Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, her er mens forsinket, og jeg stresser litt siden vi skal reise bort til uka, og jeg må rekke ultralyd på CD3. Har litt tight skjema, så det er typisk at det ikke går helt etter min plan![]()
ÅÅÅ, det er så drit, som om ikke det var nok å vente på i dette gamet herÅh, her er mens forsinket, og jeg stresser litt siden vi skal reise bort til uka, og jeg må rekke ultralyd på CD3. Har litt tight skjema, så det er typisk at det ikke går helt etter min plan![]()
Regner med det er for å monitore om du blir overstimulert eller eiJeg lurer bare på en ting.
Jeg skal på ul etter en uke på sprøyter. Da skal jeg ta blodprøve først.
Hvorfor tas denne blodprøven? Har ikke vært med på det før, så lurer bare litt på hva som skal sjekkes![]()
Ah, okei. Hvordan ser de det på ei blodprøve? UL skjønner jeg, men blodprøve skjønte jeg ikke helt. Privat tok jeg aldri blodprøve under forsøk. Rart at det er så forskjellig. Eller gjøres det kanskje ikke på kort protokoll?Regner med det er for å monitore om du blir overstimulert eller ei![]()
Det er så sant!ÅÅÅ, det er så drit, som om ikke det var nok å vente på i dette gamet her
Typisk at når man gjerne vil at den skal komme, så kommer den ikke som forventet!
Krysser fingrene for at den dukker opp i løpet av kvelden, og at planen din går opp (eller at det er verdens beste grunn til at den ikke dukker opp) !
. Det er litt krise om den ikke kommer senest i løpet av morgendagen. Har en spesialisttime hos gyn på onsdag også, som skulle være tidlig i syklusen
.
spørs om ikke kona hadde stusset litt
❤Krysser fingrene for at du våkner i morgen og at den er i gang!Det er så sant!
Ingenting så langt i kveld. Det er litt krise om den ikke kommer senest i løpet av morgendagen. Har en spesialisttime hos gyn på onsdag også, som skulle være tidlig i syklusen
.
Altså, det hadde blitt et nytt jesusbarn om det var grunnen til at mens ikke hadde dukket oppspørs om ikke kona hadde stusset litt
❤

Hadde i såfall vært rart om hun ikke hadde stusset Snikker litt her inne.Ah, okei. Hvordan ser de det på ei blodprøve? UL skjønner jeg, men blodprøve skjønte jeg ikke helt. Privat tok jeg aldri blodprøve under forsøk. Rart at det er så forskjellig. Eller gjøres det kanskje ikke på kort protokoll?
Det gikk på håret! Våknet til spotting i dagKrysser fingrene for at du våkner i morgen og at den er i gang!Huff, håper du rekker det!!!
Haha, ja, ok, det er et godt poeng!Hadde i såfall vært rart om hun ikke hadde stusset
![]()

Hurra, da hjalp kryssingen (kan vi i hvertfall late som)Det gikk på håret! Våknet til spotting i dagHurra! Ingen jesusbarn i sikte, så nå håper jeg alt er fint på kontrollen
![]()
Ja, det hjalp! Du hadde helt rett med at det var i gang på morgenen ❤Hurra, da hjalp kryssingen (kan vi i hvertfall late som)![]()
Ah, okei. Hvordan ser de det på ei blodprøve? UL skjønner jeg, men blodprøve skjønte jeg ikke helt. Privat tok jeg aldri blodprøve under forsøk. Rart at det er så forskjellig. Eller gjøres det kanskje ikke på kort protokoll?

Åååh, herlighet så spennende!Spraydag 27 og sprøytedag 5
Bivirkningene av sprayen er nesten borte, så legen hadde rett der. Så herlig å slippe den forferdelige hodepinen, og nettene er bedre ettersom hetetoktene har sluppet taket
Kroppen føles topp om dagen!
Eneste jeg kjenner er en slags «boble følelse» i magen, men dette tar jeg som et godt tegn. Et tegn på at noe skjer nedi der
Nå skal jeg stikke i to dager til med 150ie Gonal F, og så er det blodprøve og ul igjen på torsdag. Blir spennende å høre om de ser at positive ting har skjedd nedi der.
Krysser fingrene for at jeg responderer bra på Gonal. Aldri brukt denne før. Sist brukte jeg en sprøyte som heter Rekovelle, en svindyr (!) en!! Så i grunnen glad for at det ikke er den denne gangen. Tror ikke offentlig bruker denne sprøyta??
Uansett tror jeg, og håper jeg at det blir egguttak neste uke.
Å herregud, så spent jeg er!!
Hadde takk og lov et helt smertefritt uttak sist, så gruer meg ikke til dette igjen. Det er en deilig følelse.Man får ta det som det kommer
Nå er ennå en langhelg over, og det er tilbake på jobb i morgen. Dagene har i grunn bare flydd forbi, siden start av sprayen
Håper dere alle har hatt en fin pinse![]()

Å spennende for deg også nåÅååh, herlighet så spennende!Og så godt at dagene har gått fort. Krysser alt som krysses kan for at Gonal gjør susen. Skikkelig spennende å følge deg siden vi har akkurat samme medisiner
Og godt å høre at det blir bedre etter du begynte med sprøytene. Etter dag 10 eksploderte alle bivirkninger her
Jeg begynner forhåpentligvis på Gonal-F til mandag, men har ikke hatt noe blødning enda (sprayday 14), så håper virkelig den er i gang før UL på fredag!
Gleder meg til oppdatering fra deg på torsdag![]()
Krysser fingrene for at TR melder sin ankomst straksVelkommen ❤ Håper det går etter planen!Hei.
Da melder jeg meg inn i denne gruppa med nytt håp og nytt mot. Venter ennå på tlf fra klinikken om det er ok å få fryst ned sæd i forkant denne gangen, men siden de har sendt meg stimskjema så regner jeg med det er ok.
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Oppstart ca uke 24 med uttak ca uke 26.

Så herlig at du fikk tid før sommeren! Det må være et godt tegn ❤cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund - Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/fyremadel/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 25
Da slenger jeg meg med denne mnd også. Ringte inn mens i dag og de presset meg jammen inn før sommeren
Blir kjekt å følge dere alle sammen, krysser fingrer og tær for mange egg og innsett på alle mann denne måneden![]()