Mai 2021

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Velkommen inn hit alle som skal gjennom forsøk i mai ❤

Skriv dere gjerne opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :)

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - Oppstart/innsett

F.eks.

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #4(ICSI #2 )- Nuvaring, Gonal F 250 I.E, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - oppstart 4. April med uttak ca uke 18


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING



STIMULERER


RUGER


AVBRUTT

Dipsy - B2 - Danmark - fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Cyclogest, Ovitrelle, Albyl-e - innsett uke 20?

Appelsin12 - 32 år - Barn 2 - Haugesund - ISCI #3 - Menopur/Synarela/Ovitrelle/Cyclogest/Klexane/Albyl-E - Uttak/Insett uke 18

Mini_S - 32 år - Barn #2 - Rikshospitalet - FER#2 (fra ICSI #1 ) Progynova & Crinone - innsett uke 18

cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund - Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 19


Liille - 37 år - Barnnr2 - Medicus - IVFforsøk#1 - Bemfola, Fyremadel, Duphaston og Ovitrelle. Håper på uttak i uke 19

Nannamor - 33 år - Barn #1 - IVF#2 - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F, Ovitrelle og Crinone - Planlagt uttak i uke 22

TOTALFRYS

Ingz - 26 år - barn #1 - medicus - ICSI #1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest eller Duphaston - uttak/innsett ca uke 19

Lysi - 40 - B#2 - Spiren Trondheim - IVF#3 Høstesyklus (ICSI med fryst sæd) - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart/uttak ca uker18-20.


IKKE GRAVID

Prøvedorris, 28 år, første barn, andre IVF på Riksen. Synarela, Gonal-f, Ovitrelle og Crinone.

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #4(ICSI #2 )- Nuvaring, Gonal F 250 I.E, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - oppstart 4. April med uttak ca uke 18

Chipotle - 29 år - Barn nr. 2 - Rikshospitalet - 3. søskenforsøk (første ferskforsøk/uttak) - Gonal F 112,5 I.E, Fyremadel og Ovitrelle - oppstart uke 17/18 og uttak/innsett uke 19/20 :happy:

Timi90 - 30 år - Barn #1 - Medicus - ICSI #1 - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - oppstart uke 16 med uttak ca uke 18

Sweetipai - 34 år - Barn 2 - Riksen - IVF nr.1 - Synarela/Gonal-F 275 IE/Ovitrelle/Crinone - Oppstart synarela 4.4, uttak uke 19

Lotta91 - 29 år - Barn#1 - Livio - IVF#1 (første fryseforsøk fra IVF#1) - Gonal F 100 I.E., Fyremadel, Ovitrelle - innsett uke 19/20

TanteSofie - 28 år - Barn #1 - UNN - Hatt 4 IUI, starter første IVF - Oppstart uke 16 - Medikamenter: Fyremadel, Gonal-F 300, Gonal-F 900, Ovitrelle, Utrogestan

Villemo1 - 41år - barn #2 - Spiren - IVF #6 (10 innsett de 5 første IVF) - Prednisolon, Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart uke 18/19

Dagni - 40 - barn #1 - IVF#1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - uttak/innsett rundt uke 19

Gullfisk91 - 29 år - B3 - Porsgrunn - ivf 1 - Lang protokoll


WanneBeMama - 34 år - Barn 1 - Rikshospitalet - IVF#1 - Crinone, Fyremadel, Gonal-F, Ovitrelle, Primolut - Oppstart uke 19

TP - 31 - B1 - Porsgrunn - IVF#2 - Menopur 150ie, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus

GRAVID

Piicachuu- 26 år - Barn 1 - Riksen - IVF nr.2 - Synarela/Gonal-F 175 IE/Ovitrelle/Crinone - uttak planlagt i uke 19.

FORTSATTE STIMULERING I JUNI

Heisann! - 31 - Barn#1 - Offentlig - IVF #1 - Primolut/Menopur/Fyremadel/Cyclogest - start primolut uke 18, planlagt uttak uke 22

Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF#1 (1 avbrutt IVF og 3 IUI (første av de endte med SA uke 6/7) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23

cyberkeley - 28 år - Barn #1 - St Olavs - IVF/ICSI/TESA #2- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Lutinus - oppstart uke 20
 
Last edited:
:smiley-bounce016

Jeg er med!


cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund -
Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 19
 
Endelig!!! Jeg hører også til mai :happy: Føles fremdeles lenge til, men plutselig er vi i gang!

Dagni - 40 - barn #1 - IVF#1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - uttak/innsett rundt uke 19
 
Endelig!!! Jeg hører også til mai :happy: Føles fremdeles lenge til, men plutselig er vi i gang!

Dagni - 40 - barn #1 - IVF#1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - uttak/innsett rundt uke 19
Velkommen Dagni ❤ Nå satser vi på at spiren sitter denne runden :)
 
Følger med foreløpig
Hvem vet, plutselig er jeg med i denne tråden.
Håper ikke det da, men...
 
Jeg håper jeg kan melde meg inn her etterhvert :) Venter på svar fra Medicus vedrørende kapasitet i mai. Hvis jeg får ja, så starter vi ved neste mens, ca 25. april. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, for jeg får ikke vite før etter påskestengt. Sniker litt her inne imens!
 
Jeg håper jeg kan melde meg inn her etterhvert :) Venter på svar fra Medicus vedrørende kapasitet i mai. Hvis jeg får ja, så starter vi ved neste mens, ca 25. april. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, for jeg får ikke vite før etter påskestengt. Sniker litt her inne imens!

Medicus i hvilken by venter du svar fra?
 
Begynner å stimulere i mai men ikke uttak før i juni. Får jeg være med likevel? :happy090
 
Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF#1 (1 avbrutt IVF og 3 IUI (første av de endte med SA uke 6/7) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23
 
Chipotle - 29 år - Barn nr. 2 - Rikshospitalet - 3. søskenforsøk (første ferskforsøk/uttak) - Gonal F 100 I.E, Fyremadel og Ovitrelle - oppstart uke 17/18 og uttak/innsett uke 19/20 :happy:
 
Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF#1 (1 avbrutt IVF og 3 IUI (første av de endte med SA uke 6/7) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23
Velkommen :Heartred Vondt å miste, så håper på bedre resultat denne gangen :Heartred
 
Ja! Veldig spennende med første forsøk! Veit jo ikke helt hva jeg kan forvente :)

Jeg ser at du har fått halve dose Bemfola av det jeg gikk på (300 ie). Da må du tydeligvis ha ganske ok med hormoner og eggreserver fortsatt, eller? Har dem sagt noe om det? Er dem redd for å overstimulere deg? Alt er jo høyst individuelt. Bare lurer på hvordan leger tenker i forhold til oss, voksne jenter :)

Kjenner at jeg kan relatere meg mye bedre til damer i 38+ tråden, eller til deg og Litjmora her i mai tråden.

For meg var det ikke forskjell i antall egg jeg fikk ut på 200 fsh (gonal f), og 300 fsh (bemfola). Det var forskjell ellers (befruktning, morfologi, blastodannelse) uten at man vet nøyaktig hvorfor. Det ble bare sånn. Det var to forskjellige medikamenter, sykluser, klinikker og til og med land.
 
Back
Topp