Juni 2021

Så hyggelig at du spør ❤ 8+2 i dag! Den der berg og dalbane reisen jeg var på fortsatte med full kraft inn i svangerskapet, gitt! Begynte å blø i uke 6, og har hatt styrtblødninger og koagulert blod omtrent annenhver dag siden. Har vært så sikker på at jeg har mistet flere ganger :( Det har vært et angsthelvete uten like, nervene er sinnsykt frynsete. Fikk grått meg til ultralyd i dag fordi jeg ikke greide å holde ut lenger etter å våkna til gjennomblødd sengtøy. Og i magen var det heldigvis liv og røre ❤ Det er mistanke om tvillinger til og med, men ultralydapparatet var ikke det beste og hadde bare mulighet for utvendig ultralyd så det var vanskelig å se ordentlig. Han mente på at han plukket opp en hjertelyd til i bakgrunnen når han brukte doppleren. Men jeg tror det bare var morkaka som gjorde at det skurret litt :p Har ny ultralyd en annen plass med bedre utstyr 11+0, så får vel klare svar da :) Tror virkelig at det bare er en altså.

Blødningen kommer fra et ufarlig hematom som driver og fyller seg og tømmer seg konstant. Så blødningene fortsetter sikkert en stund til og jeg må bare prøve så godt jeg kan å holde ut.

Ellers er jeg så utrolig styggkvalm og sliten, men det er jeg bare takknemlig for altså ❤

Sorry, det ble altfor langt! Men det har vært noen tøffe tak, og da er det godt å få det ut innimellom.

Jeg lusker i kulissene og følger med deg altså ;) Vi heier sånn på deg her i heimen ❤

Så fint å se deg HåpeSpire :joyful: håper virkelig at hematomen forsvinner snart, skjønner godt du er i angsthelvete når det blir slik :sorry: Utrolig hva kvinner må igjennom, først så mye angst om å bli gravid for så å stresse om å miste :sour:

Så fint å se deg HåpeSpire :joyful: håper virkelig at hematomen forsvinner snart, skjønner godt du er i angsthelvete når det blir slik :sorry: Utrolig hva kvinner må igjennom, først så mye angst om å bli gravid for så å stresse om å miste :sour:

Blir helt rørt jeg av at dere fremdeles tenker på meg ❤ Ja, vet du, jeg er dritforbanna over det her! Det burde da være nok nå???? Jeg blir helt ødelagt av alle blødningene. Jobber hardt med positiv innstilling og har laget meg et slags mantra: "Jeg blør, men det er bare blod og det er ikke farlig for babyen." Det har sånn ca.... 5% effekt :P Håper hematomet blør seg ferdig snart. Straks bare to uker til jeg begynte å kjenne liv sist, satser på det samme nå og at det roer hodet!

Og lykke til i morgen du ❤❤❤

Blir helt rørt jeg av at dere fremdeles tenker på meg ❤ Ja, vet du, jeg er dritforbanna over det her! Det burde da være nok nå???? Jeg blir helt ødelagt av alle blødningene. Jobber hardt med positiv innstilling og har laget meg et slags mantra: "Jeg blør, men det er bare blod og det er ikke farlig for babyen." Det har sånn ca.... 5% effekt :p Håper hematomet blør seg ferdig snart. Straks bare to uker til jeg begynte å kjenne liv sist, satser på det samme nå og at det roer hodet!

Og lykke til i morgen du ❤❤❤
Kjære HåpeSpire ❤ Vi tenker masse på deg, og håper virkelig at hematomet forsvinner, slik at du klarer bare å glede deg over graviditeten og kan puste litt også! Ingen kan si at vi ikke har kjempet for disse babyene ❤

Ny kontroll i dag - Har skjedd fint lite :(
De folliklene som har begynt å vokse har bare vokst et par mm siden torsdag, og slimhinnen har bare vokst seg til 4,3 mm.
Nå øker vi dosen bittelitt, og ny kontroll på fredag!
Litt skuffa over egen kropp, og tålmodigheten settes på prøve, men må jo bare ta tiden til hjelp :p
Hadde planlagt uttak denne uka, men nå blir det ikke før tidligst (og forhåpentligvis) i neste uke (uke 23).

