Så hyggelig at du spør ❤ 8+2 i dag! Den der berg og dalbane reisen jeg var på fortsatte med full kraft inn i svangerskapet, gitt! Begynte å blø i uke 6, og har hatt styrtblødninger og koagulert blod omtrent annenhver dag siden. Har vært så sikker på at jeg har mistet flere gangerDet har vært et angsthelvete uten like, nervene er sinnsykt frynsete. Fikk grått meg til ultralyd i dag fordi jeg ikke greide å holde ut lenger etter å våkna til gjennomblødd sengtøy. Og i magen var det heldigvis liv og røre ❤ Det er mistanke om tvillinger til og med, men ultralydapparatet var ikke det beste og hadde bare mulighet for utvendig ultralyd så det var vanskelig å se ordentlig. Han mente på at han plukket opp en hjertelyd til i bakgrunnen når han brukte doppleren. Men jeg tror det bare var morkaka som gjorde at det skurret litt
Har ny ultralyd en annen plass med bedre utstyr 11+0, så får vel klare svar da
Tror virkelig at det bare er en altså.
Blødningen kommer fra et ufarlig hematom som driver og fyller seg og tømmer seg konstant. Så blødningene fortsetter sikkert en stund til og jeg må bare prøve så godt jeg kan å holde ut.
Ellers er jeg så utrolig styggkvalm og sliten, men det er jeg bare takknemlig for altså ❤
Sorry, det ble altfor langt! Men det har vært noen tøffe tak, og da er det godt å få det ut innimellom.
Jeg lusker i kulissene og følger med deg altsåVi heier sånn på deg her i heimen ❤
Så fint å se deg HåpeSpire
håper virkelig at hematomen forsvinner snart, skjønner godt du er i angsthelvete når det blir slik
Utrolig hva kvinner må igjennom, først så mye angst om å bli gravid for så å stresse om å miste 
men prøv å være snill med deg selv, det er jo ikke kroppens skyld når legene bruker ekstremt lave doser. Du responderer helt fint og lager flere egg, bare litt justering som må til. Til gjengjeld bra at det ikke har skjedd noe eksplosjon av follikler!!!
Takk!

Men klarer jo ikke holde meg unna forumet.
legen var meget fornøyd, 12-13 var store nok pluss noen andre som kan gi egg. Mye bedre resultat med Gonal-F enn Rekovelle
Håper det er bare et resultat av rare IVF-hormoner som forsvinner når kroppen får roe seg