Kjenne liv tråd!

Hvor mange uker er dere på vei som kjenner sparkene på utsiden? :)
Hadde dere litt mage fra før?
gleder meg så til å kjenne på utsiden å. :Heartblue

22+1
Men har kjent fra utsiden en stund. Jordmor kjente det på OUL 19+1. :P
Jeg har en OK "fettreserve" rundt magen, så litt demping i magefett er det nok.
Skal sies at jeg kjente liv tidlig ellers også, da.

Tror vi har kunnet kjenne det i ca 2 uker med hånd på magen, og jeg er 22+4 nå.
Nå kan man i tillegg se han sparke for magen beveger på seg såpass mye. Har litt mage fra før, ja:).

Her har det vært full fres store deler av dagen :D
Er så gøy å kjenne på :happy:
Og ser det utenpå så og si hver gang :love017

19+0 på rutineultralyden kjente jeg første spark, etter da har det vært hver dag morgen og kveld, spesielt når jeg legger meg ned :happy:

Kjenner lilleskatten daglig nå og har gjort det noen uker:rolleyes: Han er ikke super aktiv, men han gir meg spark og bevegelser dag, noe som jeg finner veldig betryggende:Heartred

Kjenner lilleskatten daglig nå og har gjort det noen uker:rolleyes: Han er ikke super aktiv, men han gir meg spark og bevegelser dag, noe som jeg finner veldig betryggende:Heartred

Herlig ❤️❤️
Lille her er heller ikke overaktiv, men kjenner henne jevnt over hele dagen.

21+4 og kjente det utenpå for første gang for et par uker siden :) Kan også se det godt utenpå nå :rolleyes:

Her er det fest for tiden:joyful: søndagen holdt hun på med jevne mellomrom gjennom hele dagen. Begynner å bli ganske harde spark nå, var helt øm i buken på søndagskvelden :hilarious:
Blir nok ei aktiv lita ei:dummy1:

Det turnes i ett sett her også! Sparkene blir kraftigere med stormskritt, og noen ganger våkner jeg på natten av at hun starter sirkuset. Men sånn egentlig så er det kjempekoselig å kjenne liv, det merka jeg når jeg ikke kjente så mye liv den ene dagen :p

Frøkna mi er de siste dagene blitt ekstremt aktiv, og kjenner det relativt godt til tross for at morkaken ligger på fremre vegg :D Jordmor skulle ikke ha fått målt henne idag på UL :p

Lillegutt her er blitt veldig tydelig aktiv. I går mørbanka han både morkaken som ligger på fremre vegg og rundt slik at jeg ble "støl" :hilarious:

Merker nå tydelig små spark på utsiden av magen ❤
Mann og barn har ikke opplevd det enda da :p

Merker han beveger seg nå, selv når jeg går rundt og er aktiv, så sparkene og bevegelsene hans er blitt sterkere:rolleyes:

21+5 og nå kjenner jeg små bevegelser av og på gjennom hele dagen :happy: spark mot nyrene er mindre festlig men det meste kjenner jeg foran

21+2 nå. Merker at hun blir mer og mer aktiv, spesielt når jeg kjører eller sitter på i bil Veldig koselig å kjenne at hun er aktiv der inne når man er i så fin form ellers. Samboer har ikke kjent det utenpå enda. Hun stopper liksom opp hver gang han prøver :P

Det blir bare mer og mer virkelig. Gleder meg sånn til å møte henne. Tror nok jeg kommer til å savne å gå gravid slik som ting har vært til nå - hadde aldri trodd jeg skulle si det

Jeg kjente bevegelse på utsiden i slutten av uke 19. Har notert meg at det var 9 mai, og i dag er jeg 23+3. Jeg syns det var tidlig, spesielt siden jeg har en del ekstra kilo. Men jeg lå riktignok i senga, da.

21+2 nå. Merker at hun blir mer og mer aktiv, spesielt når jeg kjører eller sitter på i bil Veldig koselig å kjenne at hun er aktiv der inne når man er i så fin form ellers. Samboer har ikke kjent det utenpå enda. Hun stopper liksom opp hver gang han prøver :P

Det blir bare mer og mer virkelig. Gleder meg sånn til å møte henne. Tror nok jeg kommer til å savne å gå gravid slik som ting har vært til nå - hadde aldri trodd jeg skulle si det

Du også har ei med prestasjonsangst for pappaen? Haha. Hun her også, stopper når pappaen legger hånden på. :P
Han har kjent en gang, da. Men kun det.

I går kveld når vi la oss var det full fest i magen i litt over 1 time, kjempegøy å kjenne på :love017
Og pappaen fikk endelig kjenne spark fra lillegutt :Heartblue

Back
Topp