April 2021

Har aldri satt inn blasto, bare 2dagers. Testdato 14 dager etter innsett da i alle fall. 19dpo er hinsides :hungover:

Får se om de velger å dyrke til blasto før innsett denne gangen. Mistenker sterkt at uttak blir torsdag eller fredag neste uke og lurer på om de da heller venter til mandag med å sette inn..

Jeg hadde uttak en torsdag og da ble det innsett lørdag sa de. Men pga mistanke om overstimulering ville de vente til mandag for å se hvilken vei kroppen svinget. Så jeg tror nok de går for innsett lørdag med mindre du virkelig protesterer. Men hør med dem, de har ofte tatt mine ønsker i betraktning :)

Ja, det er litt derfor jeg er i tvil. Redd for falsk negativ også...
Sniker meg bare inn her for å si hurra for at det endelig ble innsett! Krysser fingrene for deg i helga! Håper sånn det går veien nå etter TIDENES berg og dalbane:Heartred

Og ikke mist alt håp hvis den er negativ på søndag!! Kanskje er hormonproduksjonen bare litt treigere denne gangen.. (Jeg testa jo blenda morgenen 13 dpo og positiv ettermiddagen 14 dpo utvannet!:facepalm:)

Venter på at Riksen skal ringe med beksjed om videre medisinering. På UL idag var slimhinnen bare 4 mm, men det er bare syklusdag 6 og de sa at det er normalt. Håper det stemmer. Ellers så de 20 folikler på ene siden og 17 på den andre.. Men bare to på hver side som var litt større (11-12 cm og 10-11 på ene siden, og to på 8-9 på den andre). Resten var 4-5 mm tror jeg.

Hm... Hadde tenkt å teste på mandag 12 dpo. Men
kona spurte om vi kanskje skal ta en test på søndag, så slipper vi å måtte dra på jobb rett etter testen på mandag. Det vil jo være blytungt å dra på jobb om testen er negativ. Er 11 dpo på søndag, 6 dager etter innsett og er redd for å teste for tidlig... Men det er vel ikke SÅ stor forskjell på 11 og 12 dpo...? Hva ville dere gjort?

Jeg tror jeg ville prøve å vente til 14 eller 15 dpo, da er resultatet mer sikkert. Hvis du tester 11 dpo ville jeg ihvertfall hatt en tidlig-test ;):Heartred

Åh, det var godt å høre!! Begynner nesten å bli litt redd for at det bare er sånn jeg ER nå :sorry: Ringte og skjelte ut kona i går fordi hun hadde drukket opp eplejuicen før hun dro på jobb, og etterpå begynte jeg å grine fordi jeg fikk så dårlig samvittiget :arghh: Gleder meg til å slutte med denne forbanna torturpilla!!!!!
Åååå herregud, får vondt av deg - samtidig som jeg gliser litt. Det er akkurat som å høre meg når jeg er full av hormoner. Alt blir gærnt, uansett :P stakkars samboere :P

Telefon fra Medicus i dag, 9 av 9 embryoer er fortatt i «live» - 4 av dem var av perfekt (?) kvalitet. De siste 5 får fortsette å utvikle seg til i morgen. Guriland, da ser det ut til at det blir innsett av en liten blasto på oss i morgen!!! Jeg fikk trent i dag, og er nå pålagt treningsforbud og arbeidsnekt den neste uka av mannen :P - skal bli spennende å se om han tar gulvvasken, DA blir jeg imponert :P
Når jeg satte inn hormonspiral sist, prøvde to ulike leger - begge ga opp. Og jeg endte opp på sykehuset, som klarte det til slutt. Så jeg ymtet frempå om det kan være en «trang livmorhalsåpning» (??) - eller noe som kan by på utfordringer i morgen. Legen skulle se over journal, og gi meg en tilbakemelding. Håååper dem klarer å sette det inn uten altfor mye problemer. Kom gjerne med erfaringer, er det noe jeg kan/bør gjøre i forkant?

Telefon fra Medicus i dag, 9 av 9 embryoer er fortatt i «live» - 4 av dem var av perfekt (?) kvalitet. De siste 5 får fortsette å utvikle seg til i morgen. Guriland, da ser det ut til at det blir innsett av en liten blasto på oss i morgen!!! Jeg fikk trent i dag, og er nå pålagt treningsforbud og arbeidsnekt den neste uka av mannen :p - skal bli spennende å se om han tar gulvvasken, DA blir jeg imponert :p
Når jeg satte inn hormonspiral sist, prøvde to ulike leger - begge ga opp. Og jeg endte opp på sykehuset, som klarte det til slutt. Så jeg ymtet frempå om det kan være en «trang livmorhalsåpning» (??) - eller noe som kan by på utfordringer i morgen. Legen skulle se over journal, og gi meg en tilbakemelding. Håååper dem klarer å sette det inn uten altfor mye problemer. Kom gjerne med erfaringer, er det noe jeg kan/bør gjøre i forkant?

