April 2021

IMG_20210509_085921.jpg

IMG_20210509_085946.jpg


Syns nesten det er litt flaut med så svake tester, men ok dere skal få bilde ;) Jeg så "noe" inne fristen og når den er tørket ser jeg definitivt svak svak strek. Men det står jo i instruksen at en negativ test kan bli positiv efter fristen så kan ikke stole på det. Må bare være tålmodig... Vet ikke helt hvordan men :hilarious:
 
Vis vedlegget 356159
Vis vedlegget 356160

Syns nesten det er litt flaut med så svake tester, men ok dere skal få bilde ;) Jeg så "noe" inne fristen og når den er tørket ser jeg definitivt svak svak strek. Men det står jo i instruksen at en negativ test kan bli positiv efter fristen så kan ikke stole på det. Må bare være tålmodig... Vet ikke helt hvordan men :hilarious:

Jeg ser noe på den nederste :woot: Man er jo smertelig klar over at ingenting gjelder etter tidsfristen. Meeeeen jeg har aldri fått strek etter tidsfristen når jeg ikke har vært gravid :angelic: Farlig å gi deg håp egentlig, men jeg er forsiktig optimist ❤
 
Vaknet 05:30 og måtte på do så ble en test da :rolleyes: Syns selvfølgelig at jeg ser en ultrasvak strek, men er nok ønsketenking. Leste at om egget fester tidligst mulig (6 dpo) så er snitt-Hcg rundt 10-15 9 dpo. Så det å teste med 25 mIU idag er jo temmelig optimistisk :hilarious: Ny test imorgen.
Herlighet så spennede! :D
 
Jeg ser noe på den nederste :woot: Man er jo smertelig klar over at ingenting gjelder etter tidsfristen. Meeeeen jeg har aldri fått strek etter tidsfristen når jeg ikke har vært gravid :angelic: Farlig å gi deg håp egentlig, men jeg er forsiktig optimist ❤
Jeg fikk en ganske tydelig strek etter tidsfristen en gang (kan forsåvidt ha vært en kjemisk). Men ja, den forsiktige optimisten kiker frem bak et hjørn her også :rolleyes:
 
Testa i går, 8 dpo, og fikk for første gang i mitt liv en svak strek. Testa igjen i dag 9 dpo, og det er noe der. Mannen så den også, og han hadde aldri sagt det om det ikke var noe der. Hva tror dere? :eek:
 

Vedlegg

  • CABDC815-6CB0-4CE7-BADC-0419B1754B4C.jpeg
    CABDC815-6CB0-4CE7-BADC-0419B1754B4C.jpeg
    981,8 KB · Visninger: 105
Testa i går, 8 dpo, og fikk for første gang i mitt liv en svak strek. Testa igjen i dag 9 dpo, og det er noe der. Mannen så den også, og han hadde aldri sagt det om det ikke var noe der. Hva tror dere? :eek:

Jeg ser :D ❤ Test igjen i morgen!!!
 
Ææh, er det sant!! Når kan man ta en digital forresten? Skjønner at det ikke blir i dag, men kan jeg ta den om to dager, 11 dpo? :wideyed:
Har sett her inne at det varierer veldig når digital slår ut. Den har vel samme sensitivitet som vanlig graviditetstest tror jeg, 25 mUL/ml? Sikkert lurt å vente til 12-13 dpo om du kan. Men skjønner veldig godt om det er vanskelig! :wideyed:
 
Har sett her inne at det varierer veldig når digital slår ut. Den har vel samme sensitivitet som vanlig graviditetstest tror jeg, 25 mUL/ml? Sikkert lurt å vente til 12-13 dpo om du kan. Men skjønner veldig godt om det er vanskelig! :wideyed:
Ja, jeg venter nok til da. Orker ikke å få «ikke gravid» smelt i trynet. Men samtidig så klarer jeg ikke å fatte det, så nå går jeg bare rundt og lurer på om jeg faktisk er gravid eller ikke. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette :p
 
Ja, jeg venter nok til da. Orker ikke å få «ikke gravid» smelt i trynet. Men samtidig så klarer jeg ikke å fatte det, så nå går jeg bare rundt og lurer på om jeg faktisk er gravid eller ikke. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette :p
Skjønner det. De få dagene som skal til innen man får vite sikkert føles helt sykt lange...
 
@Statistikern Lykke til i morgen dersom du bestemmer deg for å teste ❤

@Snøblomst Bestemt deg for når du skal teste? ❤

@*J*** Snaaaart din tur til å teste nå ❤

Lurer også på hvordan det går med dere alle ❤

Har testet i mange dager. Går nok ikke veien denne gangen heller. Jeg blir bare ikke gravid.
 
Har testet i mange dager. Går nok ikke veien denne gangen heller. Jeg blir bare ikke gravid.

Kjære deg, skjønner at det er tøft nå ❤ Du har kun hatt innsett av fersk todagers til nå, eller husker jeg feil? Vet om mange som kun har blitt gravid med f.eks. blasto eller fryseforsøk. Forstår godt at du er fortvilet, men ikke gi opp håpet ❤ Du har en fin liten gjeng på frys og gullegget kan veldig gjerne ligge der og vente på deg ❤
 
Dumme meg testa igjen i kveld. Holdt meg i fire timer, men drakk kanskje mer enn jeg burde. Den var iallfall ikke sterkere enn i morges, så da ble jeg jo stressa. Burde aldri ha begynt å teste så tidlig :wacky:
 
Begynte å lure på om den svake streken igår var rester av ovitrelle, 11 dager etter den ble satt. Men jeg syns "streken" er litt sterkere idag.. Kanskje. Hadde sikkert vært lurt å vente til imorgen, meeeeen.. :hilarious:

IMG_20210510_072107.jpg


IMG_20210510_072015.jpg
 
Back
Topp