Ånei, så kjipt![]()
Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så kjipt![]()
Åh så kjedelig, men veldig heldig at du fikk time så raskt på volvat daBuuu
Edit: Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!![]()
Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!![]()

Vil nok føles 10kg lettere når jeg ser at alt er som det skal!Fant ledig time på Volvat tirsdag allerede! Sambo kan dessverre ikke være med der, men då får eg ihvertfall sett om det er liv laga ganske så kjapt!![]()

Jeg tror det kan være litt vanskelig for de å måle helt nøyaktig når det er så tidlig! Jeg var på første TUL 8+6, og ble satt tilbake til 7+3! Dette var egentlig helt umulig, med tanke på når jeg hadde testet positivt og når jeg fikk 3+ osv. Var på ny TUL i går og ble da bare satt tilbake 5 dager, og ikke 10 dager som først! Når det kommer til hjertet er jeg litt usikker, jeg er ikke vant til at de pleier å høre på hjertelyden så tidlig, hos meg har de bare sett på at hjertet blinker!Da var TUL gjennomført.
Ble satt tilbake en hel uke. Fra 7+1 til 6+1. Målte 0,45cm. Han sa hjertet antakelig nylig hadde begynt å slå. 99 slag. Noe ujevnt. Han sa det så normalt ut og anbefalte bare ny sjekk i uke 12. JEG blir dødsstresset. Burde ikke hjertet vært godt i gang 6+1?

Skjønner deg såå godt. Var selv i dag kl. 09. En blanding av glede, frykt altmulig!9+5 og TUL om noen timer. Er så nervøs!!![]()

Jeg tror det kan være litt vanskelig for de å måle helt nøyaktig når det er så tidlig! Jeg var på første TUL 8+6, og ble satt tilbake til 7+3! Dette var egentlig helt umulig, med tanke på når jeg hadde testet positivt og når jeg fikk 3+ osv. Var på ny TUL i går og ble da bare satt tilbake 5 dager, og ikke 10 dager som først! Når det kommer til hjertet er jeg litt usikker, jeg er ikke vant til at de pleier å høre på hjertelyden så tidlig, hos meg har de bare sett på at hjertet blinker!
Ja det går fortsatt bra med megHar glippet at jeg har lest dette svaret. Det var svært betryggende<3 Det går fortsatt bra med deg?
Jeg fikk det heller ikke til å stemme mtp når jeg fikk første positive gtest, 3+, etc. Men har ikke hatt noe blødning siden den ultralyden og brystene er fortsatt ømme. Ny tul nå på fredag og krysser alt for at det fortsatt er liv der inne! Vil da utfra forrige tul være 7+4(iflg menstermin 8+4/6).
Jeg sliter fortsatt med kvalme og alle de andre symptomene, men må si jeg kjenner på å være redd for MA når man leser så ofte om det her inne! Har ikke hatt ny TUL enda, mamma skulle se om det var noen som kunne gjøre fosterdiagnostikk på jobben hennes i påskeuka, håper det, for vil sjekke at alt fortsatt er bra der inne
Viste seg jo at det hadde vært tvillinger, der den ene hadde gått til grunne, så er litt redd for at det har vært noe galt med den som ble igjen også..
Du får regne menstermin til du vet noe mere Skjønner deg såå godt. Var selv i dag kl. 09. En blanding av glede, frykt altmulig!
Håper alt ser fint ut for deg! LYKKE TIL!![]()
Nei herremin! Kjære deg! Så utrolig leit! Sender deg tusenvis av styrkeklemmer. Jeg var vært der selv - og vet at det ikke er mye som hjelper av ord. Men du har alle mine tanker og kjærlighet.takk. Magefølelsen hadde riktig denne gangen.. to uker siden lille hjertet sluttet og slå. To MA på et halvt år, er det mulig.. jeg er tom
Ånei, noe så fælttakk. Magefølelsen hadde riktig denne gangen.. to uker siden lille hjertet sluttet og slå. To MA på et halvt år, er det mulig.. jeg er tom