Nedtelling til TUL

Åå, heldig som fikk så bra titt! Mini her var meget avslappet, ville ikke røre så mye på seg og lå med navlesnora mellom beina:p
Min var helt vilter :joyful: Skulle ikke ligge i ro ett sekund. Typisk at mini ikke ville vise seg frem, har masse å glede deg til på neste UL da. Skikkelig spennende:excited001
 
Åå:love7 Klarte de virkelig å se kjønnet så tidlig?:Heartblue
Syntes det var ganske tydelig. Veldig dyktig han jeg var hos. Hadde ikke regnet med å få vite kjønn i dag. :happy: Hadde nok vært vanskeligere å sett om det hadde vært jente tror jeg.
 
Tre små dager igjen. ❤️❤️❤️
 
Hvor langt på vei er du da?:happy:
Jeg skal på torsdag, da er jeg 12+1. Har såå lyst og vite kjønn, men det er sikkert en uke for tidlig til å kunne se noe:p

12+1 er det for tidlig. Kjønnsorganet er ferdig utviklet 12+5! Alt annet er ren gjetning før den tid :happy:

Jeg er akkurat 12+5 i morgen, da jeg skal på UL!
 
Syntes det var ganske tydelig. Veldig dyktig han jeg var hos. Hadde ikke regnet med å få vite kjønn i dag. :happy: Hadde nok vært vanskeligere å sett om det hadde vært jente tror jeg.

Ikke at jeg betviler deg på noe vis, men kjønnsorganet er ikke ferdig utviklet før uke 12+5. Genitalia ser HELT like ut i uke 11 ref. vedlagt bilde :happy:
 

Vedlegg

  • 26BFAA74-ED2E-4085-A992-04349B46DA9A.jpeg
    26BFAA74-ED2E-4085-A992-04349B46DA9A.jpeg
    88,2 KB · Visninger: 27
16 dager
 
Back
Topp