Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg3 dager![]()

Hurra! Så gøyI dag fikk jeg se verdens fineste lille klump, med perfekt bankehjerteFikk høre hjerteslag også, og det var helt magisk! Nå er jeg virkelig gravid på ordentlig
Ble også satt frem fire dager!
Åå så fantastiskI dag fikk jeg se verdens fineste lille klump, med perfekt bankehjerteFikk høre hjerteslag også, og det var helt magisk! Nå er jeg virkelig gravid på ordentlig
Ble også satt frem fire dager!

Beste følelse 
SpennendeJeg skal i morgen, både gleder meg og nervøs! Håper virkelig alt er som det skal..

blir koselig 

Da er vi to2 dager! Kommer til å være et nervevrak....![]()
er så spent på hva di finner
når har du time?Har time på ettermiddagen! Har allerede vært på én ultralyd for å se om det var noe der, og det var det! Så hjerte som banket også. Men jeg hadde en MA i november. Da var alt fint den ene uka, og andre uka ble det oppdaget en MA... er bare så redd for at det skal skje igjenDa er vi toer så spent på hva di finner
når har du time?
Åå, ja da for står jeg du får komme ekstraHar time på ettermiddagen! Har allerede vært på én ultralyd for å se om det var noe der, og det var det! Så hjerte som banket også. Men jeg hadde en MA i november. Da var alt fint den ene uka, og andre uka ble det oppdaget en MA... er bare så redd for at det skal skje igjennår har du time?
Så godt og vite at hjerte banket
Er Liveredd og møte opp og det er ikke noe der
men krysser fingerene
jeg har time 10:30
så her blir det fult kjør torsdag! Sende eldste til skolen. Gjør i stand alt det andre og på minste i bhg også blir det rett avgåre til sykehuset siden jeg har en litt lang vei dit Hvordan gikk det i dag?Jeg skal i morgen, både gleder meg og nervøs! Håper virkelig alt er som det skal..