OMG! Dette er jo bare fantastisk:eek::D Tenk om du får ni blastoer, kan jo bare fortsette og fortsette å få barn:D

Ved innsett var jeg litt cool og hadde ikke så full blære som jeg burde og de sleit skikkelig med å finne frem! Gikk derfra med en litt dårlig følelse og det ble jo negativt da også (sikkert ikke sammenheng men...). Neste gang hadde jeg drukket mine dråper og det var enklere å se på skjermen hvor de var og det gjorde også mindre vondt (var ikke veldig vondt asså, men litt ubehag er det jo med fremmede objekter inn i livmora:joyful:).

Så det er eneste tipset jeg kommer på, drikk nok!

Woho! Da ringte de fra klinikken, HCG på 188 14 dpo, det er vel bra:joyful:?

Fått time til TUL og fått vite at jeg kan avslutte støttebehandlig etter 10 (og ikke 12) uker:D Svever på en sky inn i helgen:excited001

Var til kontroll med gyn i dag, Slimhinne på 5 mm, jeg syntes det var i minste laget så var sikker på de ville jeg skulle på ny kontroll på mandag. (er på syklusdag 9) men fikk bare beskjed om å ta eggløsningstest i morgen. Så nå krysser jeg fingrene for at eggløsningen lar vente på seg til onsdag :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ny kontroll på mandag :) Strever med å ikke kunne planlegge noe som helst i detalj på jobb de neste to ukene. Har en veldig forståelsesfull sjef, så dette handler bare om min egen planlegging og evne til å sleppe på kontrollen..

Sniker meg bare inn her for å si hurra for at det endelig ble innsett! Krysser fingrene for deg i helga! Håper sånn det går veien nå etter TIDENES berg og dalbane:Heartred

Og ikke mist alt håp hvis den er negativ på søndag!! Kanskje er hormonproduksjonen bare litt treigere denne gangen.. (Jeg testa jo blenda morgenen 13 dpo og positiv ettermiddagen 14 dpo utvannet!:facepalm:)

Du altså ❤

Ja, jeg har faktisk tenkt mye på deg og dine tester hver runde når jeg har testet negativt 13 dpo :P Får prøve å holde motet oppe!

Jeg tror jeg ville prøve å vente til 14 eller 15 dpo, da er resultatet mer sikkert. Hvis du tester 11 dpo ville jeg ihvertfall hatt en tidlig-test ;):Heartred

Ja, det er mer sikkert da men jeg kjenner litt på det med å teste rett før jobb. Jeg har en jobb hvor jeg må være PÅ, og det er ikke sikkert jeg klarer det dersom jeg har fått dårlige nyheter rett før jobb. Nå har jeg jo tatt en haug med graviditetstester i løpet av alle disse forsøkene, og jeg blir skikkelig lei meg hver gang de er negative. Eventuelt må jeg vente til neste helg, og det blir nok litt lenge igjen... Har kun tidligtester og 1 digital, så jeg blir å bruke tidligtest uansett når jeg tester :)

OMG! Dette er jo bare fantastisk:eek::D Tenk om du får ni blastoer, kan jo bare fortsette og fortsette å få barn:D

Ved innsett var jeg litt cool og hadde ikke så full blære som jeg burde og de sleit skikkelig med å finne frem! Gikk derfra med en litt dårlig følelse og det ble jo negativt da også (sikkert ikke sammenheng men...). Neste gang hadde jeg drukket mine dråper og det var enklere å se på skjermen hvor de var og det gjorde også mindre vondt (var ikke veldig vondt asså, men litt ubehag er det jo med fremmede objekter inn i livmora:joyful:).

Så det er eneste tipset jeg kommer på, drikk nok!
Åååå som jeg håååper!! Vil prøve og prøve, hååper det klaffer med én av disse embryoene (hvis dem utvikler seg til blastoer da, selvsagt!)..
Jeg tisser jo 1-2 ganger hver natt, så det skal bli moro å se meg tissetrengt i morgen. Jeg truet med at jeg fort kan skvette på legen hvis jeg holder meg for lenge :P :D Hurra for tidenes blære :P

Telefon fra Medicus i dag, 9 av 9 embryoer er fortatt i «live» - 4 av dem var av perfekt (?) kvalitet. De siste 5 får fortsette å utvikle seg til i morgen. Guriland, da ser det ut til at det blir innsett av en liten blasto på oss i morgen!!! Jeg fikk trent i dag, og er nå pålagt treningsforbud og arbeidsnekt den neste uka av mannen :p - skal bli spennende å se om han tar gulvvasken, DA blir jeg imponert :p

Det er jo helt fantastisk :D ❤ Håper du får mange på frys!!!!

Back
Topp