Tror ikke jeg skal begi meg utpå å ha kontroll på to grupperJa lag!! For uke 26 & 27!You can do it!
![]()
Edit: da har jeg laget en for IKM - uke 26
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg skal begi meg utpå å ha kontroll på to grupperJa lag!! For uke 26 & 27!You can do it!
![]()
Ikke testet siden da, og da var testen blenda. Skal endelig teste etter jobb idag.. er så sykt spent
Har en del murringer og kjennes ut som mensen skal komme når som helst, men ikke noe mer tegn enn det...wæææ!!Spennende!Dag 4 på overtid. Hadde IKM på torsdagIkke testet siden da, og da var testen blenda. Skal endelig teste etter jobb idag.. er så sykt spent
Har en del murringer og kjennes ut som mensen skal komme når som helst, men ikke noe mer tegn enn det...wæææ!!

Oj, oj!! Lykke til!!!Dag 4 på overtid. Hadde IKM på torsdagIkke testet siden da, og da var testen blenda. Skal endelig teste etter jobb idag.. er så sykt spent
Har en del murringer og kjennes ut som mensen skal komme når som helst, men ikke noe mer tegn enn det...wæææ!!

Svak strek, så får se i morgen om den blir sterkereOj, oj!! Lykke til!!!![]()
Hurra!!!Svak strek, så får se i morgen om den blir sterkereEL har antakeligvis vært litt forsinket denne gangen
![]()

Spent på din test i morgenSvak strek, så får se i morgen om den blir sterkereEL har antakeligvis vært litt forsinket denne gangen
![]()