time will show! Håper bare den lille doseøkningen er det pushet som kroppen trenger :D

De folliklene som har begynt å vokse har bare vokst et par mm siden torsdag, og slimhinnen har bare vokst seg til 4,3 mm.
Litt skuffa over egen kropp, og tålmodigheten settes på prøve, men må jo bare ta tiden til hjelp :p
Hadde planlagt uttak denne uka, men nå blir det ikke før tidligst (og forhåpentligvis) i neste uke (uke 23).

time will show! Håper bare den lille doseøkningen er det pushet som kroppen trenger :D
Håper det betyr at du får med deg flest mulig i lik takt! Det er kjedelig å vente noen ekstra dager, men forhåpentligvis gjør den ekstra lille dosen susen ❤

Slitsomt å måtte gå på sprøyter lengere enn forventet :Heartpink men prøv å være snill med deg selv, det er jo ikke kroppens skyld når legene bruker ekstremt lave doser. Du responderer helt fint og lager flere egg, bare litt justering som må til. Til gjengjeld bra at det ikke har skjedd noe eksplosjon av follikler!!!

Håper virkelig denne dosen er nok, og ikke for mye! Heia eggstokkene!!! :hello2

Det blir bare å avslutte stimulering. Skal ringe riksen i morgen og høre hva jeg bør gjøre.

Det er rørende hvor gode dere alle er her inne:Heartred Takk!
Nannamor! Hvordan går det med deg i dag? ❤ Har tenkt så masse på deg i dag! Har du snakket med Riksen?

:hello

Melder meg gjerne inn i Juni-gruppa:flower
(selvom jeg egentlig denne gangen skulle la vær å være med):smiley-angelic006 Men klarer jo ikke holde meg unna forumet.
Håper på mange positive tester her fremover:gen014:Heartpink

Blåbæra- 33år - Barn nr. 2 - Rikshospitalet - 3 søskenforsøk - FER- - Progynova og Lutinus. Innsett 31.05 - Testdato 09.06

:hello

Melder meg gjerne inn i Juni-gruppa:flower
(selvom jeg egentlig denne gangen skulle la vær å være med):smiley-angelic006 Men klarer jo ikke holde meg unna forumet.
Håper på mange positive tester her fremover:gen014:Heartpink

Blåbæra- 33år - Barn nr. 2 - Rikshospitalet - 3 søskenforsøk - FER- - Progynova og Lutinus. Innsett 31.05 - Testdato 09.06
Velkommen, og gratulerer som første ruger i gruppa ❤

Håper det betyr at du får med deg flest mulig i lik takt! Det er kjedelig å vente noen ekstra dager, men forhåpentligvis gjør den ekstra lille dosen susen ❤
Jeg håper det! :p
Må bare krysse fingre og tær for at dette går greit, og at jeg slipper overstimulering som sykehuset er så redd for.. ;):D

Slitsomt å måtte gå på sprøyter lengere enn forventet :Heartpink men prøv å være snill med deg selv, det er jo ikke kroppens skyld når legene bruker ekstremt lave doser. Du responderer helt fint og lager flere egg, bare litt justering som må til. Til gjengjeld bra at det ikke har skjedd noe eksplosjon av follikler!!!

Håper virkelig denne dosen er nok, og ikke for mye! Heia eggstokkene!!! :hello2
Ja, det er overraskende slitsomt, haha.
Det var akkurat det jeg trengte å høre :Heartred:Heartred
Kroppen har nok ikke godt av for stor dose, men håper at det skal bli bra nå, altså!

