Det der er baby strekTok denne i morges. 13 dpo. Har aldri brukt disse testene før, kjenner jo all tvil gå igjennom hodet og synes den er for svak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er baby strekTok denne i morges. 13 dpo. Har aldri brukt disse testene før, kjenner jo all tvil gå igjennom hodet og synes den er for svak.
Det skal du få lov til, og ikke fjerne meg før rundt jul!!@NyPrøver2020 Får jeg sette deg på gravid nå?![]()
Det skal du få lov til, og ikke fjerne meg før rundt jul!!![]()
Jeg satt inn todagers denne gang, testet ut ovitrelle så startet på 6 dpo. Så en forskjell på 10 dpo. Og i dag 13 er jeg veldig sikker. Hvor langt er du kommet?Hvor tidlig testet folk positivt etter innsett av todagers?
Regner dere innsettdag som rugedag 1?![]()
Jeg hadde innsett på torsdag, så er vel 7dpo idag da? Eller tenker jeg feil? Hehe, blir usikker selv om jeg har vært ruger fire ganger tidligereJeg satt inn todagers denne gang, testet ut ovitrelle så startet på 6 dpo. Så en forskjell på 10 dpo. Og i dag 13 er jeg veldig sikker. Hvor langt er du kommet?

Ja, da var det uttak tirsdag. Prøv om to dager å se, håper begge har festet seg hos degJeg hadde innsett på torsdag, så er vel 7dpo idag da? Eller tenker jeg feil? Hehe, blir usikker selv om jeg har vært ruger fire ganger tidligereGratulerer så mye med babystrek
håper vi kan følge hverandre til desember
![]()
Ja, det hadde vært fantastisk med toJa, da var det uttak tirsdag. Prøv om to dager å se, håper begge har festet seg hos degdobbel lykke
![]()

Hvor tidlig testet folk positivt etter innsett av todagers?
Regner dere innsettdag som rugedag 1?![]()
Tror den slår ut i dag med den fine streken. Vi er gravide ! Og vi satser på å være det frem til julemånedenTusen takk alle sammenKlarer ikke helt å stole på dette, men en positiv test er jo en seier i seg selv. Tenkter ta en digital i morgen. Har masse mensmurringer, så venter egentlig bare på at mensen skal komme. Hver dag uten blødning er en seier, så klamrer meg til det
![]()
Tror nok ovitrelle vil gi det falsk positiv uansett nå ja, så lite vits i å teste. Og slik jeg har forstått det så kan lutinus holde mensen unna, så tror nok det eneste du kan gjøre er å vente til du får tatt blodprøven. Krysser fingrene for at det gjemmer seg en liten skatt der inne!Hei.
Ikke skrevet noe her tidligere, men nå må jeg lufte hodet litt.
Hadde uttak 12.mars, 2 egg ut, 1ble befrukta og satt inn igjen 17.mars.
Tar lutinus 3ganger om dagen og 5klikk ovitrelle hver 3.dag! Skulle egentlig hatt testdag til fredag, men pga ovitrelle må jeg jo teste med blodprøver og pga påsken så får jeg jo ikke tatt prøvene før 6.og 9.april.. jeg blir gal snart! Og det har vel ingenting for seg og ta vanlig test når jeg går på ovitrelle? Den vil jo uansett være positiv..
Men at jeg ikke har fått mensen er vel ett godt tegn kanskje?
Våknet til en mini blødning i dag bare, men det var lys brunt (unnskyld detaljer), var ikke mye heller og ikke kommet noe mer så satser på det er lutinusen..
Dette ble ganske rotete skrevet, men sånn går det ofte når jeg bare få ut tankene.
Hatt 2exu, 3sa og 1bo tidligere så har ingen eggledere. Alle 3sa og bo skjedde på 1år!
Alt vi ønsker oss er en liten apekatt..
Hei.
Tar lutinus 3ganger om dagen og 5klikk ovitrelle hver 3.dag! Skulle egentlig hatt testdag til fredag, men pga ovitrelle må jeg jo teste med blodprøver og pga påsken så får jeg jo ikke tatt prøvene før 6.og 9.april.. jeg blir gal snart! Og det har vel ingenting for seg og ta vanlig test når jeg går på ovitrelle? Den vil jo uansett være positiv..
Våknet til en mini blødning i dag bare, men det var lys brunt (unnskyld detaljer), var ikke mye heller og ikke kommet noe mer så satser på det er lutinusen..
Dette ble ganske rotete skrevet, men sånn går det ofte når jeg bare få ut tankene.
Hatt 2exu, 3sa og 1bo tidligere så har ingen eggledere. Alle 3sa og bo skjedde på 1år!
Krysser fingrene for degHei.

Hva synes dere? Tørr nesten å kalle meg gravid![]()
![]()
jeg må bare spørre, dere ser streken, ja?
10 dpo
Vis vedlegget 352799

Jeg ser strek, spennendeHva synes dere? Tørr nesten å kalle meg gravid![]()
![]()
jeg må bare spørre, dere ser streken, ja?
10 dpo
Vis vedlegget 352799