liggende fra forrigemann, så kommer nok ikke til å kjøpe noe særlig denne gangen. Klarer nok ikke å unngå all shopping, spesielt ikke hvis det blir motsatt kjønn. Men mesteparten, spesielt vanlige bodyer og strømpebukser kommer jeg ikke til å kjøpe noe av :hilarious:
 
Så kos ❤️❤️ Vi har massssssse liggende fra forrigemann, så kommer nok ikke til å kjøpe noe særlig denne gangen. Klarer nok ikke å unngå all shopping, spesielt ikke hvis det blir motsatt kjønn. Men mesteparten, spesielt vanlige bodyer og strømpebukser kommer jeg ikke til å kjøpe noe av :hilarious:
Så greit at dere har spart på klærne:Heartred Regner sterkt med vi blir å arve en del av familie og venner, meeen jeg måtte bare:angelic: Det er jo så mye fint!!
 
Så greit at dere har spart på klærne:Heartred Regner sterkt med vi blir å arve en del av familie og venner, meeen jeg måtte bare:angelic: Det er jo så mye fint!!

Ja! Det er mye fint, og det er derfor jeg sikrer meg med å skrive at jeg klarer nok ikke å ikke kjøpe noooe :rolleyes:
 
aaah, samme her!!! Jeg har tatt på meg gravidbukse i dag!!
Aldri hørt om. Det er jo snakk om en i ny og ne. Kan ikke tenke meg at det fremprovoserer spontanabort

Jeg leste noe om det for en stund tilbake, men når jeg har sett nærmere på det nå så står det at bare store mengder og/eller ingefær i konsentrert form ikke er helt anbefalt:D
 
aaah, samme her!!! Jeg har tatt på meg gravidbukse i dag!!

Har vurdert det samme selv:hilarious: Jeg prøver å klemme inn magen litt, men hvis noen ser dette så er det liksom ikke så veldig «hemmelig» lengre:wacky: Så jeg må finne på noe lurt de neste 6 ukene for å skjule det så godt jeg kan:hilarious:
 
Har vurdert det samme selv:hilarious: Jeg prøver å klemme inn magen litt, men hvis noen ser dette så er det liksom ikke så veldig «hemmelig» lengre:wacky: Så jeg må finne på noe lurt de neste 6 ukene for å skjule det så godt jeg kan:hilarious:

jeg går med noen linskjorter fra hm! De er sinnsykt fine, og løse så de skjuler oppblåstbabymagen veldig godt! Legger ved bilde!

Behagelige, fine, billige og luftige!
 

Vedlegg

  • 9EF0881A-C946-433D-817D-F79B7B3FEE67.jpeg
    9EF0881A-C946-433D-817D-F79B7B3FEE67.jpeg
    602,5 KB · Visninger: 26
jeg går med noen linskjorter fra hm! De er sinnsykt fine, og løse så de skjuler oppblåstbabymagen veldig godt! Legger ved bilde!

Behagelige, fine, billige og luftige!

De så fine ut! Takk for tips:Heartred Har kjøpt meg et par løse kjoler/tunikaer - problemet er mest på stranda når klærne skal av:hilarious:
 
Back
Topp