Kjære HåpeSpire ❤ Vi tenker masse på deg, og håper virkelig at hematomet forsvinner, slik at du klarer bare å glede deg over graviditeten og kan puste litt også! Ingen kan si at vi ikke har kjempet for disse babyene ❤

Du er så god ❤ Har hatt to dager uten blødning nå, og det er ny rekord! Og ja, jeg får tårer i øynene av å tenke på alt det hver og en av oss her inne går gjennom for barna våre ❤

Nå er det juni dere!!!!!!! :smiley-bounce016

Ønsker dere alle MASSE lykke til ❤ Sender hauger med babystøv deres vei og håper på mange vellykkede forsøk :D Heia heia!!! ❤

Blir uttak på torsdag :cat: legen var meget fornøyd, 12-13 var store nok pluss noen andre som kan gi egg. Mye bedre resultat med Gonal-F enn Rekovelle :) Dessverre har det dukket opp væske i livmor så legen vil gjøre totalfrys uavhengig av antall. Har vært til mange UL det siste året og aldri hatt det før... noen andre som har opplevd å få væske i livmor under stimulering uten at det lager krøll senere? :nailbiting: Håper det er bare et resultat av rare IVF-hormoner som forsvinner når kroppen får roe seg

Blir uttak på torsdag :cat: legen var meget fornøyd, 12-13 var store nok pluss noen andre som kan gi egg. Mye bedre resultat med Gonal-F enn Rekovelle :) Dessverre har det dukket opp væske i livmor så legen vil gjøre totalfrys uavhengig av antall. Har vært til mange UL det siste året og aldri hatt det før... noen andre som har opplevd å få væske i livmor under stimulering uten at det lager krøll senere? :nailbiting: Håper det er bare et resultat av rare IVF-hormoner som forsvinner når kroppen får roe seg
Spennende! Dette høres jo lovende ut :D Jeg hadde væske i livmoren ved uttak, men det hadde forsvunnet igjen til innsett, så da fikk jeg satt inn :)

Spennende! Dette høres jo lovende ut :D Jeg hadde væske i livmoren ved uttak, men det hadde forsvunnet igjen til innsett, så da fikk jeg satt inn :)

Jeg tør å være litt optimistisk iaf :)

Ok, interessant... kan ikke helt forklare hvorfor de ikke venter for å se om den forsvinner da. Jeg skal ta gonapeptyl i stedet for ovitrelle som eggløsningssprøyte så det blir ikke mulig å bytte til fersk innsett dersom væsken forsvinner. Men, greit nok, jeg vet St Olavs har lav terskel for å velge totalfrys og har ikke noe imot at de er forsiktige, så dette skal jeg ikke klage om :)

Jeg tør å være litt optimistisk iaf :)

Ok, interessant... kan ikke helt forklare hvorfor de ikke venter for å se om den forsvinner da. Jeg skal ta gonapeptyl i stedet for ovitrelle som eggløsningssprøyte så det blir ikke mulig å bytte til fersk innsett dersom væsken forsvinner. Men, greit nok, jeg vet St Olavs har lav terskel for å velge totalfrys og har ikke noe imot at de er forsiktige, så dette skal jeg ikke klage om :)
De fryser vel for å være på den sikre siden :) Dessuten slipper du å bekymre deg for om væsken forsvinner før innsett. Jeg synes det var litt tungt å ikke vite 100% sikkert om det ble innsett eller totalfrys! Må kjøre to timer til klinikken, så hadde vært kjedelig å dra "tomhendt" hjem igjen :hilarious:

Jeg vil prøve å henge her litt. :Heartred Venter på oppstart, og ble plutselig så utålmodig. Er i dag på spraydag 11, starter på sprøyter neste uke!

Mens kom allerede på spraydag 7/syklusdag 26 (har syklus på 30 dager). Mensen ble trolig fremskyndet pga laparaskopi (?) Andre som har fått mens så tidlig, eller før tiden, på spray?

Har nettopp hatt sanering av endometriose, og forrige syklus hadde jeg på eget initiativ hysteroskopi (fikk inkl. scratching). Dette er i tillegg første forsøk med nedregulering (har alltid hatt kort protokoll før).

Fiol - 37 - Barn 1 - Hausken - Synarela, Fostimon, Cyclogest. Oppstart stimulering uke 23.

:signs003 :Heartbigred

Nå er det juni dere!!!!!!! :smiley-bounce016

Ønsker dere alle MASSE lykke til ❤ Sender hauger med babystøv deres vei og håper på mange vellykkede forsøk :D Heia heia!!! ❤
Jaaaaa endelig Juni :wav
Jeg startet i ny jobb i dag og lurer litt på hvordan jeg skal legge frem til sjefen at jeg trenger fri før det har gått 1 mnd i jobben.......

Back
Topp