Nedtelling til TUL

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
For oss som skal ha TUL tenkte jeg det kunne være kjekt med en tråd:)

Akkurat én uke til TUL for min del!
15.3. Er da 7+1:)
 
Jeg skal ha 26.mars! Da er jeg 6+4:)

Så morsomt med samme dag! Jeg er 7+2 den dagen. Vi hadde lyst til å få det til før påske, for vi håper å fortelle det til nærmeste familie i påsken.
Alltid kjekt med et ultralyd-bilde å vise frem.
 
Så morsomt med samme dag! Jeg er 7+2 den dagen. Vi hadde lyst til å få det til før påske, for vi håper å fortelle det til nærmeste familie i påsken.
Alltid kjekt med et ultralyd-bilde å vise frem.
Veldig gøy! Jeg er jo bare 6+4 da, men så lenge det er etter 5+6 skal man kunne se hjertet:joyful: Koselig å dele nyheten i påsken da! Vi venter nok en god stund siden dette er nr.6 og alle tror vi er ferdige med å få barn:hilarious: Tror vi skal finne på noe gøy- er masse artige idéer på Pinterest feks! :joyful:
 
Her er det en evighet til :( det er ikke ledig noe sted. Jeg har ikke fått time før 8.april, og det er 4 uker til!! Hjelpes bevares
 
Skal neste onsdag 17.mars, begynner å nærme seg men føles fortsatt som en evighet til. Skal når jeg er 7+0. Siden er er så redd for at noe skal skje så vurderer jeg en ny når jeg er 8+2, fredagen før påsken er i gang så jeg «med sikkerhet» kan dele nyheten i påsken. Gitt at alt står bra til da selvfølgelig. Føler jeg må ta forbehold hele tiden, som om jeg ikke egentlig er gravid før jeg har ungen i armene liksom:shy:
 
Jeg skal en gang i løpet av denne uken! Legen sendte henvisning før helgen.

Så. alt mellom 5+2 og 5+5 :Heartred
 
Jeg skal ha neste uke:confused: tirsdag 16/3. Da er jeg 6+1. Jeg vil bare se om det er noe der. Er det et hjerte som slår så blir neste tul 7/4.
 
Har bestilt rett før påske 25.03 skal etter mine beregninger være da 8+3. Gruer meg litt, håper alt går bra denne gangen
 
Samme dag her også! Hadde MA selv i August, så er fryktelig spent!
Det er så skummelt med MA, du tror at alt er i orden, men så viser det seg at det ikke er noe liv.. Håper det går bra med deg denne gangen, og at du har en liten baby i november:Heartred
 
Jeg skal en gang i løpet av denne uken! Legen sendte henvisning før helgen.

Så. alt mellom 5+2 og 5+5 :Heartred

På hvilket grunnlag får du? Med henvisning fra lege, mener jeg :)

Og hva kan man se så tidlig egentlig? Tenkte å høre med legen min ganske snart om det er en mulighet for meg. Kjenner dette går på psyken løs snart. Er 5+3 i dag og er redd det er alt for tidlig å se noe...
 
Back
Topp