Nedtelling til TUL

3 dager :wideyed:

I dag fikk jeg se verdens fineste lille klump, med perfekt bankehjerte :sad010 Fikk høre hjerteslag også, og det var helt magisk! Nå er jeg virkelig gravid på ordentlig :sad010:Heartred:Heartred:Heartred Ble også satt frem fire dager!

I dag fikk jeg se verdens fineste lille klump, med perfekt bankehjerte :sad010 Fikk høre hjerteslag også, og det var helt magisk! Nå er jeg virkelig gravid på ordentlig :sad010:Heartred:Heartred:Heartred Ble også satt frem fire dager!
Hurra! Så gøy :)

Jeg skal i morgen, både gleder meg og nervøs! Håper virkelig alt er som det skal..

Fikk beskjed om at det var enklere å se kjønn fra 12+5, i stedet for 12+3. Så, da endret jeg time med en gang :angelic:

Det er derfor akkurat 14 dager til UL #4!

7 dager

2 dager! Kommer til å være et nervevrak.... :sorry:

20/5-21 så er leeeeeenge til ❤️:nailbiting:men så heldigvis et lite bankende hjerte for 2 uker siden idag, men mye kan skje rundt der jeg er nå så prøver å tenke at den hælvettes kvalmen er der for en grunn :p

13 dager, føles som en evighet til. Det blir den 4. og sannsynligvis siste UL før OUL i juni.

Da er vi to :wideyed: er så spent på hva di finner :nailbiting: når har du time?
Har time på ettermiddagen! Har allerede vært på én ultralyd for å se om det var noe der, og det var det! Så hjerte som banket også. Men jeg hadde en MA i november. Da var alt fint den ene uka, og andre uka ble det oppdaget en MA... er bare så redd for at det skal skje igjen :( når har du time?

Har time på ettermiddagen! Har allerede vært på én ultralyd for å se om det var noe der, og det var det! Så hjerte som banket også. Men jeg hadde en MA i november. Da var alt fint den ene uka, og andre uka ble det oppdaget en MA... er bare så redd for at det skal skje igjen :( når har du time?
Åå, ja da for står jeg du får komme ekstra :Heartred Så godt og vite at hjerte banket :Heartred Er Liveredd og møte opp og det er ikke noe der :sorry: men krysser fingerene:angelic: jeg har time 10:30 :nailbiting: så her blir det fult kjør torsdag! Sende eldste til skolen. Gjør i stand alt det andre og på minste i bhg også blir det rett avgåre til sykehuset siden jeg har en litt lang vei dit :)

Back
Topp