Har mulighet til hjemmekontor begge to. Håper bare det ikke kommer seg inn i barnehagen. Da ryker det![]()
Krysser alt jeg har for deg ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mulighet til hjemmekontor begge to. Håper bare det ikke kommer seg inn i barnehagen. Da ryker det![]()
Termin 8. Januar.
Altså innsett 5 dagers 19.04, el da den 14.04. Minus 6 dager = 8.04 + 9 mnd = 8. Januar. Det blir da 40+3.
Du er 3+5 i dag (12 dpo)
Denne kan man bruke, men siden den er engelsk må man plusse på 3 dager da de regner en graviditet til å vare 40 uker.
https://www.whattoexpect.com/due-date-calculator/
Anerkjenne at man er gravid
Tenk at du er så heldig å få skrive de ordene![]()
Litt forvirret her idag. Jeg har vært redd for overstimulering, men idag på andre kontroll viste det seg at eggposene har vokset langsomt siden fredag. Bare 2 mm. Og de så færre eggposer. Ca 25 totalt sammenlignet med 37 på fredag. Fikk ikke helt med meg hvor mange som var store nok - var en dame under opplæring som gjorde undersøkelsen. Så nå skal jeg ta litt høyere dose gonal-f og ny kontroll på onsdag. Trodde jeg skulle få vite tid for uttak idagMen det er jo forsåvidt bra at det ikke er 30 modnende egg der da
![]()
Hadde kontroll idag, helt fantastiske nyheter. Får uttak allerede på fredag, lykke! Innsett neste uke om alt går fint å eggene overlever. Blir en del delmål å kommer over her før innsett. Men rekord lite stimulering for min del iallfall. Menopur 300iu gjor susen, bare satse på at foliklene ikke er tomme.
Har testet hver dag siden innsett, for å følge med når ovitrelle er jeg av kroppen. I dag var testen negativ, så da tenker jeg å vente til helgen før jeg tester igjen (hvis jeg klarer)... når er der vanlig å teste etter innsett av blasto?
blir helt tussete av å stirre! Vanskelig å fange på kamera, har økt kontrasten for å få det frem. Fornuften i meg sier at dette ikke er noe, men jeg synes ikke jeg har fått sånn skyggestrek før på babyplan.Jeg er så dum at jeg aner ikke hvordan jeg skal regne dpo nåMange begynner rundt 8 dpo, selv hadde jeg mål om 12 dpoVille prøvd å vente til 12 dpo
Hvor mange dpo i dag?
Jeg synes da denne ser positiv ut, jeg? Eller? Aldri fått skygge selv på babyplan sineUff.. 6 dager siden innsett av blastocyst i dag. Ingen overbevisende test, men det er noe derblir helt tussete av å stirre! Vanskelig å fange på kamera, har økt kontrasten for å få det frem. Fornuften i meg sier at dette ikke er noe, men jeg synes ikke jeg har fått sånn skyggestrek før på babyplan.
Åh, jeg vet ikke.. hadde streken kommet innenfor tidsvindu hadde jeg hatt litt mer troen, men denne kom nok ikke før 10-15 minutterJeg synes da denne ser positiv ut, jeg? Eller? Aldri fått skygge selv på babyplan sine![]()

Jeg ville også regnet deg som 7 dpo daJeg er så dum at jeg aner ikke hvordan jeg skal regne dpo nå
Jeg satte inn 5-dagers blasto på lørdag, telles det da som 5 dpo på lørdag (altså ved innsett?).. er jeg da 7 dpo i dag?![]()
Jeg fikk dessverre også slik skygge på babyplan sin tidligtest 7dpo denne gangen. Var dessverre negativt forsøk for min del. Så skjønner godt at du ikke helt tørr å håpe, men krysser likevel fingrene for deg!Åh, jeg vet ikke.. hadde streken kommet innenfor tidsvindu hadde jeg hatt litt mer troen, men denne kom nok ikke før 10-15 minutter![]()
Uff.. 6 dager siden innsett av blastocyst i dag. Ingen overbevisende test, men det er noe derblir helt tussete av å stirre! Vanskelig å fange på kamera, har økt kontrasten for å få det frem. Fornuften i meg sier at dette ikke er noe, men jeg synes ikke jeg har fått sånn skyggestrek før på babyplan.
Ja, det føles bra at de følger med så nøye. Måtte bara legge nye planer og forventinger i hodet mitt. Syns det er veldig vanskelig å bare ta alt som det kommer akkurat nåBra at de gjør justeringer og gir deg ny kontroll daDet betyr jo bare at de prøver å gjøre alt optimalt ❤
Ja, det føles bra at de følger med så nøye. Måtte bara legge nye planer og forventinger i hodet mitt. Syns det er veldig vanskelig å bare ta alt som det kommer akkurat nå![]()
Men snaaaaart er det overstått ❤Jeg syns det høres logisk ut siden du fikk blank i går kveldKrysser alt jeg har for at den ikke blir fast i morgen heller!!!!! ❤
Vanskelig å si om det bare er Cyclogest som gjør det, men jeg er ekstremt følsom, våknet og var uggen i dag, tidvise murringer og ømme brystvorter. Med førstemann fikk jeg ikke symptomer før rundt uke 7, så regner egentlig med at det er Cyclogest som gjør detEr jo tross alt bare 12 dpo i dag! Er selvfølgelig stressa for ALT, men prøver å bare nyte her og nå ❤

Jeg blir ikke helt klok på terminberegning med IVFJeg fikk jo satt inn blasto mandag forrige uke, så da er jeg 12 dpo i dag om jeg teller riktig. Blir termin 8. eller 9. januar da...? Får to forskjellige svar når jeg bruker diverse kalkulatorer
Noen her inne som vet?
Klinikken vil ikke anerkjenne at jeg er gravid før offisiell testdato som er om 7 dager så jeg får ikke vite termindato før da
Har jo selvfølgelig ikke så mye å si, men disse datoene får jo brått en stor betydning for oss ❤
Cyclogesten gjør jobben sin den... Supergravid fra dag 1![]()
Også er det skikkelig ømt når jeg putter den inn, merker jeg begynner å bli sår Har testet hver dag siden innsett, for å følge med når ovitrelle er jeg av kroppen. I dag var testen negativ, så da tenker jeg å vente til helgen før jeg tester igjen (hvis jeg klarer)... når er der vanlig å teste etter innsett av blasto?